1. Организация, координация и управление на проекта: Дейността е свързана с организацията и управлението на проекта, което ще се осъществява на основата на системен подход, оценка на риска, планиране и наблюдение на проектните дейности. Дейността включва следните етапи:
• мобилизиране на екипа за изпълнение на проекта
• разработване и прилагане на подробни план-графици
• месечен контрол чрез прилагане на вътрешен
• механизъм за мониторинг на постигнатия напредък
• оценка на постигнатите резултати
С цел добрата организация на проектната документация ще се изготви проектно досие, което ще се актуализира и съхранява от определен член на екипа.
|
0.00
|
0.00
|
2. Провеждане на тръжни процедури за възлагане на външни услуги: Предвидено е провеждане на 2 тръжни процедури:
- за възлагане на обществена поръчка за организиране на обучения по реда на глава 8а от ЗОП (публична покана);
- за възлагане на обществена поръчка за осигуряване на информация и публичност по реда на глава 8а от ЗОП чрез публична покана. (под минималните прагове, но за осигуряване на прозрачност и обективен избор на изпълнител, ще се проведе процедура).
Дейността ще бъде осъществена от експерт обществени поръчки от екипа за изпълнение, с юридическо образование и опит.
|
0.00
|
0.00
|
3. Обучение за професионално развитие на група служители от администрацията: ”Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми” ( ЧР–4) от каталога на ИПА: Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа.
Брой служители: 4 служители, занимаващи се с УЧР в ОА Ямбол
Цели на обучението: подобряване на знанията и уменията за управление на човешките ресурси и управление на конфликти.
Учебно съдържание: нагласи към конфликтите; същност, видове конфликт; развитие на конфликта и степени на конфликтност; управление на конфликтите и стратегии за разрешаване; методи за идентифициране, идеи за решения и разрешаване на проблема.
|
0.00
|
0.00
|
4. Обучения за професионално развитие на група служители от администрацията към модул „Ефективни комуникации на държавната администрация” от каталога на ИПА: 4.1. Обучение по „Изграждане на публичен имидж” (ЕФ-4)
Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа.
Брой служители: 2 служители, занимаващи се с връзки с обществеността и протокол от ОА Ямбол
Цели на обучението: подобряване на знанията и уменията за изграждане на публичен имидж.
Учебно съдържание: публичен образ – определение, видове, основни стъпки и фактори; силата на комуникациите; комуникация в критични ситуации; техники при изграждане на имидж.
4.2. Обучение по ”Специфика на междукултурните комуникации” (EФ–5)
Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа.
Брой служители: 4 служители, ангажирани с международната дейност на администрацията
Цели на обучението: подобряване на знанията и уменията за междукултурни комуникации.
Учебно съдържание: междукултурни комуникации и типове култури; общуването в междукултурна среда; разлики в деловото общуване; културни особености на деловото поведение на българина; ефективно общуване в междукултурна среда.
4.3. Обучение по „Делова комуникация и етикет” (ЕФ-6)
Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа.
Брой служители: 2 служители
Цели на обучението: да се подобрят знанията и уменията за успешна делова комуникация.
Учебно съдържание: делова етика; анализ на факторите за неетичност в организацията; етични стандарти и етика на отношенията; трудова етика; стратегии за справяне с морални конфликти и етични дилеми; управление на впечатлението.
|
0.00
|
0.00
|
5. Обучения за професионално развитие на група служители от администрацията към модул „Правни аспекти и управление на административната дейност. Превенция и противодействие на корупцията” от каталога на ИПА: 5.1. Обучение по „Прилагане на нормативната уредба за планиране на човешките ресурси в държавната администрация” (ПР-3)
Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа.
Брой служители: 4 служители с ръководни и експертни функции
Цели на обучението: да се подобрят знанията и уменията за прилагане на нормативна уредба за човешките ресурси.
Учебно съдържание: правна рамка; методики и модели за планиране на човешките ресурси; практически умения за унифицирано прилагане на нормативната уредба.
5.2. Обучение по „Административна стилистика ” (ПР-4)
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
Брой служители: 3 служители
Цели на обучението: да се подобрят знанията и уменията за административна стилистика.
Учебно съдържание: нормативна база и административната практика; принципи; аналитична административна стилистика; административна стилистика при изготвяне на нормативните актове; видове документи и изисквания; електронна комуникация.
5.3. Обучение по „Основни производства по АПК (за юристи) (ПР-5)
Продължителност: 2,5 дни, 20 учебни часа.
Брой служители: 2 служители – юрист-консулти
Цели на обучението: да се подобрят знанията и уменията на юрист-консултите за основните производства по АПК.
