Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Разработване и въвеждане на условия за разработване и прилагане на правила и методики за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнението на конкретни политики на Община Опака за устойчиво развитие.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1. Управление на проекта : Създава се екип за управление на проекта. Екипът се състои от Ръководител и Счетоводител. Екипът за организация и управление организира дейностите по проекта, следи и отговаря за изпълнение на договорените срокове, постигане на заложените индикатори за изпълнение и целесъобразно разходване на средствата и осъществява непосредствен мониторинг. Екипът ще е отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му. Поддържа и съхранява необходимата документация, съгласно изискванията на Договарящия орган. При поискване предоставя наличната документация на Договарящия орган и на одитиращи органи. Ръководи и организира дейностите на различните участници при изпълнение на проекта. Следи за ефикасното и ефективното разходване на договорените средства. Контролира провеждането на процедури за избор на изпълнители по ЗОП за целите на проекта. 7 075.51 0.00
2. Разработване и въвеждане на правила и методики за мониторинг и контрол при изпълнението на общински политики: Екипът за управление на проекта ще предоставя вътрешна за общината информация, необходима за изготвяне на правилата. Тази дейност ще се осъществява съвместно между екипа за управление на проекта и външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. След изготвянето им, същите ще бъдат предоставени за съгласуване от Общински съвет Опака. Новата мисия и визия за развитие на общинската администрация логично ще рефлектира върху документите, върху които почива нейното функциониране и дейност. 20 000.00 0.00
3. Провеждане на проучвания за събиране на статистическа информация и оценка на изпълняваните общински планове с цел да бъде изготвен Общинският план за развитие за периода 2014-2020 г. : В рамките на дейността ще се извърши проучване на актуална статистическа информация за социално-икономическото, обществено и културно развитие на Община Опака, както и действащия в настоящия момент „Общински план за развитие 2007-2013” и други стратегически документи, които са приложими към настоящата дейности и попадат в обхвата на проучването. Дейността ще бъде извършена от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. 10 000.00 0.00
4. Разработване на Общински план за развитие за периода 2014-2020 г. : След приключването на предходната дейност по събирането и проучването на актуална статистическа информация за социално-икономическото, обществено и културно развитие на Община Опака, след внимателен анализ на получените резултати от Дейност 3 ще бъде стартирана дейността по разработване и написване на Общински план за развитие на община Опака за периода 2014 – 2020 г. Планът ще бъде съобразен с всички национални стратегически и планови разработки, имащи отношение към развитието на териториалната структура, както и с регламентите на Европейския съюз (ЕС) относно структурните фондове и Кохезионния фонд. В процеса на разработване на плана на Община Опака ще бъдат проведени редица консултации със заинтересованите страни – общински съветници, представители на бизнеса, неправителствени организации. Разработеният план за развитие на Община Опака ще се намира в преки отношения на координация и субординация с останалите планови и програмни документи за регионално развитие. Връзката на плана с Националната стратегия за регионално развитие (2005 г.-2015 г.) е осигурена чрез съобразяване на плана с предвижданията на Националната стратегия, а с Областната стратегия за развитие на област Търговище - чрез съгласуване на приоритетите на плана с тези на посочения стратегически документ. 15 000.00 0.00
5. Разработване на предложение за разработване/ актуализиране на други стратегически документи на общинско ниво.: След приключване на Дейност 2, Дейност 3 и на база направените препоръки и изготвения план за действие се предвижда разработването на предложения за промени в нормативни, стратегически и други документи и в устройствените правилници на администрациите. Новата мисия и визия за развитие на общинската администрация логично рефлектира върху документите, върху които почива нейното функциониране и дейност. 9 000.00 0.00
6. Разработване на предложение за усъвършенстване на документи свързани с провеждането на конкретни политики в общинската администрация.: Същността на дейността се изразява в: Разработване / усъвършенстване на методологии, вътрешни правила, и процедури; Разработване на инструкции и наръчници за осъществяване на конкретни политики за управление и развитие на организацията; Въвеждане на механизми за подпомагане процеса на формулиране и изпълнение на политики. 9 000.00 0.00
7. Провеждане на съпътстващи обучения, свързани с въведените правила и методики за мониторинг и контрол при изпълнението на конкретни политики от общинската администрация: Тези обучения ще бъдат проведени за всички служители от общинската администрация. Обучаемите ще бъдат разделени по групи, за да може да се осигури непрекъснат процес на обслужване на гражданите и фирмите в Общината, докато трае обучението. На проведените обучения служителите ще бъдат запознати с изготвените и утвърдени правила и процедури за контрол и мониторинг, ще бъде представен плана за развитие 2014-2020 г. и друга информация, която ще бъде произведена като резултат от направените проучвания. Продължителността на обучението е 2 дни. 4 000.00 0.00
8. Дейности за информация и публичност: Изпълнението на дейността ще бъде извършено съвместно между Община Опака и избран по реда на ЗОП изпълнител. Целта на изпълняваната дейност е да бъдат информирани местните общности и широката общественост за резултатите от изпълнението на проекта и приносът на ОПАК и ЕСФ за неговото реализиране. 5 800.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).