Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Повишаване на професионалната квалификацията на служителите на ИАРА за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 3: Дейности за информация и публичност: За популяризиране на проекта на ИАРА: дейностите, начините за участие в проекта и ефекта от неговото осъществяване, ще бъде организирана и проведена информационна кампания. Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията и регламентите за визуализация на Европейския съюз. Дейността включва следните поддейности: - Подготовка и отпечатване на 5 бр. плакати (хром, цветни, размер 50/70 см) и изготвяне на 2 подвижни табели (винил, със стойка, цветни, размер100/70 см) с обозначенията на Проекта Ще бъдат изготвени 200 бр. брошури (размер А5, цветни) с информация относно проекта. Брошурите ще са на разположение на всички заинтересувани страни на Презентацията на Проекта и в сградата на ИАРА през цялото време на действие на Проекта. - Провеждане на откриваща и заключителна пресконференция Заключителната пресконференция ще отчете изпълнението на дейностите по Проекта пред представители на пресата, заинтересованите страни и служителите от администрацията. - В цикъл от 3 публикации (статии и интервюта) в средствата за масово осведомяване да се популяризира дейността по проекта; - Ще се изработи и един Интернет банер; - Ще се подготвят 100 броя рекламни комплекти, включващи тефтер, блокноте, химикалка и папка, с флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК Информация за популяризирането на подкрепата от ЕСФ ще бъде включвана във: - Всички обяви, съобщения и информации на уеб страницата на ИАРА и в медиите - Всички публикации и интервюта за медии; - Всички разяснителни материали и информации, предоставяни на заинтересованите страни; - Всички междинни доклади, окончателен доклад, както и всички отчетни документи по Проекта; - Банер, брошури и табели; - Организираните пресконференции - Плакати, брошури и табели; - Организираните пресконференции 9 660.00 0.00
Дейност 5: Подготовка на тръжна документация за провеждане на процедура за избор на изпълнител по ЗОП: С помощта на външен изпълнител, избран по реда на ЗОП, ще бъде разработена тръжна документация (вкл. техническо задание и методика за оценка) за провеждане на процедура за избор на изпълнител по ЗОП за дейности: 1. Специализирано обучение относно контрол на изпълнението при риболов (стопански и любителски) и съответното актосъставяне 2. Специализирано обучение относно контрол при търговия и превоз на риба и други водни организми и съответното актосъставяне 2 500.00 0.00
Дейност 1: Специализирано обучение относно контрол на изпълнението при риболов (стопански и любителски) и съответното актосъставяне: Дейността ще включва две обучения: Тема 1: „Контрол на изпълнението при Стопански риболов. Права и задължения на актосъставителите, Акт за установяване на административни нарушения – реквизити, Грешки, допускани от административно-наказващите органи“. Продължителност: 4 дни х 8 учебни часа, общо 32 часа, като се предвиждат в т.ч. и упражнения с практическа насоченост по актосъставянето. Тема 2: „Контрол на изпълнението при Любителски риболов. Права и задължения на актосъставителите, Акт за установяване на административни нарушения – реквизити, Грешки, допускани от административно-наказващите органи“. Продължителност: 4 дни х 8 учебни часа, общо 32 часа, като се предвиждат в т.ч. и упражнения с практическа насоченост по актосъставянето. 130 000.00 0.00
Дейност 4: Управление на проекта: Дейността ще бъде реализирана чрез следните поддейности: 1.1. Организация на дейността на екипа Ще се сформира екип, ще се назначат експерти и ще се разработи подробен и текущо актуализиран план график за действие с конкретни задачи, срокове, роли и задължения на екипа. Ще се координира работата на екипа по проекта с тази на изпълнителите на дейностите, които ще бъдат избрани чрез процедури по ЗОП. Всяка една от процедурите, които предстои да бъдат обявявани по ЗОП, ще се фиксира във времето, в логическата последователност на взаимно обвързаните и следващи една от друга дейности. Ще се разработи детайлен план за мониторинг и контрол на дейностите, човешките ресурси и бюджета, както и план за оценка на риска, с ясно формулирани индикатори, които да позволяват ранна диагностика на проблеми и бързи дейности за тяхната превенция. Екипът ще разработи начален доклад, който при необходимост ще актуализира и ще оптимизира предложената в проектното предложения методология. 1.2. Процедури по ЗОП Екипът ще ползва външна експерта помощ (за първата – дейности 1-2) при подготовка на тръжна документация, включително техническо задание и методика за оценка, в съответствие с изискванията на ЗОП за две процедури за избор на изпълнители по дейности, както следва: • Дейности 1-2 • Дейност 3 Ще се проведат две процедури за избор на изпълнител, като ще се включи и външен експерт от списъка на АОП (за първата). 1.3. Наблюдение и контрол Ще бъде разработен план за текущо наблюдение и контрол, както и оценка на междинните и крайни резултати от проекта, а също така и за анализ, оценка и превенция на риска. Екипът ще подготви първоначален доклад по проекта и ще го представи на вниманието на ръководството на ИАРА. Ще се осъществява текущо наблюдение и контрол над проектните дейности, още от подготвителната фаза, като екипът ще ползва натрупаният опит от предишни проекти за разработени вътрешни процедури и правила за мониторинг на дейностите спрямо целите и резултатите, както и финансовите ресурси. Ще се подготвят междинни отчети за изпълнението на проекта съгласно изискванията на ОПАК. Ще се гарантира изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на договора по ОПАК. 16 072.62 0.00
Дейност 2: Специализирано обучение относно контрол при търговия и превоз на риба и други водни организми и съответното актосъставяне: Дейността ще включва следното обучение: Тема: „Контрол при търговия и превоз на риба и други водни организми. Права и задължения на актосъставителите, Акт за установяване на административни нарушения – реквизити, Грешки, допускани от административно-наказващите органи“ Продължителност: изнесено обучение за 3 дни х 8 учебни часа, общо 24 часа, като се предвиждат в т.ч. и упражнения с практическа насоченост по актосъставянето 40 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).