Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

П Подобряване на процеса на разработване и прилагане на политики в община Хисаря в партньорство и координация с всички заинтересовани страни;.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Дейността включва: 1. Организиране на цялостното изпълнение на проекта; 2. Изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта; 3. Организирането и провеждането на процедури за избор на изпълнители; 4. Управление на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете; 5. Следене на индикаторите за изпълнение на проекта; 6. Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми; 7. Управление на промените; 8. Контрол за изпълнението на дейностите за информация и публичност; 9. Изготвяне на технически доклади и финансови отчети за направените разходи; 10. Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране. 6 628.00 0.00
Дейност 2: Детайлно проучване и анализ на икономическите и социални характеристики и тенденции в Община Хисаря.: Анализ на социално-икономическия профил на община Хисаря - провеждане на проучване с цел събиране на актуална статистическа информация за развитието на община Хисаря. Анализът на социално-икономическия профил ще включва следните елементи: общ профил на района, състояние на регионалната икономика, социална сфера, инфраструктурно развитие, екологично състояние. Разработване на SWOT-анализ - на база на събраната информация ще се направи анализ на силните и слаби страни, както и на възможностите и заплахите. Добре изведения SWOT-анализ от аналитичната част ще е предпоставка за правилното дефиниране и преформулиране на целите и приоритетите на община Хисаря. Представяне на основните тенденции в социално – икономическото развитие в Община Хисаря. Набелязване на препоръки за реализация на желаните промени и предприемане на действия, при ефективно използване на наличните ресурси, които да бъдат включени в предвидения за разработване „Общински план за развитие 2014-2020г.” на Община Хисаря. На база получената при изпълнение на дейност 2 информация, ще бъдат проведени консултации и обществено обсъждане със заинтересованите страни, относно резултатите от анализа и дефинираните препоръки и тенденции за развитие. За целта ще бъде избран външен изпълнител, съгласно реда и условията определени в Закона за обществените поръчки (ЗОП), който ще изготви подробен доклад за извършения анализ. Изпълнението на дейност 1 приключва с приемане на доклада от Общинския съвет. 28 600.00 0.00
Дейност 3: Разработване на общински план за развитие за периода 2014-2020 г.: На база на доклада от направеното проучване и анализ на икономическите и социални характеристики и тенденции в Община Хисаря, както и на база на резултатите от общественото обсъждане със заинтересованите страни, изпълнителят (избран по реда на ЗОП) ще трябва да разработи мерки и дейности по приоритетите, както и идеи за конкретни проекти. Негово задължение ще бъде да формулира окончателната визия, приоритетите и целите за развитие на Общината в различните области за седем годишен период. В разработването на ОПР, съвместно с избрания външен изпълнител, ще работят и експерти от общината, които ще бъдат определени със заповед на Кмета. Негово задължение също така е да обобщи събраната информация и на база на цялата информация до момента да започне, съвместно с определените служители от администрацията на общината, разработването на Общинския план за развитие. След приключване на процеса по разработване на ОПР 2014 – 2020г., и с цел създаване на обратна връзка от общинска администрация Хисаря относно препоръките на жителите на общината и на гражданските организации, ще се проведе заключително обществено обсъждане. Ще се обсъдят и наберат предложения за включване на представители на гражданското общество в процеса на наблюдение и оценка. Изключително важно е да бъде приет план, който да намери одобрението на всички жители от общината. Информацията за ОПР за периода 2014 – 2020г. ще бъде публикувана на сайта на общината и ще бъде актуализирана своевременно по време на изпълнение на целия проект. 18 500.00 0.00
Дейност 4: Разработване на правила за мониторинг и контрол на идентифицираните в ОПР политики.: Ще бъдат разработени и въведени Правила за мониторинг и контрол при изпълнението на конкретните политики на община Хисаря, заложени в ОПР 2014-2020 г. Правилата ще бъдат възложени за разработване на външен изпълнител. Ще се изготвят поотделно за всяка конкретна политика. Важен момент при организацията на мониторинга, контрола и оценката е определянето на водещите компоненти: • Определяне на индикаторите за измерване степента на изпълнение; • Създаване на механизъм за измерване и проследяване на водещите параметри; • Избор и адаптиране на механизми за сравнение и оценка на резултатите; • Оценка на резултатите и предприемане на корекции при значими отклонения; • Участие на заинтересованите страни. Правилата за мониторинг и контрол ще бъдат приети за въвеждане от Общински съвет на община Хисаря. 16 000.00 0.00
Дейност 5: Дейности за информация и публичност.: За популяризиране на дейностите по проекта и полученото финансиране е предвидено да бъде избран изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки (публична покана), който да извърши следните действия: • Организиране и провеждане на две пресконференции. В началото на периода ще се проведе пресконференция за представяне на целта и дейностите по проекта. В края на периода ще се проведе заключителна пресконференция за представяне на резултатите от проекта. За участие в пресконференциите ще бъдат поканени представители на СГО и местни и регионални медии (по 40 участника във всяка пресконференция). • Изготвяне на визуализационни материали За популяризиране на проекта ще бъдат разработени и отпечатани банери и рекламни материали (150 бр. рекламни комплекта, всеки от които включва брандирани: тефтер, папка с информация за проекта и химикалка); • Изготвяне и разпространение на брошури; • Публикуване на съобщения в печатни и електронни медии; • Публикуване на информация на интернет страницата на общината за прогреса на проекта. Чрез визуализиращите материали ще се популяризира проектът, финансиращата програма (ОПАК) и Европейския социален фонд. Банерите ще се поставят на подходящи места при провеждането на организираните в рамките на проекта събития. Информационната брошура ще бъде подготвена и отпечатана при неговото стартиране, като целта е да се популяризират дейностите и очакваните резултати сред всички заинтересовани страни (СГО, местни власти, бизнес, широка общественост). 6 060.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).