Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 772 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

По-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията от служителите в Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” (ИА БСА) чрез участие в обучения за повишаване на професионалната компетентност
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организиране и провеждане на обучения: Дейността включва реализирането на няколко под-дейности, всяка от които е свързана с организиране и провеждане на обучения, както следва: 1. Под-дейност 1 „Обучение по изготвяне на документи”: включва провеждане на две обучения от Института по публична администрация, както следва: 1.1. „Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD” (ИТО-6) за 35 служители по 1,5 дни; 1.2. „Работа с дълги документи с MS WORD” (ИТО-7) за 35 служители по 1,5 дни; 2. Под-дейност 2 „Обучение за работа с електронни таблици”: включва провеждане на три обучения от Института по публична администрация, както следва: 2.1. „Електронни таблици с MS Exel” (базов курс) (ИТО-8 за 35 служители по 3 дни. Обучени служители на базовия курс ще преминат последващо обучение за разширяване познанията за работа с електронни таблици, както следва: 2.2. „Електронни таблици с MS Exel” (напреднали) (ИТО-9) за 35 служители по 1,5 дни; 2.3. „MS Exel за икономисти” (ИТО-15) за 3 служители по 1,5 дни. 3. Под-дейност 3 „Обучение за придобиване на презентационни умения”: включва провеждане на две обучения от Института по публична администрация, както следва: 3.1. „Презентационни умения. MS Power point” (базов курс) (ИТО-23) за 35 служители по 3 дни; Обучени служители на базовия курс ще преминат последващо обучение за разширяване познанията за работа и изграждане на практически умения за презентиране и ефективна комуникация с аудиторията, както следва: 3.2. „Презентационни умения. MS Power point” (за напреднали) (ИТО-24) за 35 служители по 2 дни; 4. Под-дейност 4 „Обучение по управление на информационна сигурност”: включва провеждане на едно обучение от Института за публична администрация на тема: „Системи за управление на информационната сигурност на административното звено” (ИТО-9) за 1 служител по 1,5 дни; 5. Под-дейност 5: Чуждоезиково обучение: включва провеждането следните обучения: 5.1. Чуждоезиково обучение в Института по публична администрация на тема: „Английски език за работа с институциите на ЕС” (ЧЕО-6) за 1 служител по 5 дни; 5.2. Чуждоезиково обучение по английски език от 100 учебни часа за 35 служители на ИА БСА. Предвижда се обучението по английски език да се провежда в сградата на Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация в обособени групи според нивото на неговото владеене от служителите. Нивото на владеене на езика ще се определя чрез входящ тест от фирмата-обучител. Продължителността за покриване на едно езиково ниво е 100 учебни часа. 43 240.00 0.00
Дейност 2: Дейности за информация и публичност: Организиране на разяснителна кампания да представяне на помощта на Оперативна програма „Административен капацитет” за постигане целите на проекта. Дейността включва: • Планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на целите и резултатите от проекта – организиране на презентация пред служители на ИА БСА за оповестяване на началото на проекта, целите и очакваните резултати; • Две публикации в националната преса за представяне на целите на проекта и дейностите, предвидени за изпълнението на проекти и резултатите от изпълнението им; • Публикуване на актуална информация на интернет страницата на ИА БСА: www.nab-bas.bg; • Изготвяне на предметни рекламни материали за популяризиране на резултатите от проекта. При провеждането на дейностите за информация и публичност ще се спазват всички изисквания на управляващия орган относно информацията и публичността на материалите и събитията. 3 800.00 0.00
Дейност 3: Управление на проекта: В тази дейност са включени следните под-дейности: • Провеждане на процедури за избор на изпълнител по приложимия ред на ЗОП, съобразно предвидените по проекта дейности; • Изготвяне на междинни доклади и изготвяне на окончателен доклад по изпълнение на проекта; • Подготовка и анализ на анкетни карти за ползата от проектните дейности за целевите групи. За управление и изпълнение на проекта ще бъде сформиран екип от експерти, който ще ръководи и координира проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът на проекта ще осъществява текущ контрол върху дейността на изпълнителите, включително качеството на проведените обучения, верификация на направените разходи и мониторинг. Екипът на бенефициента ще изготвя регулярни финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК. 4 099.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).