Подобряване работата на общинска администрация Видин чрез повишаване на ефективността, усъвършенстване на организационната структура и премахване на дублиращи се функции.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност 1: Управление на проекта и тръжни процедури: Управлението на проекта е текуща дейност. Тя се осъществява през целия период на изпълнение. Дейността включва:
- сформирането на екип за управление: ръководител, счетоводител и технически сътрудник;
- разработване и прилагане на механизми за комуникация и работа на членовете на екипа;
- механизми за осъществяване на текущ мониторинг и оценка на изпълняваните дейности;
- подготовката и провеждането на процедури за избор на външен изпълнител/и в рамките на проекта съгласно приложимото законодателство (ЗОП);
- отчетността по проекта според изискванията на УО;
- доброто финансово управление на проекта и координация на дейностите;
- изготвянето и съхранението на архив на проектната документация;
- административно-техническото обезпечаване на проектните дейности.
- експертите от общината по управлението на проекта са отговорни и за провеждане на тръжните процедури.
За нуждите на проектното управление се предвиждат разходи за режийни и консумативи – хартия, тонер, пощенски разходи и куриерски услуги за експресни пратки към УО, партньора и др.
13 587.38
0.00
Дейност 2: Преглед на организационното състояние на общината и разработване на функционален анализ: Дейност 2 е основна за проектното изпълнение. Тя се състои в извършване на подробен функционален анализ на отговорностите и капацитета, оценка на дейностите и работните процеси, числеността на служителите спрямо функциите и дейностите, които изпълнява административната структура, чрез прилагане на Единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация.
Екипът, който ще извърши анализът, ще бъде избран чрез външна поръчка. Той ще извърши анализът, използвайки единната методология и наръчника, като си взаимодейства с администрацията. Дейността ще бъде координирана съвместно чрез екипа на управление на проекта и съдействието ресорния зам.- кмет.
Кандидатът ще проведе съответната тръжна процедура за избор на изпълнител на анализа съгласно приложимото законодателство. Предвиждат се разходи за възлагане на подготовката на тръжната документация във връзка с тръжните процедури съгласно приложимите законови изисквания.
60 000.00
0.00
Дейност 3: Подобряване на работните процеси чрез прилагане на мерките от разработения финансов анализ: Функционалният анализ и неговото прилагане са базата за разработването на план за действие, който следва да включва следните елементи:
- предложения за подобряване на организацията, работните процеси и координацията чрез картографиране на процесите и разработване на инструкции и процедури за осъществяване на конкретни функции, за управление и развитие на организацията;
- предложения за оптимизиране на структурите и преразпределяне на функции и дейности с цел избягване на дублиране, постигане на по-висока ефективност, ефикасност и икономичност на дейността;
- предложения за промени в нормативните, стратегически и други документи и в устройствените правилници;
- предложение за въвеждане на стратегии за организационно развитие, модели за управление на промените;
- предложение за механизми за оценка на ефикасността и ефективността на процесите и структурите;
- разработване на индикатори и системи за измерване и управление на изпълнението на предложените в наръчника механизми;
Всички тези предложения ще бъдат предоставени за обсъждане в рамките на следващата дейност и впоследствие приети от общинската администрация с цел оптимизиране на структурите и процесите..
Дейността ще бъде възложена на външен консултант, като кандидатът ще проведе съответната тръжна процедура за избор на изпълнител съгласно приложимото законодателство.
85 000.00
0.00
Дейност 4: Обучение на служителите на общината : Тази дейност е насочена към необходимостта от обучение за представителите на целевата група. Идеята е те да бъдат запознати с разработения функционален анализ и последващия план за действие. На базата на Единната методология за функционален анализ, ще им бъдат представени основните изводи и препоръки, практически проблеми в малките административни структури и предстоящите задачи и реформи.
0.00
0.00
Дейност 5: Дейности за информация и публичност: Мерките за осигуряване на информираност и публичност на изпълнението на проекта ще се реализират през целия период на изпълнение на проекта и включват:
- Разработване на план за публично представяне на дейностите по проекта;
- Организация на откриваща и закриваща конференция и пресконференция, с наемане на зала, оборудване и кафе паузи;
- Изработване на 1 бр. информационна табела за проекта;
- Подготовка и отпечатване на 200 бр. брошури с информационни материали за проекта;
- Публикуване на информация по проекта в официалния сайт на община за дейностите по проекта;
- 10 бр. публикации в пресата;
Всички информационни и рекламни материали, изработени и разпространени в рамките на изпълнението на проекта, ще съдържат логото на финансиращата програма и информация за финансовата помощ, предоставена от ОПАК.
10 550.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN