Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Общата цел на настоящото проектно предложение е:
Повишаване на уменията и компетенциите на служителите и подобряване на ефективността и ефикасността в работата на Общинска администрация в община Своге. 

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организация и управление на проекта: В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от 2 човека, с оглед на спецификата на дейностите на проекта. Екипът включва – ръководител и счетоводител. Екипът на проекта ще провежда регулярни срещи и ще следи за правилното изпълнение на проекта. Ръководителят на проекта, ще изготви подробен план за реализиране на дейностите. Екипът ще отговаря за всички дейности от организационен и координационен характер, свързани с изпълнението на проекта. Ще бъде създаден детайлен план за изпълнението на задачите и неговата реализация ще бъде проследявана. Екипът ще отговаря за подготовката, комуникацията и изпращането на всички необходими документи и доклади до УО на ОПАК. Настоящата дейност ще се реализира в рамките на целия период на срока на договора за БФП. 7 060.80 0.00
Дейност 2: Провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители : В рамките на дейност 2 ще бъдат избрани изпълнителите за реализиране на дейностите, свързани с обученията (с изключение на обученията, които ще се провеждат от ИПА) и на дейностите по информация и публичност. Дейност 2 ще включва следните етапи: подготовка на документация за избор на изпълнител/и; провеждане на процедурата за избора съгласно нормативните изисквания на ЗОП и сключване на договори с избраният/те изпълнител/и. При подготовката и провеждането на процедурата за избор на изпълнител/и ще се спазват изискванията на Закона за обществени поръчки (ЗОП) и указанията на ОПАК. При провеждане на избора на изпълнител/и общината ще спазва принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. 0.00 0.00
Дейност 3: Участие на служители от община Своге в обучения, включени в каталога на ИПА: При реализиране на Дейност 3, 25бр. служители на община Своге ще посетят обучения от Каталога на ИПА. Избраните обучения са както следва: 1.Основни производства по АПК /за юристи/ - ПР-5; 2,5 дни по 8 часа – ИПА – 1 човек – старши юристконсулт 2.Правна уредба и приложение на ГПК /за юристи/ - ПР-7; 2 дни по 8 часа, ИПА – 1 човек – старши юристконсулт 3.Основни производства по АПК /за неюристи/ - ПР-6; 1,5 дни по 8 часа, ИПА – 2 човека – главен експерт „Управление на собствеността“, директор на дирекция „Хуманитарни дейности и ГРАО“ 4. Административна стилистика /ПР-4/; 1,5 дни по 8 часа, ИПА - 1 човек – главен експерт „Управление на собствеността“ 5. Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия - /ФС-2/; 2 дни по 8 часа – ИПА – 3 човека – директор на дирекця „Финансово-стопански дейности“, старши експерт „Бюджет“, главен специалист „Бюджет” 6. MS Excel за икономисти /ИТО-15/, 1,5 дни по 8 часа – ИПА -1 човек - директор на дирекця „Финансово-стопански дейности“ 7. Основни познания за VISUL BASIC и прилагането им за автоматизиране на задачите в MS Excel /ИТО-19/; 3 дни по 8 часа – ИПА - 4 човека –главен специалист „Касиер“, главен специалист „Счетоводител“/3 бр./ 8. Обмен на данни между MS Excel и Word /ИТО-11/1,5 дни по 8 часа – ИПА - 3 човека – главен специалист „Социални дейности“, главни специалисти/2бр./ в дирекция Хуманитарни дейности и ГРАО 9. Семеен кодекс и Кодекс на международното частно право /ПР-9/; 1,5 дни по 8 часа – ИПА – 3 човека – главен експерт „Образование“, гл.специалист „ГРАО“/2бр./ 10. Практически умения за ефективни комуникации /ЕФ-8/, 2 дни по 8 часа – ИПА - 2 човека - старши експерт „Човешки ресурси“ и гл.специалист „Човешки ресурси“ 11. Изграждане на публичен имидж /ЕФ-4/, 2 дни по 8 часа – ИПА - 2 човека – заместник-кмет и секретар 12. База данни с MS ACCESS /начинаещи/ /ИТО-20/, 3 дни по 8 часа – ИПА - 2 човека – главен експерт „Европейски програми“, младши експерт „Европейски програми“ Обученията ще се провеждат в рамките на срока на настоящия проект, като мястото и датата им на провеждане ще бъдат обявявани от ИПА въз основа на предварително подадени заявки от служителите, изразили желание да участват в съответните обучения. Посочените по-горе обучения са изцяло съобразени с нуждите на общинската администрация и идентифицираните потребности на представителите на целевите групи. 4 385.00 0.00
Дейност 4: Организиране и провеждане на обучения по ключови компетенции: В рамките на Дейност 4 ще бъдат организирани и проведени 4 бр. обучения по следните теми: 1. Обучение по „Работа в екип и екипна ефективност” В обучението ще бъдат включени теми като: Формиране на екипи; Роли и връзки в екипа – формални и неформални; Екипна ефективност; Мотивация; Доверие; Структура и цели на организацията; Визия и мисия на организацията. Индивидуални цели и цели на организацията; Роли на членовете в един екип в обичайна ситуация и при криза. Предвид спецификата на темата в обучението са включени по-голямата част от служителите на общината, а именно 75 човека. 2. Обучения по „Лидерски умения” В обучението ще бъдат включени теми като: Лидерски компетенции – дефиниране на основните лидерски компетенции; техники за подобряване на представянето на другите и самите нас; техники за благоприятна съвместна работа; Ролята на лидера за достигане на високи резултати в компанията – лидерски стилове, организационен клима; Идентифициране на проблеми и рискове и определяне на подходяща реакция. Информирано вземане на решения – идентифициране и събиране на информацията, необходима за вземане на решенията. Аналитични подходи при вземане на решения и др. Мотивация и теории за мотивиране и др 59 880.00 0.00
Дейност 5: Обучение за работа със специфични групи граждани –уязвимите групи: Обучението по Дейност 5 включва 16 служители от дирекция „Хуманитарни дейности и ГРАО”. Предвид спецификата на работа на хората, работещи в тази дирекция имат чести контакти с представители на различни специфични групи граждани, които се нуждаят от допълнително обгрижване и специфични умения за работа с тях. 10 560.00 0.00
Дейност 6: Дейности за информация и публичност: Дейност 6 включва мерки за информация и публичност във връзка с популяризиране на проекта, неговите цели и резултати. Дейностите за информация и публичността са съобразени с Приложение 13 към Насоките за кандидатстване. В рамките на дейност 6 ще бъде реализирано следното: 1. Провеждане на встъпителна и заключителна пресконференции – 2бр.; 2. Изготвяне на 350 бр. информационни брошури; 3. Изготвяне на 4 бр. банера; 4. Поставяне на информация за дейностите, целите и резултатите от проекта на сайта на община Своге 3 620.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).