Дейност 1. Организация и управление на проекта: Дейността включва планиране, наблюдение и контрол на проектните дейности, оценка на риска, отчетност и прозрачност. Ще бъдат разработени инструменти за по-ефективно управление на проекта.
Дейността има следните основни етапи:
• мобилизиране на екипа за управление на проекта
• изготвяне на работен план-график
• организиране изпълнението
• месечен контрол чрез прилагане на вътрешен механизъм за мониторинг на постигнатия напредък
• изготвяне на междинни и окончателен отчети и доклади
• оценка на постигнатите резултати
|
2 558.51
|
0.00
|
Дейност 2. Организиране и провеждане на обучения за професионално развитие от каталога на ИПА: 2.1 Комуникационни стратегии и изграждане на публичен образ (УА-8) по програма Управленски умения
Продължителност: 2,5 дни, 20 учебни часа
Брой служители: 3 служители с ръководни функции
Цели на обучението: да се представят подходи и решения за изграждане на ефективен публичен имидж, като елемент на доброто управление.
Учебно съдържание: комуникационен мениджмънт - визия, стратегия и средства; вербалната и невербалната комуникации;
медийна комуникация - принципи и приложения; комуникация с различни целеви групи; комуникация в кризисни ситуации; изграждане на персонален имидж.
2.2 Държавен протокол (УА-9) по програма Управленски умения
Продължителност: 1 ден, 7 учебни часа.
Брой служители: 4 служители
Цели на обучението: да запознае участниците с нормативната база и с основните насоки при подготовката и провеждането на обществени прояви, делови срещи и посещения на гости в страната и на делегации в чужбина; да представи общоприетите норми и правила, протоколните изисквания и културните различия.
Учебно съдържание: запознаване с основните понятия: Закон за държавния протокол, държавен протокол, дипломатически протокол, държавен церемониал, символи на държавната власт; комуникация: философията на първото впечатление, покани, делова кореспонденция, междукултурна комуникация; посещения на чужди делегации и партньори, гостувания в чужбина.
2.3 Предварителна и последваща оценка на въздействието (ПП-2) по програма Публични политики
Продължителност: 2 дни,16 учебни часа
Брой служители: 6 служители
Цели на обучението: да представи европейската и българската практика на предварителна и последваща оценка на въздействието на законодателство и политики; да представи Ръководство за извършване на оценка на въздействието;да развие практически умения за извършване на предварителна и последваща оценка на въздействието.
Учебно съдържание: европейска методика на предварителната оценка на въздействие на законодателство; ръководство за оценка на въздействието в България; ръководство за извършване на оценка на въздействието към рамкови позиции на Република България; наръчник за изготвяне на оценка на въздействието на законодателство на местно ниво; основни елементи на общата оценка - анализ на разходите и ползите, синтетична оценка и препоръки; практическо упражнение - разработване на оценка на въздействие на конкретен български нормативен акт; българската практика.
2.4 Стилистика в нормативните актове и наредби (З-4), обучение по заявка
Продължителност: 1 ден, 8 учебни часа
Брой служители: 7 служители
Цели на обучението: да очертае изискванията към езика и стила на различните видове документи, изготвяни от администрацията; да съдейства за усвояване на писмен и устен изказ, осигуряващ ефективно общуване в администрацията и в отношенията й с граждани и юридически лица; да подпомогне формирането на унифициран стил на общуване в администрацията.
Учебно съдържание: преглед на нормативната база и административната практика; принципи на административната стилистика; аналитична административна стилистика; административна стилистика при изготвяне на нормативните актове; видове общоадминистративни документи; изисквания при изготвянето на общоадминистративните документи, съгласно Инструкция №1 от 2009 г. за институционална идентичност на администрациите; електронната комуникация между администрациите в контекста на изискванията за институционална идентичност на администрациите; добри практики.
|
6 670.00
|
0.00
|
Дейност 3. Организиране и провеждане на специализирано обучение извън каталога на ИПА: Интегрирания подход за териториално развитие - фокус на оперативни програми 2014-2020 и ново предизвикателство пред регионите : Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа
Брой участници: 22
Цел на обучението: Обучението е насочено към запознаване на участниците с възможностите, които предоставят Европейските структурни и инвестиционни фондове при провеждане на политиката за регионално развитие през следващия програмен период.
