Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Повишаване капацитета на общинските служители в  община Каолиново за по ефективно и ефикасно изпълнение на професионалните си задължения
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 Управление на проекта: Изпълнението на дейността ще се извършва от Екип за управление на проекта на община Каолиново, в чийто състав са включени ръководител на проекта, счетоводител и координатор. Моля вижте приложените автобиографии на екипа. Дейността се изразява в навременно организиране на публичните покани за избор на изпълнители по проекта, координиране и организиране на оценката на избор на изпълнители, сключване на договори с тях и управление на договорите, навременно подаване на заявки за обученията, уведомяване, координиране и организиране на служителите на общината за предвидените обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на общината, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др. В рамките на дейността ще бъде подготвена документацията за провеждане на тръжните процедури. 6 997.73 0.00
Дейност 2 Обучения в Института по публична админисрация: Предвидените обучения по съответното приложимо законодателство ще преминат общо 6 служители на общината. Ще бъдат проведени от Института по публична администрация. Конкретно това са: Юрист-1 служител 1.Обучение по АПК обучение по Основни производства по АПК (ПР-5) е предназначени за юристи в централната и териториалните администрации и имат за цел да представят основните принципи на административния процес, спецефични норми на Административноправния кодекс и относимата към него съдебна практика, както и визията на Европейските демократични правни системи за прилагането на принципите и нормите на административния процес Ръководители и експерти на община - 5 1.Обучение по "Работа с електронно подписани документи" обучение по: - Обработване на електронно подписани документи – получаване на документа, проверка валидността на подписа (верификация), отваряне на документа; - Обработка: редакция, становище, затваряне на документа; - Съхранение и изпращане на електронно подписан документ Обработка и съхранението ще позволи на общината да прилага разпоредбите на ЗЕДЕП в съответствие с приложимите изисквания и тълкуването от компетентните органи. За участниците в обучението са предвидени командировъчни в размер според Наредбата за командировките в страна. 1 930.00 0.00
Дейност 3 Модулно обучение по ключови компетентности: Обучение по ключови компетентности ще преминат общо 80 служители на общината, както следва: 1.Обучение „Повишаване мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация” В обучението ще се включат 30 служителя Дирекция "Административно обслужване и човешки ресурси" - 11 служители; Дирекция "Бюджет и финанси"- 8 служители; Отдел "Инвестиции и устройство на територията" - 5 служители и Отдел "Местни данъци и такси" - 6 служители 2. Обучение „Интеграция на малцинствата и ролята на общинските служители за реализация на интеграционните процеси” В обучението ще се включат 30 служителя Дирекция "Административно обслужване и човешки ресурси" - 8 служители; Дирекция "Бюджет и финанси"- 6 служители; Отдел "Инвестиции и устройство на територията" - 3 служители и Отдел "Местни данъци и такси" - 3 служители 2. Обучение „Лидерски умения и екипна ефективност” В обучението ще се включат 20 служителя Ръководни длъжности – 12; Експерти в диреции "Административно обслужване и човешки ресурси" - 2 служители; Дирекция "Бюджет и финанси"- 2 служители; Отдел "Инвестиции и устройство на територията" - 2 служители и Отдел "Местни данъци и такси" - 2 служители Всички служители успешно курса на обучение ще получат сертификати за участие. 54 400.00 0.00
Дейност 4 Обучение „Компютърните технологии в помощ на общинска администрация” : Обучение по компютърни умения ще преминат общо 26 служители (две групи)на общината. Обучението ще включва запознаване с възможностите на MS Word, MS Excel. Работа в интернет среда. Продължителността на обучението ще е 60 уч. часа. Всички служители успешно курса на обучение ще получат сертификати за участие. 11 700.00 0.00
Дейност 5 Осигуряване на информация и публичност на проекта: Предвижда се по тази дейност да бъдат организирани една входяща пресконференция при стартиране на проекта и една финална пресконференция при завършването му. На тях ще бъдат поканени журналисти от местни, регионални и национални медии и ще бъде представен проекта, очакваните и постигнатите резултати, както и къде могат да бъдат намерени те с цел мултипликация. Материалите от проекта ще бъдат публикувани на Интернет страницата на община Каолиново, където ще бъде публикувано и кратко представяне на самия проект. В допълнение се предвижда да бъде изготвена временна информационна табела, подготвени и отпечатани 200 цветни брошури, представящи проекта и постигнатите по него резултати. 2 350.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).