Учебно съдържание: предмет, обхват и действие на АПК; принципи, страни и представителство; производство по издаване на административни актове; различни видове производства по АПК.
5.4. Обучение по „Основни производства по АПК (за неюристи)” (ПР–6)
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
Брой служители: 2 служители без юридическо образование
Цели на обучението: да се подобрят знанията и уменията на служители – неюристи относно основните производства по АПК. Учебно съдържание: разделение на властите; предмет, обхват и действие на АПК; принципи; видове производства по АПК.
5.5. Обучение по „Прилагане на ГПК (за юристи) ” (ПР–7)
Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа.
Брой служители: 1 служител
Цели на обучението: приложение на ГПК.
Учебно съдържание: актуални проблеми по приложението на ГПК; правна помощ; процесуални действия на страните; общ исков процес; обжалване на решения и определения; отмяна на влезли в сила решения. Особени искови производства.
5.6. Обучение по Практически умения за разпознаване и докладване на признаци за корупционен риск и за прояви на корупция (ПР–27)
Продължителност: 1 ден, 8 учебни часа.
Брой служители: 1 служител – секретар на ООСППК.
Цели на обучението: да придобият знания и умения за разпознаване и докладване на признаци за корупционен риск.
Учебно съдържание: вътрешни правила за докладване и проверка на сигнали за корупционен риск; индикатори; практически казуси.
|
0.00
|
0.00
|
6. Обучения за професионално развитие на група служители от администрацията към модул ”Финансово и стопанско управление” от каталога на ИПА: 6.1. Обучение по „Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия” (ФС–2)
Продължителност: 2 дни, 16 уч.часа. Брой служители: 2 души, отговорни за годишните финансови отчети на администрацията
Цели на обучението: да се подобрят знанията и уменията за изготвяне на годишните финансови отчети.
Учебно съдържание: нормативни изисквания при отчитане на касовото изпълнение на бюджет; актуални въпроси по отчитане; годишен баланс на бюджетните предприятия.
6.2. Обучение по „Вътрешен и външен одит” (ФС-4)
Продължителност: 2 дни, 16 уч.часа. Брой служители: 4 души
Цели на обучението: да се подобрят знанията и уменията относно вътрешния одит.
Учебно съдържание: роля на вътрешния одит в публичния сектор; статут; ползване работата на вътрешните одитори от външния одит; ефект от работата на вътрешните одитори; идентифициране на недостатъците.
6.3. Обучение по „Управление на собствеността (ФС-6)”
Продължителност: 2 дни, 16 уч.часа. Брой служители: 4 души
Цели на обучението: да се подобрят знанията и уменията за управление на собствеността.
Учебно съдържание: правна рамка и режим на управление на собствеността, връзка с други закони (ЗУТ, ЗПСПК, ЗК); управление; ПЧП, концесии; практики; тенденции.
6.4.Обучение по „Устройство на територията - политика и управление” (ФС-8)
Продължителност: 2 дни, 16 уч. часа. Брой служители: 2 души, ангажирани в процеса по устройство на територията в ОА
Цели на обучението: да се подобрят уменията относно политиката и управлението на устройството на територията.
Учебно съдържание: политики по устройство на територията съгласно нормативната уредба; стратегическо планиране и пространствено развитие; общи и подробни устройствени планове; функции на местните власти; финансови инструменти.
|
0.00
|
0.00
|
7. Обучения за професионално развитие на група служители от администрацията към модул „Е-правителство: Изграждане, умения” от каталога на ИПА: 7.1. Обучение по „Административно обслужване” (ИТО-4)
Продължителност: 2 дни, 16 уч. часа, Брой служители: 2 души
Цели на обучението: да се подобрят знанията и уменията за качествено административно обслужване.
Учебно съдържание: организация на административното обслужване; комплексни административни услуги; обратна връзка; работа с проблемни клиенти, разрешаване на конфликти.
7.2. Обучение по „Създаване на добре изглеждащи документи с MS Word (ИТО-6)
Продължителност: 1,5 дни, 12 уч.часа, Брой служители: 6 души
Уч. съдържание: да се подобрят уменията за работа с MS Word
7.3. Обучение по „Електронни таблици с MS Excel (базов курс)” (ИТО-8) и за напреднали (ИТО-9)
Продължителност: 18 уч.часа (ИТО-8) и 12 уч. часа (ИТО-9)
Брой служители: 1 служител (ИТО-8) и 2 служители (ИТО-9)
Учебно съдържание: да се подобрят уменията за работа с Excel .