Учебно съдържание:
• Интегрирания подход за териториално развитие - фокус на ЕСИФ 2014-2020;
• Възможност за прилагане на новата инициатива за „Водено от общността местно развитие“;
• Инвестиции за стимулиране на устойчивото градско развитие - интегрирани планове за градско възстановяване и развитие;
• Интегриран подход за специфичните нужди на географски области, които са най-засегнати от бедността;
• Интегриран подход за специфичните нужди на целевите групи с най-висок риск от дискриминация или социалното изключване;
• Ролята и приноса на оперативните програми за прилагане. на интегрирания подход за териториално развитие
Семинарът-обучение ще бъде организиран от обучителна организация с опит в тази дейност и с лицензия, издадена от НАПОО. Ще бъде привлечен компетентен лектор, с помощта на който ще бъдат изготвени работен вариант на учебна програма и учебни материали. Провеждането на семинара ще бъде организирано извън гр. Сливен.
Обучението ще завърши с издаването на сертификати.
|
0.00
|
0.00
|
Дейност 4. Организиране и провеждане на обучение в ключови компетентности: Екипна и лична ефективност : Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа
Брой участници: 22
Описание: Обучението ще бъде насочено към развитие на ключови компетенции, подобряване на комуникацията и личната и екипна ефективност.
Теми на обучението:
• Изграждане на ефективни работни отношения;
• Структуриране на системите, задачите и отговорностите и постигане на добра координация между звената в ОА;
• Организационна култура;
• Мотивация на персонала;
• Набиране, организиране и използване на информация;
• Формулиране на организационни цели и стратегии;
• Комуникации със заинтересованите страни и представяне дейността на областната администрация.
По време на обучението ще се проведат ситуационни игри и ще се използват интерактивните методи на обучение.
Семинарът-обучение ще бъде организиран от обучителна организация с опит в тази дейност и с лицензия, издадена от НАПОО. Ще бъде привлечен компетентен лектор, с помощта на който ще бъдат изготвени работен вариант на учебна програма и учебни материали. Провеждането на семинара ще бъде организирано извън гр. Сливен.
Обучението ще завърши с издаване на сертификати.
|
8 355.38
|
0.00
|
Дейност 5. Организация и провеждане на чуждоезиково обучение - надграждащо обучение по английски език ниво В1 / В2 : Продължителност: 120 учебни часа
Брой участници: 9
Цел на обучението: Свободно ползване на английски език в работна среда при комуникация с организации и граждани.
Учебно съдържание: обучение по английски език, ниво В 1 / В 2 по общата европейска квалификационна рамка за изучаване на чужди езици. Обучението е надграждащо и ще бъде провеждано без откъсване от работното място. Определянето на точното езиково ниво на обучаемите ще стане след провеждане на входен тест. Обучителният курс ще бъде организиран от обучителна организация с опит в тази дейност и с лицензия, издадена от НАПОО, включително и за извършване на чуждоезикови обучения..
Обучението ще завърши с издаване на сертификати.
|
5 249.97
|
0.00
|
Дейност 6. Дейности за информация и публичност: Дейностите за информация и публичност ще бъдат реализирани съгласно Регламент на Комисията № 1828/2006 за осигуряване на публичност на проекта.
6.1. Пресконференции по проекта – начална и финална
Участници: 20 души - представители на медии и други институции. Логистика: материали за участниците, кафе-пауза
6.2. Публикуване на прессъобщения в регионални електронни медии по повод начална и финална пресконференция - по 2 броя съобщения
6.3. Изработване на комплект рекламни материали – 50 бр.
• Конферентна чанта с надпис и лого /материал: текстил/полиестер/
• Промоционални химикали с надпис и лого
• Промоционални USB флаш-памет (4 GB) с надпис и лого
• Промоционални бележници с надпис и лого.
6.4 Промоционални папки (А4, пълноцветен печат) с надпис и лого – 100 бр.
6.5 Промоционален рол-банер стойка с логото и името на проекта – 1бр.
|
2 558.51
|
0.00
|
Дейност 7. Подготовка на документация за възлагане на обществени поръчки: Предвидено е публикуване на 2 публични покани по реда на Глава 8а от ЗОП:
- за възлагане на обществена поръчка за организиране на обученията по Дейност 3, 4 и 5 ;
- за възлагане на обществена поръчка за осигуряване на информация и публичност (под минималните прагове, но за осигуряване на прозрачност и обективен избор на изпълнител, ще се проведе процедура).
Дейността ще бъде осъществена от експерт обществени поръчки с юридическо образование и опит.
|
192.74
|
0.00
|