Подобряване на вътршно – институционалната дейността на Община Борован чрез повишаване на качеството на работа на служителите й
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
1. Индивидуални обучения за служителите от Община Борован в Института по публична администрация: 26 служители на Общината ще преминат обучения в ИПА по следните теми (съгласно Каталога на ИПА за 2013 г.):
• Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2) – 2 служители на ръководни функции
• Оценка на въздействието на законодателство и политили – предварителна и последваща (ПР-1) – 2 служител
• Административно регулиране на стопанската дейност (ПР-2) – 2 служители
• Административна стилистика (ПР-4) – 2 служител
• Управление на отпадъците. Европейски норми и практики (ПР-16) – 2 служители
• Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-3) – 1 служители
• Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-2) – 2 служители
• Устройство на територията- политика и управление (ФС-8) – 2 служители
• Превенция на нередностите и измамите при усвояване на средствата от структурните фондове (СФ-16) – 3 служители
• Счетоводна отчетност в бюджета на средствата по проекти, финансиране по оперативните програми (ФС-5) – 4 служители
• Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали) (ИТО-9) – 3 служители
• Презентационни умения. MS POWER POINT (базов курс) (ИТО-23) – 1 служител
6 370.00
0.00
2. Групови обучения за екипна ефективност и ефективно лидерство: Тази дейност обхваща всички служители, кмета на Общината, кметове на другите четири населени места на теритиорията на общината.
Дейността цели изграждането на ефективни и работещи екипи, мотивираща и спокойна работна среда и предразполагаща организационна култура, отворена към интегрирането на всички служители в екипа.
Тя обхваща провеждането на едно 3 тридневно обучение – за 32 души на ръководни и експертни длъжности, на следните теми: организационна култура, ефективни управленски стилове, методи за вътрешно преодоляване на конфликтни ситуации, как да работим ефективно с колегите, приобщаване на нови хора в екипа, управление на времето, методи за самооценка и повишаване на личната ефективност и др. За целите на обучението, обучаемите ще бъдат разделени на две групи, за да може да се постигне интерактивно провеждане на обученията и по-голяма стен на участие на целевата група. Усвояместта на материали и знания посредством ролеви игри и поставяне в конкретни ситуации е доказан обучителен метод, които е особенно ефективен при компактни групи от до 20 души. Дейността е насочена към придобиване на основни техники и умения, позволяващи постигането на максимален ефект за подобряването на екипната работа.
20 800.00
0.00
3. Управление на проекта: Екипът за управление на проекта ще се състой от ръководител и счетоводител. Екипът ще провежда регулярни срещи и ще отговаря за всички дейности от организационен и координационен характер, свързани с изпълнението на проекта. Ще бъде създаден детайлен план за изпълнението на задачите и неговата реализация ще бъде проследявана.
Екипът по проекта ще управлява проекта и ще отговаря за подготовката и изпращането на всички необходими документи и доклади ди Управляващият орган на ОПАК
5 282.56
0.00
4. Дейности за информация и публичност: Ще бъдат организирани 2 пресконференции за местните медии в началото и в края на проекта.
Ще бъдат изработени 2 бр. банери, които ще се ползват за визуализация по време на специализираните обучения и груповите обучения.
Ще бъдат изготвени и раздадени 100 брошури/листовки с информация за проекта.
Общината разполага с Интернет сайт, на който се помества информация за проектното изпълнение.
2 320.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN