Повишаване на професионализма на служителите от общинска администрация Криводол чрез обучение.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност 1 - Обучение в курсове и семинари провеждани от ИПА.: Предложенията за обучения са по данни от Каталог 2013 год. на ИПА.
Ще бъдат проведени следните семинари и курсове в ИПА:
1. Стратегически мениджмънт в държавната администрация - УА-1
2. Превенция на корупционния риск - УА-2
3. Организационно развитие. Управление на промяната - УА-5
4. Управление на конфликти и техники за разрешаване на проблеми - ЧР-4
5. Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси - ЧР-6
6. Практически умения за ефективни комунукации - ЕФ-8
7. Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия - ФС-3
8. Административно обслужване - ИТО-4
9. Електронни таблици с MS Excel - ИТО -8
10. Обмен на данни между MS Excel и MS Word - ИТО – 11
11. Оценка на риска на проекти с помощта на MS Excel - ИТО-16
12. Презентационни умения, MS Power Point, базов курс - ИТО- 23
13. Управление изпълнението на проекти с MS Project ИТО- 25
14. Делови умения - участие в работни срещи, дискусии и посещение (на английски език) - ЧЕО-4
22 665.00
0.00
Дейност 2 - Обучения в центрове за професионално обучение и други обучителни предприятия.: За нуждите на общината е необходимо провеждането на следните обучения:
1. Обучение по AutoCAD
2. Организационна култура
3. Управление на времето
4. Мотивация на персонала
9 640.00
0.00
Дейност 3 - Подготовка на тръжни документации и провеждане на процедури по ЗОП.: Дейността се свежда за:
Разработване на тръжна документация, изготвяне на решение за откриване на процедура и обявление за обществена поръчка. Изпращане на обявление;
Избор на оценителна комисия. Разглеждане, оценка и класиране на офертите.
Определяне на изпълнител на обществената поръчка.
Изпълнението на тази дейност ще се осъществи от Община Криводол.
840.00
0.00
Дейност 4 - Провеждане на кампании за информираност и публичност.: Дейностите за осигуряване на информация и публичност за проекта ще се извършват по време на реалното му изпълнение и ще включват дейности за подготовка, публикуване и разпространение на материали, популяризиращи приноса на Европейския съюз за проекта.
Дейността по информираност и публичност ще бъде възложена на външен изпълнител с процедура по ЗОП. Дейността ще включва:
4.1.Провеждане на две пресконференции – първата ще се проведе след подписване на договара за изпълнение на проекта и втората - при приключване на проекта и оповестяване на резултатите от него;
4.2. Доставка на 50 бр. USB, с поставено лого на ОПАК и EU с рекламна и приложна цел.
4.3.Изработване на интернет банери – 2 броя;
4.4.Изготвяне и разпространение на информационни брошури с цел публичност на самия проект и неговото финансиране – 400 бр;
4.5.Изготвяне и изпращане на бюлетини по интернет поща – 6 броя - на всеки два месеца.
3 933.50
0.00
Дейност 5 - Управление на проект. : Екипът за управление на проекта ще управлява, следи и контролира обхванатите от проекта дейности в следните области на проекта:
Обхват;
График на изпълнение;
Изпълнение на бюджета;
Качеството на провежданите обучения;
Човешките ресурси в проекта;
Комуникациите в проекта.
В задълженията на екипа за управление е и провеждането на постоянен мониторинг на обученията.
4 097.90
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN