Дейност 1. Организация и управление: Организационната дейност ще започне след сключване на Договора за финансиране на проекта между Договарящия орган и Бенефициента. Официалния старт на проекта ще бъде даден с публикация в регионалния печат. Ще бъде проведена начална пресконференция.Ще се проведат първите срещи на екипа по проекта и ще се изготви подробен план-график за функциите и отговорностите на екипа в изпълнението на проекта. Ще бъдат сключени договори с екипа на проекта.Екипът на проекта ще се състои от: ръководител, координатор,счетоводител и юрист. Ръководителят на проекта ще подготви система за работа на екипа, съдържаща методика и срокове за възлагане и изпълнение на всяка задача в съответствие със заложения план на действие, система за конфиденциалност, отчетност и контрол, той отговаря за цялостното управление на. Координаторът на проекта проекта отговаря за планиране и контрол при изпълнение на предвидените дейности, планиране и организация на отчетната дейност по проекта, подготовка на изискваните доклади за изпълнението. Юристът планира и контролира дейностите по подготовка на тръжна документация за възлагане изпълнение на дейности на външни изпълнители. Счетоводителят на проекта носи отговорност за финансовата отчетност на проекта, като следи, контролира и изготвя необходимата финансова документация и оперативно отговаря за разплащанията по проекта. Дейността включва и провеждането на процедури за избор на изпълнители за дейностите по проекта. Процедурите ще бъдат организирани в съответствие с изискванията на приложимото законодателство – ЗОП, нормативните актове уреждащи изискванията за допустимост на разходите по ОПАК и др. |
7 300.00
|
0.00
|
Дейност 2. Провеждане на индивидуални специализирани обучения към Институт за публична администрация: Ще бъдат проведени следните обучения:1.Индивидуални обучения на служителите от Отдел «Бюджет, финанси и човешки ресурси», Дирекция «Обща администрация» по темата «Умения за набиране и подбор на служители в държавната администрация»; 2. Индивидуални обучения на служители-юристи от Дирекция «Обща администрация» по темата «Основни производства по АПК; 3. Индивидулни обучения по темата «Прилагане на ГПК» за юристи от Дирекция «Обща администрация»; 4.Индивидуални обучения на служители в ИТ звеното на общината на тема «Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронното управление»; 5. Индивидуални обучения по темата «Счетоводна отчетност в бюджета на средствата по проекти, финансирани по оперативните програми» и темата „Актуални въпроси при изготвянето на годишните финасови отчети на бюджетните предприятия” на служителите в отдел «Финансово-счетоводен», Дирекция «Обща администрация» - общо 9 човека;6. Индивидуални обучения по темата „Презентационни умения. MS POWER POINT” на 3 служители от Дирекция „Инвестиционни технологии”; 7.Индивидуални обучения по темата „Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финасовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия” на 5 служители от Дирекциите „Обща администрация”, Отдел „Финансово-счетоводен”, ръководител на вътрешния одит и финансов контрольор;8. Индивидуални обучения по темата „Стратегически мениджмънт в държаваната администрация” и „Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури, модели и виртуална среда” на заместник кмета на общината по Международно сътрудничество и инвестиции |
7 460.00
|
0.00
|
Дейност 3. Провеждане на групови специализирани обучения към Институт за публична администрация: Дейността предвижда провеждане на обучения по следните теми:
1.Курс «Основни производства по АПК» за неюристи - 50 човека, от които 19 кмета на населените места, 3 зам.-кметове на общината, 1 секретар на общината, 3 служители на Дирекция «Местни приходи», 10 служители на Дирекция «Устройство на територията», 6 служители на Дирекция «Общинска собственост», 1 директор на Дирекция «Обща администрация», 1 главен счетоводител, 1 началник отдел «Бюджет, финанси и човешки ресурси» и 1 директор на Дирекция «Инвестиционни технологии» и 4 служители на същата дирекция; 2.Семинар «Семеен кодекс и кодекс на международното частно право» - 20 човека, от които 19 служители от специализираната администрация на кметствата от общината на длъжност «Комплексно административно обслужване на населението» и «Гражданско състояние» и един служител от Отдел «Административно-правно и информационно обслужване» в Дирекция «Обща администрация»; 3.Курс: «Практически умения за деклариране и управление на конфликта на интереси» - 40 човека, от които 19 кметове на населени места, 3 зам.-кметове на общината, 1 секретар, 4 директори на 4-те Дирекции на Община «Марица», 2 началник отдели от Дирекция «Обща админстрация», 5 служители от Дирекция «Общинска собственост», 3 от Дирекция «Устройство на територията» и 1 служител от Дирекция «Инвестиционни технологии»; 4.Модул: «Публичен имидж – елемент на доброто управление» - 30 човека, от които кмета на община «Марица», 4 зам.-кметове на общината, 19 кмета на населените места, секретар на общината и ръководителя на звеното «Връзки с обществеността».Обученията по темите «Основни производства по АПК» за неюристи и Семеен кодекс и кодекс на международното частно право» ще се провеждат извън общината, като организацията по превоз, настаняване и хранодни ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще извършва логистичната подкрепа на проекта. Всички останали обучения ще се провеждат в Общинска админстрация «Марица», тъй като общината разполага с голяма и оборудвана зала за провеждане на мероприятия от различен характер. |
35 364.40
|
0.00
|
