Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на община Ивайловград  за постигане на лична и екипна ефективност и на социална сигурност и управление на непрекъснатостта на работа на общината
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 Обучения в Института по публична администрация: 1.1 Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 ЧР-4/. Учебно съдържание на обучението включва нагласи към конфликтите, същност и видовеконфликти, управление на конфликтите и стратегии за разрешаване на конфликти. Предназначено е за служителите в звената по човешки ресурси. В него ще вземат участие 10 служители. 1.2 Практически умения за ефективни комуникации /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 ЕФ-8/. Обучението включва развитие на качествата за ефективна комуникация и техники за усъвършенстването им, с което се цели подобряване на социалния климат в работната среда. В обучението ще бъдат включени 8 служители. На участниците в обученията са предвидени командировъчни според Наредбата за командировките в страната. Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат. 7 020.00 0.00
Дейност 2 Обучения на служителите по ключови компетентности: 2.1 Обучение по „Лична ефективност“ В обучението ще се включат 30 служители, а продължителността му ще е 20 учебни часа. Обучението е предназначено за ръководните длъжности в общинската администрация. 2.2 Обучение по „Екипна ефективност” В обучението ще се включат 20 служители, а продължителността му ще е 20 учебни часа. Обучението е предназначено за ръководните длъжности в общинската администрация. 2.3 Обучение по „Социална сигурност и управление на непрекъснатостта на работа на общината и подчинените й структури“ В обучението ще се включат 20 служители. Продължителността му ще е 20 учебни часа. Обучението е предназначено за ръководните длъжности в общинската администрация. 47 700.00 0.00
3. Компютърни и информационни технологии в администрацията: Обучението ще включи теми, свързани с усъвършенстване уменията за работа с текстообработващи програми, електронни таблици и електронен подпис. Ще бъдат отделени часове за запознаване с възможностите на специализираният софтуер в общината /деловодна система, каса и т.н./. Общите модули на обучението ще се провеждат в подходящи за целта компютърни зали. В обучението ще се проведе в две групи от по 13 служители. Продължителността на обучението е 60 уч. часа. 11 700.00 0.00
Дейност 4 Информация и публичност: Провеждане на две пресконференции: начална (за запознаване на обществеността с целите, дейностите и очакваните резултати на проекта) и заключителна (за представяне на постигнатите резултати). Изработване на брошури с темите на обученията, предназначени за служители с цел информиране за предстоящите обучения и начините за участие в тях. Изработка на банер - ще бъде поставен при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на семинарни папки /с името на проекта, задължителните реквизити за публичност/, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. Блок-листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията. Регистрационни форми за формиране на желанията на участниците за включване в съответните обучения. Флаш-памет с логото на програмата. 2 890.00 0.00
Дейност 5 Управление на проекта: В тази дейност са включени следните под-дейности: • Провеждане на тръжни процедури, съобразно предвидените по проекта дейности • Изготвяне на междинни доклади • Изготвяне на окончателен доклад по изпълнение на проекта • Подготовка и анализ на анкетни карти за ползата от проектните дейности за целевите групи За управление и изпълнение на проекта ще бъде сформиран екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Управляващия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. В екипа ще бъдат включени служители на община Ивайловград. Екипът на проекта ще осъществява текущ контрол върху дейността на изпълнителите, включително качеството на проведените обучения, верификация на направените разходи и мониторинг. Екипът на бенефициента ще изготвя регулярни финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК. 7 200.73 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).