Повишаване квалификацията, подобряване на професионалната компетентност и мотивация на служителите от общинската администрация Панагюрище, за качествено обслужване на гражданите и бизнеса.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност 1: Управление на проекта: Дейността цели създаването на екип за управление и подготовка за стартиране на дейностите и разпределение на задачите и отговорностите, и следене за надлежното им изпълнение. В тази дейност се включва и отчитането на проекта в съответствие с всички изисквания на Програмата и НСС. Целта на тази дейност е да създаде прецизна организация за планиране и провеждане на дейностите по проекта като за целта се планира реализирането на:
1. Работни срещи
2. Технически тримесечни доклади
3. Годишен доклад
4. Искания за плащане и финансови отчети
5. Окончателен доклад
Също така цели положителното представяне на проекта и неговия донор - в лицето на ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ” (ОПАК).Привличането в екипа на професионалист с ценз и богат опит в работата и управлението на европейските проекти създава реални предпоставки да бъдат покрити всички аспекти и направления по организацията, структуриране и реализиране на проекта и за неговото безпроблемно и прозрачно протичане и отчитане. Поради ограниченият човешки ресурс общинската администрация приема да покани в екипа експерт, който да повиши качеството на реализация на проекта и ще бъде привлечен за Ръководител проект.
5 997.75
0.00
Дейност 2 „Обучения по теми, избрани от каталога на Института за публична администрация (ИПА) за служители от общинската администрация: Организиране по график на избраните и планирани от каталога на ИПА обучения по следните тематики:
1. Публичен имидж – елементи на доброто управление;
2. Делова етика;
3. Административно регулиране на стопанската дейност;
4. Основни производства по АПК /за неюристи/;
5. Правна уредба и приложение на Гражданския процесуален кодекс /за не юристи/;
6. Семеен кодекс и кодекс на международното право;
7. Етика и превенция на корупцията в държавната администрация;
8. Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация. Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти, възникващи при извършваните дейности и процедури;
9. Методи и техники за прозрачна администрация;
10. Изграждане на среда за практическо прилагане на закона за електронно управление;
11. Административно обслужване;
12. Презентационни умения. MS POWER POINT;
13. Конфликт на интереси - правна рамка и практики;
55 020.00
0.00
Дейност 3: „Информираност и публичност“: Дейността предвижда популяризиране на проекта, неговите цели, резултати и източници на финансиране.
•включване във всички подходящи документи по проекта (например сертификати за участие и др.) на изречението: „Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”;
•осигуряване на максимална публичност на съответните проекти в медиите;
•включване на описание на извършените дейности за информация и публичност в докладите за напредъка по проектите, подавани до УО, и в окончателните доклади, както и прилагане на доказателствен материал за тези дейности (напр. снимки, статии, разработени брошури и др.);
•спазване на описаните по-долу технически изисквания за информация и публичност съгласно Регламентите на ЕС.
4 891.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN