Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Развитие на уменията  и подобряване на компетентността на служителите, кметове и кметските наместници от Община Стамболово
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Обучения на служители от общината в ИПА : Посещаване на обучения, избрани от каталога за 2013 г. на Института по публична администрация на теми: 1. (ЕФ – 2) “Усъвършенстване на вътрешните комуникации – залог за ефективност на управленския процес и добър имидж в обществото” – 2 дни – 16 часа – 35 участникa 2. (ЧР – 5) “Управление на промяната, времето и стреса” – 3 дни – 24 часа – 5 участникa 3. (УА-7) „Делова етика“ – 2 дни – 16 часа – 35 участникa 4. (ЧР-2) „Управление и оценка на изпълнението“ - 2 дни – 16 часа – 8 участникa 5. ПР-18 „Практически умения за деклариране и управление на конфликта на интереси“ – 1 ден – 8 часа – 4 участникa 6. ИТО-29 „CONFIGURING, MANAGING AND MAINTAINING WINDOWS SERVER2008 SERVERS (BASIC COURSE) (дистанционна форма) – 30 часа - 2 участника 18 040.00 0.00
Дейност 2. Провеждане на специализирани обучения : Провеждане на специализирани обучения, както следва: • Английски език – ниво А1 и ниво А2 – 30 служители; • Обучение – управление, поддръжка, планиране и превенция при стопанисването на язовири. Предотвратяване на бетствия и аварии на язовири и язовирни стени и реакция при авария. – 16 служители; 28 720.00 0.00
Дейност 3. Провеждане на групови обучения за служителите от общината: В тази дейност ще се включат всички служители от администрацията на община Стамболово. Обученията ще са насочени към развиване на умения, формиращи работната среда и комуникацията между служителите от отделните звена и структури. Темите на груповите обучения ще включват: - Лидерство и работа в екип на общинската администрация - Лична ефективност на служителите на общинската администрация - Мотивация и решаване на конфликт в екипа - Подобряване на комуникативните умения в екипа - Комуникативни стилове - Координация между отделните звена и комуникация с ръководството Ще се проведеат две тридневни обучения за по 30 участника. Заниманията ще имат теоритична и практическа част. За теоритичната част ще бъдат изработени подходящи работни материали, а за практическата част ще се разработят упражнения, ролеви игри и др. Във всяко от обученията ще се работи в малки групи, ще се подготвят презентационни материали, казуси, ситуации, симулации, дискусии и др. Груповите обучения ще протекат при спазване на принципа на споделяне на добри практики, които вече намират приложение и са успешно работещи при други административни структури и организации. Важна част от дейността ще бъде самооценката на участниците за ефективността на занятията. 31 200.00 0.00
Дейност 4. Дейности за информация и публичност: Дейността цели да се проведе информационна кампания, която да запознае широката общественост с предприетите мерки за повишаване квалификацията на администрацията. Като основни дейности, свързани с информационното покритие на проекта се предвижда: • Пресконференция за стартиране на проекта • Брошури • Заключителна пресконференция • Публикации в местната преса – минимум 2 броя. Пресконференцията за стартиране на проекта ще запознае заинтересованите страни в общината с целите на проекта. Заключителната пресконференция ще оповести резултатите от проекта. При осъществяването на дейностите за информация и публичност ще бъдат спазени всички изисквания, описани в Приложение 13 „Технически характеристики на мерките за информация и публичност” от Насоките за кандидатстване. 2 400.00 0.00
Дейност 5. Дейности по организация и управление на проекта: Екипът за изпълнение на проекта, състоящ се от ръководител, координатор на проекта и счетоводител. Ще се изработи план за изпълнение и ще се разпределят задачите в екипа. Екипът ще провежда регулярни работни срещи и ще се изготвят периодични отчети за напредъка по изпълнението на проекта. 9 549.70 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).