Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Повишаване квалификацията, подобряване на професионалната компетентност и мотивация на служителите от общинската администрация Панагюрище, за качествено обслужване на гражданите и бизнеса.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Управление на проекта: Дейността цели създаването на екип за управление и подготовка за стартиране на дейностите и разпределение на задачите и отговорностите, и следене за надлежното им изпълнение. В тази дейност се включва и отчитането на проекта в съответствие с всички изисквания на Програмата и НСС. Целта на тази дейност е да създаде прецизна организация за планиране и провеждане на дейностите по проекта като за целта се планира реализирането на: 1. Работни срещи 2. Технически тримесечни доклади 3. Годишен доклад 4. Искания за плащане и финансови отчети 5. Окончателен доклад Също така цели положителното представяне на проекта и неговия донор - в лицето на ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ” (ОПАК).Привличането в екипа на професионалист с ценз и богат опит в работата и управлението на европейските проекти създава реални предпоставки да бъдат покрити всички аспекти и направления по организацията, структуриране и реализиране на проекта и за неговото безпроблемно и прозрачно протичане и отчитане. Поради ограниченият човешки ресурс общинската администрация приема да покани в екипа експерт, който да повиши качеството на реализация на проекта и ще бъде привлечен за Ръководител проект. 5 997.75 0.00
Дейност 2 „Обучения по теми, избрани от каталога на Института за публична администрация (ИПА) за служители от общинската администрация: Организиране по график на избраните и планирани от каталога на ИПА обучения по следните тематики: 1. Публичен имидж – елементи на доброто управление; 2. Делова етика; 3. Административно регулиране на стопанската дейност; 4. Основни производства по АПК /за неюристи/; 5. Правна уредба и приложение на Гражданския процесуален кодекс /за не юристи/; 6. Семеен кодекс и кодекс на международното право; 7. Етика и превенция на корупцията в държавната администрация; 8. Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация. Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти, възникващи при извършваните дейности и процедури; 9. Методи и техники за прозрачна администрация; 10. Изграждане на среда за практическо прилагане на закона за електронно управление; 11. Административно обслужване; 12. Презентационни умения. MS POWER POINT; 13. Конфликт на интереси - правна рамка и практики; 55 020.00 0.00
Дейност 3: „Информираност и публичност“: Дейността предвижда популяризиране на проекта, неговите цели, резултати и източници на финансиране. •включване във всички подходящи документи по проекта (например сертификати за участие и др.) на изречението: „Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”; •осигуряване на максимална публичност на съответните проекти в медиите; •включване на описание на извършените дейности за информация и публичност в докладите за напредъка по проектите, подавани до УО, и в окончателните доклади, както и прилагане на доказателствен материал за тези дейности (напр. снимки, статии, разработени брошури и др.); •спазване на описаните по-долу технически изисквания за информация и публичност съгласно Регламентите на ЕС. 4 891.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).