Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Общинска администрация-Попово за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност №1. „Разработване на тръжна документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП“: Община Попово ще възложи на външна фирма-изпълнител, разработването на тръжни документации за процедури, които ще се проведат по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП). Външната фирма-изпълнител ще подготви документациите, ще бъдe обявeнa и проведенa процедурата за изпълнител на дейностите.
7 000.00
0.00
Дейност №2. „Провеждане на обучения, включени в каталога за обучения на Института по публична администрация (ИПА)“: Съгласно проведения предварителен анализ се изготви списък с избраните теми за обучения от служителите в администрацията.
Управленски умения в администрацията:
1. Организационно развитие. Управление на промяната(УА-5)- двама служителя;
2. Делова етика (УА – 7) - 22 служителя;
Управление на човешките ресурси:
3. Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2) - двама служителя;
4. Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР-4) - петима служителя;
5. Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси (ЧР-6) - двама служителя;
Ефективни комуникации на държавната администрация:
6. Усъвършенстване на вътрешните комуникации в администрацията (ЕФ–2) - петима служителя;
7. Връзки с обществеността (ЕФ-3) - трима служителя;
8. Държавен протокол и церемониал (ЕФ-7) - двама служителя;
9. Практически умения за ефективни комуникации (ЕФ-8) - петнадесет служителя;
Правни аспекти и управление на административната дейност. Превенция и противодействие на корупция:
10. Основни производства по АПК ( за юристи) (ПР-5) – двама служителя;
11. Основни производства на АПК (за неюристи) (ПР-6) - двама служителя;
12. Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за юристи) (ПР–7) – двама служителя;
13. Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за неюристи) (ПР-8) - трима служителя;
14. Семеен кодекс и кодекс на международното частно право (ПР-9) - трима служители;
15. Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации (ПР-19) - трима служителя;
Финансово и стопанско управление:
16. Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-2) – двама служителя;
17. Управление на собствеността (ФС–6) - двама служителя;
Е-правителство: изграждане на умения
18. Системи за управление на информационната сигурност на административно звено (ИТО-3) - един служител;
29 467.39
0.00
Дейност №3. „Провеждане на други специализирани обучения“: Община Попово ще възложи на външен изпълнител, провеждането на специализираните обучения по тази дейност. Външният изпълнител трябва да обезпечи във всички аспекти обученията, като осигури лектори, техника, оборудване и всички разходи по път, нощувки и престой, при обученията, които са извън територията на община Попово. В тази дейност ще се обучават и служители, които не са преминали обучения от Каталога на ИПА. В дейността са предвидени следните обучения:
1. Текущо счетоводно отчитане – актуални въпроси: Главният счетоводител и петима служителя от Дирекция „Финансово стопански дейности и управление на собствеността;
2. Работа с архиви в общинската администрация: десет служителя от администрацията;
3. AutoCAD – двумерно и тримерно чертане (базов курс): двама служителя от Дирекция „Териториално и селищно устройство“;
4. Базови компютърни умения: шестнадесет кметове на кметства и шестнадесет кметски наместници;
5. Работа в екип: Секретарят на Община Попово, ръководителят на Звено „Вътрешен одит“, Директорите на шестте дирекции и общо 42 представители от администрацията – общо 50 служителя ( две обучения по 25 души);
52 100.00
0.00
Дейност №4. „Информация и публичност“: Разгласяване на проекта, обхвата на услугите и дейностите, чрез провеждането на информационна кампания и разпространението на информационни материали, в т.ч.:
Провеждане на две пресконференции, една по повод стартирането на проекта и една за оповестяване резултатите от реализацията му;
За реализирането на дейността ще бъде подготвен списък с участници, зала, ще се организира на кафе пауза, ще бъдат изпратени покани до заинтересованите страни и медиите. При провеждането пресконференцията ще бъдат разработени и мултимедийни презентации, чрез които да се визуализират дейностите, целите и очакваните резултати по проекта. Потенциален брой на участници – 30.
- Подготовка на 60 комплекта материали (папки, химикалки, CD) за участниците в пресконференциите;
- Изработване и поставяне на информационна табела в сградата на Общинска администрация - Попово.
- Публикуване на информация за проекта на интернет страницата на Община Попово.
- Изработване и поставяне на информационни плакати- 50 бр.
1 350.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN