Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Оптимизиране на организацията на работа на общинска администрация Черноочене (реш. № 78/24.07.2012: 183 работници и служители) за постигане на подобрена функционалност, ефективност и ефикасност
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организационна диагностика на общинска администрация чрез извършване на функционален анализ на община Черноочене чрез Единна методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация: Извършването на функционален анализ е обособено в следните под-дейности: - Планиране и подготовка на функционалния анализ - Провеждане на функционалния анализ Тази под-дейност включва следните етапи: • Анализ на текущото състояние на административните структури на общинска администрация Черноочене, по отношение на релевантността на функциите, ефикасността и ефективността от дейността й, включващ и кметствата към общината; • Идентифициране на области за подобрения въз основа на констатациите и изводите от анализа на текущото състояние на администрацията, вкл. и визия за бъдещото й развитие; • Формулиране на конкретни препоръки за подобрение на съответните идентифицирани области за подобрение; • Приключване на функционалния анализ. 44 000.00 0.00
Дейност 2: Оптимизиране на структурата на общинската администрация и работните процеси в община Черноочене. Отстраняване на дублиращите функции в общината и ре-инженеринг на работните процеси. Предложение и план за изменение на устройствения правилни: Тази дейност е обособена в следните под-дейности: - Изготвяне на предложения за промени в методологиите, процедурите, вътрешните правила и работните процеси, вкл. Ръководство за контрол и управление на документооборота и създаването на архив на текущата документация в общината и Наръчник за подготвяне на индивидуални работни планове; - Дейности с цел избягване на дублиращи функции, постигане на по-висока ефективност, ефикасност и икономичност от дейността, вкл. разработване на Технологичните карти за изпълнение на всяка публична услуга по операции и роли; - Предложение и план за изменение на устройствения правилник и вътрешните правила; - Отпечатване на разработените документи. 8 000.00 0.00
Дейност 3: Разработване и въвеждане на правила за мониторинг и контрол по внедряването и изпълнението на променените процедури, новите правила и работни процеси: Тази дейност предвижда разработването на правила и методика за мониторинг и контрол в общинската администрация и въвеждането им в действие в общината. 8 000.00 0.00
Дейност 4: Провеждане на съпътстващо обучение за служителите на общинска администрация – Черноочене с цел прилагане на променените процедури, новите правила и работни процеси: В рамките на тази дейност ще се проведе обучение на служителите от общинската администрация на Черноочене, на което тя ще бъдат подробно запознати с направените анализи и препоръки, с последващите промени в процедурите, с разработените нови вътрешни правила и работни процеси. 4 700.00 0.00
Дейност 5: Разработване на стратегия за организационно развитие на общинската администрация в община Черноочене: Целта на тази дейност е подобряване на работните процеси, организацията и координацията в административната структура на общината и постигане на съгласуваност между краткосрочните и дългосрочни цели за развитието на общинската администрация. Включва: • Преглед на резултатите от функционалния анализ; • Преглед на разработените правила за мониторинг и контрол по внедряването и изпълнението на променените процедури, новите правила и работни процеси; • Преглед на оптимизираните работни процеси; • Планиране на краткосрочни и дългосрочни цели за оптимизиране на администрацията на общинско ниво; • Провеждане на консултации и обществени обсъждания със социално икономическите партньори и гражданите на общината; • Изготвяне на стратегия за организационно развитие на общинска администрация Черноочене и осигуряване на публичност и информираност. 8 000.00 0.00
Дейност 6: Дейности за информация и публичност: За популяризиране на проекта на община Черноочене: дейностите, начините за участие в проекта и ефекта от неговото осъществяване, ще бъде организирана и проведена информационна кампания. Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията и регламентите за визуализация на Европейския съюз. Дейността включва следните поддейности: - Провеждане на процедури по ЗОП и снабдяване с рекламни материали, изготвяне на брошури. В тази поддейност е предвидено отпечатването на 10 плаката и 200 стикера, както и изготвянето на табела с размери 0,75/0,5 м с обозначенията на Проекта. Ще бъдат изготвени брошури с информация относно проекта. Брошурите ще са на разположение на всички заинтересувани страни на Презентацията на Проекта и в информационния център на общината през цялото време на действие на Проекта. - Провеждане на Презентация (през втория месец от изпълнението на Проекта) и заключителна пресконференция (през 12-ти месец от изпълнението на Проекта) Заключителната пресконференция ще отчете изпълнението на дейностите по Проекта пред представители на пресата, общността и служителите на общинска администрация.. - Публикуване на реклами, платени публикации и информации за текущо изпълнение на проекта. Информация за популяризирането на подкрепата от ЕСФ ще бъде включвана във: - Всички обяви в областни ежедневници, съобщения и информации на уеб страницата на общинска администрация - Всички публикации и интервюта за медии; - Всички разяснителни материали и информации, предоставяни на целевите групи; - Всички междинни доклади, окончателен доклад, както и всички отчетни документи по Проекта; - Плакати, брошури и диплянки и табели; - Организираните презентация и заключителна пресконференция 5 680.00 0.00
Дейност 7: Управление на проекта: - Сформиране и работа на Екип за управление на проекта Кметът на общината издава заповед за сформиране на екип за управление на Проекта. Екипът се състои от ръководител, координатор,счетоводител и технически сътрудник, служители на кандидата. Конкретните ангажименти и обхватът на управленската отговорност ще бъдат детайлно разписани в заповедите или допълнителните споразумения и длъжностните характеристики на членовете на Екипа. - Осигуряване на отчетни документи Задължителни документи по дейността са: междинен, годишен и окончателен технически доклад; декларации; финансов отчет и опис на финансовите документи; искания за плащане; отчети за извършената работа по проекта Приложения 1 и 2 към Указанията за определяне, отчитане и изплащане на възнаграждения по Проекти по ОПАК – Анекс 14 - Подготовка и провеждане на процедури по ЗОП 7 738.21 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).