7.4. Обучение по „Презентационни умения. MS Power point (базов курс)” (ИТО-23)
Продължителност: 3 дни, 18 уч. часа, Брой служители: 1 души
Учебно съдържание: създаване и оформление на презентация.
7.5. Обучение по „Управление изпълнението на проекти с MS Project ” (ИТО-25)
Продължителност: 4 дни, 24 уч. часа, Брой служители: 2 души
Учебно съдържание: управление на проекти с Microsoft Project.
7.6. Обучение по „Managing a Microsoft windows server 2003 environment with active directory” (ИТО-27 basic ) и (ИТО-28 adv.)
Продължителност: 30 уч.часа (ИТО-27) и 28 уч. часа (ИТО-28)
Брой служители: 1 служител
Учебно съдържание: Microsoft® Windows® Server 2003.
|
0.00
|
0.00
|
8. Обучение по ключови компетентности: Екипна и лична ефективност : Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа
Брой участници: 32 (всички служители на ОА Ямбол съгласно щатното разписание)
Описание: Обучението ще бъде организирано и проведено от външен изпълнител (ЗОП). По време на обучението ще се проведат ситуационни игри и ще се използват интерактивните методи на обучение. Обучението ще бъде насочено към развитие на ключови компетенции, подобряване на комуникацията и екипната ефективност и работа в екип. Теми на обучението:
• Изграждане на ефективни работни отношения;
• Структуриране на системите, задачите и отговорностите и постигане на добра координация между звената в ОА;
• Организационна култура;
• Мотивация на персонала;
• Набиране, организиране и използване на информация;
• Формулиране на организационни цели и стратегии;
• Комуникации със заинтересованите страни и представяне дейността на областната администрация.
Курсът ще завърши с издаване на Сертификат.
|
0.00
|
0.00
|
9. Специализирано обучение за мониторинг и оценка на изпълнението на Областната стратегия за развитие и методология за разработване на стратегически документи : Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа
Брой участници: 16 служители от ОА, ангажирани в осъществяване на мониторинг и оценка на различни стратегически документи
Описание: Обучението ще бъде организирано и проведено от външен изпълнител (ЗОП). Целта е да се създаде местен потенциал от специалисти със знания по мониторинг и оценка на изпълнението на стратегически документи. Теми на обучението:
• планиране на местното развитие в различни аспекти;
• мониторинг на изпълнението на стратегически документи: принципи, периодичност, показатели;
• оценка на изпълнението на ОСР и други документи;
• методология за разработване на стратегически документи;
• подобряване на практическите умения за разработване на планови документи;
• запознаване с проблемите на общините и населените места;
• дългосрочни политики за развитие и на областно ниво.
Курсът ще завърши с издаване на Сертификат.
|
0.00
|
0.00
|
10. Специализирано обучение на тема „Енергийно планиране и управление. Обследване на енергийната ефективност и сертифициране на сгради. Технически паспорти.” : Продължителност: 2 дни, 16 часа, Брой служители: 16 души
Описание: Обучението ще бъде организирано и проведено от външен изпълнител (ЗОП). Предназначено е за служители от ОА, работещи в областта на държавната собственост и нейното управление. Цели: предприемане на законосъобразни действия в изпълнение на изискванията за енергийна ефективност и изграждане на капацитет за провеждане на регионална политика за ефективно използване на енергията и енергийните ресурси.
Учебно съдържание:
• Устойчиво енергийно планиране и формиране на политика за ефективно използване на енергийните ресурси;
• Обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради – държавна собственост;
• Издаване на сертификати за енергийни характеристики;
• Техническа паспортизация на сградите държавна собственост
Курсът ще завърши с издаване на Сертификат.
|
8 000.00
|
0.00
|
11. Дейности за информация и публичност: Дейностите за информация и публичност ще бъдат реализирани от външен изпълнител (ЗОП) съгласно Регламент на Комисията № 1828/2006 за осигуряване на публичност на проекта.
11.1. Пресконференции по проекта – начална и финална
Участници: 20 души - представители на медии и други институции. Логистика: материали за участниците, кафе-пауза
11.2. Публикуване на прессъобщения в регионални печатни и електронни медии – 2 броя публикации/съобщения
11.3. Изработване на рекламни материали
• промоционални тениски и шапки с надпис и лого по 50 бр.
• промоционални химикали с надпис и лого – 50 бр.
• промоционални USB флаш-памет с надпис и лого – 50 бр.
• промоционални папки (4 цвята) с надпис и лого – 50 бр.
• промоционални бележници (А4) с надпис и лого – 50 бр.
• промоционален рол-банер с логото и името на проекта.
|
0.00
|
0.00
|