Развитие на уменията и подобряване на компетентността на служителите, кметове и кметските наместници от Община Стамболово
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност 1. Обучения на служители от общината в ИПА : Посещаване на обучения, избрани от каталога за 2013 г. на Института по публична администрация на теми:
1. (ЕФ – 2) “Усъвършенстване на вътрешните комуникации – залог за ефективност на управленския процес и добър имидж в обществото” – 2 дни – 16 часа – 35 участникa
2. (ЧР – 5) “Управление на промяната, времето и стреса” – 3 дни – 24 часа – 5 участникa
3. (УА-7) „Делова етика“ – 2 дни – 16 часа – 35 участникa
4. (ЧР-2) „Управление и оценка на изпълнението“ - 2 дни – 16 часа – 8 участникa
5. ПР-18 „Практически умения за деклариране и управление на конфликта на интереси“ – 1 ден – 8 часа – 4 участникa
6. ИТО-29 „CONFIGURING, MANAGING AND MAINTAINING WINDOWS SERVER2008 SERVERS (BASIC COURSE) (дистанционна форма) – 30 часа - 2 участника
18 040.00
0.00
Дейност 2. Провеждане на специализирани обучения : Провеждане на специализирани обучения, както следва:
• Английски език – ниво А1 и ниво А2 – 30 служители;
• Обучение – управление, поддръжка, планиране и превенция при стопанисването на язовири. Предотвратяване на бетствия и аварии на язовири и язовирни стени и реакция при авария. – 16 служители;
28 720.00
0.00
Дейност 3. Провеждане на групови обучения за служителите от общината: В тази дейност ще се включат всички служители от администрацията на община Стамболово. Обученията ще са насочени към развиване на умения, формиращи работната среда и комуникацията между служителите от отделните звена и структури.
Темите на груповите обучения ще включват:
- Лидерство и работа в екип на общинската администрация
- Лична ефективност на служителите на общинската администрация
- Мотивация и решаване на конфликт в екипа
- Подобряване на комуникативните умения в екипа
- Комуникативни стилове
- Координация между отделните звена и комуникация с ръководството
Ще се проведеат две тридневни обучения за по 30 участника. Заниманията ще имат теоритична и практическа част. За теоритичната част ще бъдат изработени подходящи работни материали, а за практическата част ще се разработят упражнения, ролеви игри и др. Във всяко от обученията ще се работи в малки групи, ще се подготвят презентационни материали, казуси, ситуации, симулации, дискусии и др.
Груповите обучения ще протекат при спазване на принципа на споделяне на добри практики, които вече намират приложение и са успешно работещи при други административни структури и организации. Важна част от дейността ще бъде самооценката на участниците за ефективността на занятията.
31 200.00
0.00
Дейност 4. Дейности за информация и публичност: Дейността цели да се проведе информационна кампания, която да запознае широката общественост с предприетите мерки за повишаване квалификацията на администрацията. Като основни дейности, свързани с информационното покритие на проекта се предвижда:
• Пресконференция за стартиране на проекта
• Брошури
• Заключителна пресконференция
• Публикации в местната преса – минимум 2 броя.
Пресконференцията за стартиране на проекта ще запознае заинтересованите страни в общината с целите на проекта.
Заключителната пресконференция ще оповести резултатите от проекта.
При осъществяването на дейностите за информация и публичност ще бъдат спазени всички изисквания, описани в Приложение 13 „Технически характеристики на мерките за информация и публичност” от Насоките за кандидатстване.
2 400.00
0.00
Дейност 5. Дейности по организация и управление на проекта: Екипът за изпълнение на проекта, състоящ се от ръководител, координатор на проекта и счетоводител. Ще се изработи план за изпълнение и ще се разпределят задачите в екипа.
Екипът ще провежда регулярни работни срещи и ще се изготвят периодични отчети за напредъка по изпълнението на проекта.
9 549.70
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN