Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

По-компетентни и обучени служители на район „Искър” за по-качествено обслужване на гражданите и бизнеса и осигуряване на бъдещото развитие на района като стратегически за развитието на Столична община като цяло
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Екипът за управление на проекта се състои от двама души – ръководител и счетоводител. Те са отговорни за ефективното управление на проекта и за осигуряване качественото изпълнение на дейностите и постигане на целите на проекта. Ще бъдат съставяни и изпращани до УО на ОПАК междинни доклади по изпълнението и искания за плащане, както и окончателен доклад и окончателно искане за плащане. Екипът ще осъществява регулярни срещи за контролиране на напредъка по проекта и следене за спазването на план-графика и законосъобразното изпълнение на дейностите. По дейността ще бъдат подготвени и проведени и необходимите процедури за избор на изпълнител. 5 459.58 0.00
Дейност 2: Провеждане на обучения за служителите от район „Искър” в Института по публична администрация и по специализирани теми : Дейността се състои в реализацията на следните поддейности: 1.1. Провеждане на обучения за служителите на район „Искър” от Каталога на ИПА В зависимост от функциите на служителите и въз основа на предварително допитване относно необходимите обучения, реализирани от ИПА, са избрани следните обучителни курсове в Института, на които да бъдат изпратени служители от района: - Планиране на човешките ресурси – 2 служители по управление на човешките ресурси - Делова комуникация и етикет – 1 служител, който пряко участва в делови срещи - Оценка на въздействието на законодателство и политики (предварителна и последваща) – 2 служители - Административно регулиране на стопанската дейност – 2 служители - Прилагане на Гражданския процесуален кодекс (за юристи) – 2 служители с юридическо образование - Основни производства по АПК (за неюристи) – 1 служител, който няма юридическо образование - Управление на отпадъците. Европейски норми и практики – 1 служител от отдел „Инфраструктура, строителство и европейски проекти”, заминаващ се е екология - Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия – 2 служители - Управление на собствеността – 2 служители, занимаващи се пряко с управлението на общинската собственост - Административно обслужване – 3 служители, които пряко се занимават с предоставянето на административни услуги на гражданите и бизнеса - Работа с електронно подписани документи – 2 служители - Презентационни умения. MS Power Point – 1 служител. Общо по тази поддейност 21 служители ще вземат участие в 12 обучителни курса в ИПА. 1.2. Провеждане на специализирани обучения за служителите съобразно конкретните функции, които изпълняват. По тази поддейност ще се реализират следните обучения: - Специализирано обучение по планиране, проектиране, управление и контрол на строителството. То ще включва и технология и методи за изграждане и поддържане на обществени, търговвски, промишлени и жилищни сгради и съоръжения и техните инсталации, както и на пътища и транспортни съоръжения. Такова обучение е необходимо на 5 служители от отдел „Устройство на територията, кадастър, регулация”. - Специализирани обучения за работа с компютърни програми AutoCAD и ArchiCAD за 5 служители - Специализирани обучения за 5 служители от отделите, които имат пряк контакт с потребителите на административни услуги за работа със специфични групи граждани – неграмотни и слабограмотни лица, както и лица от малцинствата - Провеждане на две тридневни обучения по екипна ефективност за служителите, разделени на 2 групи 42 280.00 0.00
Дейност 3: Провеждане на чуждоезикови обучения: По дейността ще бъдат проведени следните езикови обучения: - Обучение по английски език нива А1 и А2 за 16 служители - Обучение по немски език нива А1 и А2 за 4 служители Обученията ще бъдат проведени чрез процедура по ЗОП като ще завършат със сертификати. 15 700.00 0.00
Дейност 4: Дейности за информация и публичност: За осигуряване на публичността на проекта ще бъдат отпечатани и разпространенки 100 брошури и 10 плаката. Ще бъде качвана подробна и регулярна информация на интернет сайта на районната администрация http://www.raioniskar.bg/ 272.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).