Дейност 4. Организиране и провеждане на обучение – тиймбилдинг на тема „Умения за работа в екип”: Провеждане на двудневно обучение на служители и ръководители на Дирекции, отдели, заместник – кметове от Общинска Администрация «Марица» - общо 25 човека /4 зам.-кметове, 4 дирекции от общинската администрация/. Обученията ще се проведат извън общината, ще бъдат структурирани в модули и ще се организират от лицензирани обучителни организации.Логистичната подкрепа на проекта ще бъде възложена на външен изпълнител. |
8 782.80
|
0.00
|
Дейност 5. Организиране и провеждане на обучение с внедрени системи от фамилия програмни продукти АКСТЪР: Дейността предвижда провеждането на общо четири групови обучения по 20 човека за работа със системата АКСТЪР ОФИС /общо 80 човека/ с практическа насоченост за експертите от администрацията. Предвижда се и обучение за работа със системите АКСТЪР КАСА /20 човека/ и АКСТЪР НАЕМИ И ИМОТИ – 7 човека. Продуктът АКСТЪР е интелектуална собственост и обучение то може да се извърши само от собствениците на продукта. |
3 600.00
|
0.00
|
Дейност 6. Организиране и провеждане на специализирано обучение на тема „Публични финанси на общините”: Дейността предвижда провеждане на двудневно обучение на общо 12 човека от Общинската администрация, от които двама заместник-кметове и 10 служители от Дирекция «Местни данъци», Дирекция «Общинска собственост», Дирекция «Устройство на територията» и отдел «Бюджет, финанси и човешки ресурси». Обучението се провежда по модул «Модели за определяне на общинските такси» и ще се извърши в сградата на Община «Марица», тъй като общината разполага със собствена оборудвана конферентна зала. |
2 543.20
|
0.00
|
Дейност 7. Организиране и провеждане на специализирано обучение на тема „Общината като инвестиционна дестинация”: Дейността предвижда провеждане на 1 двудневно и 1 еднодневно обучение на кмета на Община «Марица», 4 зам.-кметове на общината и общо 7 служители на Общинската администрация от Дирекция «Инвестиционни технологии», Дирекция «Общинска собственост», Дирекция «Устройство на територията» и отдел «Бюджет, финанси и човешки ресурси». Обучението се провежда по 2 два модула: Модул «Фактори за открояване на общината като водеща инвестиционна дестинация » и Модул «Бенчмаркинг, сравнителен анализ на местните условия за бизнес и клъстериране на общини» и ще се извърши в сградата на Община «Марица», тъй като общината разполага със собствена оборудвана конферентна зала. |
4 761.60
|
0.00
|
Дейност 8. Организиране и провеждане на специализирано обучение на тема „Алтернативни модели за предоставяне на публични услуги”: Провеждане на двудневно обучение на 12 човека по модул «Аутсорсинг на дейности» - 3 човека, от които кмет и заместник-кметове, директори и служители от дирекциите «Общинска собственост», «Обща администрация», «Устройство на територията» и «Местни данъци». |
2 558.80
|
0.00
|
Дейност 9. Организиране и провеждане на специализирано обучение на тема „Целесъобразност на общинските предприятия като форма на предоставяне на публични услуги”: Дейността предвижда обучение на 12 човека от общината по модул «Ефективно управление на общинската собственост», като 2 са ресорни заместник-кметове, 2 юристи от Дирекция «Обща администрация», директор «Обща администрация» 2 представители на Дирекция «Общинска собственост», 1 директор на Дирекция «Местни данъци», началник отдел «Финансово-счетоводен». |
1 687.20
|
0.00
|
Дейност 10. Организиране и провеждане на специализирано обучение по английски език: Дейността предвижда специализирано тримесечно обучение на общо 20 човека по английски език, организирано на 2 групи и са включени ключови кадри от Общинската Администрация.Двете групи са сформирани въз основа на напредналостта и индивидуалните познания по английска лексика и граматика на служителите. Обучението ще се провежда в сградата на общината.
Обучен ще бъде Директорът на Дирекция „Инвестиционни технологии” и служителите към Дирекцията. Обучението ще преминат и служители на Дирекция „Обща администрация” – 3 души, изпълняващи Фронт офис обслужващи и информационни функции, 3 юристи към Дирекция „Обща администрация”, Главният счетоводител и 2 служители от Дирекция „Местни данъци и такси”. |
4 620.00
|
0.00
|
Дейност 11. Информация и публичност: Изборът на този вид дейности е обоснован от необходимостта за информиране на местната общност за целите на проекта и постигане на широка гласност за предвидените дейности и мероприятия. В началото на проекта се предвижда провеждането на пресконференция, която ще предостави информация за целите на проекта, основните дейности и предоставената финансова помощ от Оперативаната програма и ЕСФ. Предвижда се и заключителна пресконференция, даваща информация за постигнатите резултати от изпълнението на дейностите по проекта.Ще бъдат направени две платени публикации в пресата на областно ниво, които ще дават информация за предоставената безвъзмездна финансова помощ, хода на проекта, обхванатите целеви групи, планираните мероприятия и в заключителен етап постигнатите резултати. Ще бъдат изработени информационни материали: брошури представящи целите на проекта и планираните резултати от неговото изпълнение, табели за Общинската администрация и офиса на проекта, банер за провеждането на пресконференциите, плакати за населените места от общината, химикалки и тефтери с логото на оперативната програма, необходими за обученията в съответствие с Насоките на ЕС за визуална идентификация при външни действия, които ще информират местното население, медиите и заинтересованите лица. Ще се публикува периодично информация на сайта на общината. |
5 796.00
|
0.00
|