Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване на професионалната компетентност на служителите в община Златарица за по-ефективна и ефикасна работата
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организиране и управление на проекта : Екипът ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите. Ще се състои от 2 души. Основни поддейности: 1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа. 1.2. Провеждане на регулярни екипни срещи и разширени екипни срещи с участието на пряко ангажираните в изпълнението на проекта – всеки месец. 1.3. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности. 1.4. Текущо обработване и поддържане на документацията. 0.00 0.00
Дейност 2: Мотивационно обучение : 2.1. Етика в администрацията, социални отношения, ефективни преговори и справяне с конфликти В обучението ще се включат 20 служители. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа. Целта на обучението е участниците да усъвършенстват уменията си за учене, да развият личностния си и професионален потенциал, да повишат гражданските, професионалните и социални знания и умения за ефективни преговори и справяне с конфликти. 2.2. Лидерски умения и екипна ефективност В обучението ще се включат 18 служители. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа. Обучението е предвидено за всички ръководни длъжности в администрацията. Целта е да формира и усъвършенства ключови управленски, оперативни и организационни умения на общинските служители. 2.3. Обучение за работа с хора със специфични потребности. В обучението ще се включат 24 служители. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа. Предвидено е за служителите от центъра за услуги и информация на гражданите, кметовете и кметските наместници по населени места, които осъществяват административното обслужване на населението по места, други служителите, имащи отношение към административното обслужване на гражданите /гражданска регистрация, устройство на територията и други/. Преминалите обучение ще получат сертификати. 0.00 0.00
Дейност 3: Обучение „Компютърните технологии в помощ на общинска администрация” : 3.1. Компютърните приложения в ежедневната ни работа. Обучението ще включва запознаване с възможностите на MS Word, MS Excel за създаване на текстови документи и изготвянето на справки чрез електронни таблици. Работа в интернет среда и електронно подписани документи, с цел подготовка към предоставяне на електронни услуги по електронен път от кметствата и обвързаност с общинския център. В обучението ще бъдат включени 10 служителя, работещи в кметствата по населени места. Продължителността на обучението ще е 60 учебни часа. 3.2. Компетентности за електронно управление. В обучението ще бъде представена информация за електронно правителство, перспективи за развитие в общината, необходимия административен капацитет на служителите за електронно управление. Практически обучението ще е насочено към работа с електронно подписани документи, как да подаваме проектни предложения по електронен път. Миграционно компютърно обучение за преминаване към по-високи версии на WORD 2007-2010 Excel 2007-2010, презентиране с Power Point. В обучението ще бъдат включени 5 служителя, продължителността на обучението е 60 учебни часа. Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат. 0.00 0.00
Дейност 4: Обучения в Института по публична администрация /ИПА/ : 4.1. Превенция на корупционния риск /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 УА-2/. В обучението ще бъдат включени 7 служителя на ръководни и експертни длъжности, които са изложени на корупционен натиск. Обучението е с продължителност 2 дни, 16 часа. Целта е да се създаде проактивен подход и корупционна превенция, да се идентифицират рисковете и стратегиите; да се изградят практически умения по установяването на конфликт на интереси. 4.2. Публичен имидж – елемент на доброто управление /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 УА-6/. В обучението ще бъдат включени 5 броя служители на ръководни длъжности и експерти от звената, които поради спецификата на работата си представят общината на различни форуми. Обучението е с продължителност 3 дни, 24 часа. Целта на обучението е да се представят подходи и решения за изграждане на ефективен публичен имидж, като елемент на доброто управление. 4.3. Връзки с обществеността / сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 ЕФ-3/. В обучението ще бъдат включени 4 служители на общинска администрация: който поддържа публични контакти и с меди, секретар на общината, кмет, заместник-кмет. Обучението е с продължителност 2 дни, 16 часа. Целта на обучението е да формират и развият практически умения за ефективна работа с медиите; да се представят особеностите на изграждането на персонални, институционални и държавни публични образи. 4.4. Държавен протокол и церемониал / сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 ЕФ-7/. В обучението ще бъдат включени 2 служители от общинска администрация, отговорни за осъществяване на протоколните дейности, секретар на общината, заместник-кмет. Обучението е с продължителност 2 дни, 16 часа. Целта на обучението е да запознае участниците с нормативната база и с основните насоки при подготовката и провеждането на обществени прояви, делови срещи и посещения на гости в страната и на делегации в чужбина . За участниците в обучението са предвидени командировъчни в размер според Наредбата за командировките в страната. Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат. 0.00 0.00
Дейности за информация и публичност: Популяризиране на проекта в общността и запознаване с целите и задачите на проекта. Организиране на начална и заключителна пресконференция. Отпечатване на цветни брошури - 500 броя. Изработване на информационни табели: за офиса на проекта и за сградата на община Златарица. Информация в Интернет. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).