Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Изграждане на високоефективна общинска администрация в Община Роман
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Стартиране и управление на проекта: 1. Сформиране на екип за изпълнение на проекта – ръководител, координатор, счетоводител и технически сътрудник.  Запознаване членовете на екипа с целите на проекта, дейностите и резултатите.  Разпределяне на задълженията между членовете на екипа.  Обсъждане на плана за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност. 2. Възлагане изпълнението на проектни дейности по процедури за избор на изпълнители в съответствие със ЗОП. 3. Отчитане на проекта 7 227.60 0.00
Дейности 2 – Специализирани обучения по теми от каталога на ИПА за 2014 г.: Дейността предвижда включването на служители от общината в обучения по теми от каталога на Института по публична администрация през 2014 г. Дейността ще се състои от следните поддейности: 2.1. Курс на тема „Стратегическо управление и разработване на публични политики“, със сигнатура УА–1; – Обучението цели да развие практически умения за разработване на стратегически документи, да анализира процеса на мониторинг и оценка на стратегически документи, както и да предостави знания относно стандартите на обществени консултации и механизмите за координация с ресорните институции. Курса се провежда в рамките на 3 дни и е с продължителност общо 24 часа. Общият брой на обучаемите е 4 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.2. Семинар на тема „Оценка на индивидуалното изпълнение“, със сигнатура УА–4; – Семинара има за цел да запознае учстниците с основните принципи на управление на изпълнението чрез формулиране на цели, задачи и индикатори на всички нива в администрацията и на структурните и звена. Чрез практически примери, ще бъдат посочени новите моменти и прилагането на елементите на оценка и самооценка, както и задачи, техники и очаквани резултати във връзка с оценка на изпълнението. Семинара се провежда в рамките на 1 ден и е с продължителност 8 часа. Общият брой на обучаемите е 4 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.3. Курс на тема „Прилагане на комплексно административно обслужване“, със сигнатура ПП–3; – Курса има за цел да се освоят техники и процедури за подобряване на организацията на административното осблужване. Участниците ще придобият знания, относно комлексното административно обслужване. Курса се провежда в рамките на 3 дни и е с продължителност общо 24 часа. Общият брой на обучаемите е 4 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.4. Курс на тема „Одит на изпълнението в дейността на администрацията“, със сигнатура ЕБ–5; – Курса има за цел да повиши знанията и уменията относно одита на изпълнението, като представи методиката за оценка на одита с цел постигане на ефективно и ефикасно изпълнение на административните дейности. Курса се провежда в рамките на 2 дни и е с продължителност 16 часа (по 8 часа на ден). Общият брой на обучаемите е 2 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.5. Курс на тема „Добро управление на общината“, със сигнатура ДУО–1; – Обучението има за цел да да дефинира принципите за добро управление, заложени в стратегическите документи на ЕС, механизма за интегриране на концепцията, водеща до–добро изпълнение на административната дейност, както да формира умения за разработване на програма за приложение на доброто управление и изпълнение в дейността на общинските администрации. Курса се провежда в рамките на 2 дни и е с продължителност 16 часа (по 8 часа на ден). Общият брой на обучаемите е 4 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.6. Семинар на тема „Вътрешен контрол: Ефективност на системите за финансово управление и контрол“, със сигнатура ДУО–6; – Семинара има за цел да представи нови успешни примери и практически умения във връзка с постигането на ефективност на системите за финансово управление и контрол. Семинара се провежда в рамките на 1,5 дни и е с продължителност общо 12 часа. Общият брой на обучаемите е 2 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.7. Курс на тема „Облачните услуги – иновативен подход за електронно управление“, със сигнатура ЕП–6; – Курса има за цел да представи на учстниците облачните технологии и ключови моменти при управлението във високо технологична виртуална среда. Курса се провежда в рамките на 2 дни и е с продължителност 16 часа (по 8 часа на ден). Общият брой на обучаемите е 3 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 7 200.00 0.00
Дейности 3 – Обучение на тема „Управление на риска“: Организиране и провеждане на обучение на тема „Управление на риска” за 15 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група от 15 служители за 3 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали – презентационни материали, папка и химикал. 1 800.00 0.00
Дейности 4 – Обучение на тема „Адаптивност и прилагане на иновативни решения”: Организиране и провеждане на обучение на тема „Адаптивност и прилагане на иновативни решения” за 20 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група за 3 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали – презентационни материали, папка и химикал. 12 000.00 0.00
Дейности 5 – Обучение на тема „Стратегическо лидерство”: Организиране и провеждане на обучение на тема „Стратегическо лидерство” за 10 участника. Обучението ще се осъществи в рамките на 3 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали – презентационни материали, папка и химикал. 9 000.00 0.00
Дейност 6 – Обучение на тема „Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация“: Организиране и провеждане на обучение на тема „Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация” за 35 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група за 2 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка и химикал. 15 840.00 0.00
Дейности 7 - Дейности за информация и публичност: В изпълнение на мерките за информация и публичност ще бъдат изработени и подготвени: • 2 банера, който ще се използват при всички обучения и публични събития по проекта, съобразени с всички изисквания за проекти финансирани по ОПАК; • 2 информационни табели, които ще бъдат поставени на места с широка публична достъпност с цел популяризиране на дейностите по проекта и източниците на финансиране, съобразени с всички изисквания за проекти финансирани по ОПАК; • Подготовка на информационни материали – в рамките на проекта ще бъдат изработени 600 бр. брошури, с информация за целите и дейностите по проекта, както и за неговото финансиране, които също ще бъдат съобразени с всички изисквания за проекти финансирани по ОПАК. Ще бъдат изготвени 300 броя в началото на проекта за представяне на предвидените дейности и очакваните резултати по проекта и 300 броя в края на проекта, които ще представят изпълнените резултати и индикатори по проекта. • Пресконференция за отчитане изпълнението на проекта и удовлетвореността на целевите групи, както и за успешното му приключване; Екипът за управление на проекта ще покани за участие в пресконференцията представители от различни държавни агенции, неправителствени организации, журналисти от различни медии, и всички заинтересовани страни. Пресконференцията ще бъде отворена и за граждани. 5 260.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).