Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Оптимизиране на организацията и повишаване на ефектив-ността в работата на Общинска администрация – гр. Рудозем
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 Управление на проект : Успешната реализация на тази дейност ще гарантира успешно и устойчивото изпълнение на проекта и добрата връзка на екипа по проекта с ръководството на общината и с останалите заинтере-совани страни. Ще се създаде Система за управление на проекта, като за целта ще се организират и проведат работни срещи, на които ще се: - проведе структурирана дискусия за детайлизиране и конкре-тизиране на задачите и дейностите по проекта; - предложи детайлно разпределение на задачите и отговор-ностите на членовете на екипа (изготвяне на длъжностни харак-теристики); - прецизира работния (календарния) график на дейностите и за-дачите по проекта; - идентифицират заинтересованите страни и предложат методи за тяхното привличане за целите на проекта и определят очакваните роли на всяка от тях. Ще се подготвят и проведат процедури за всички дейности, които ще бъдат възложени на външни изпълнители. При провеждането им ще се процедира по следния начин: - Избор на вид процедура в зависимост от вида дейност и стойността и; - Разработване на тръжно досие; - идентифициране на подходящи фирми и изпращане на покани за оферти (в случаите, когато не се публикува поканата на сайта на Агенцията за обществени поръчки); - Публикуване на поканата (когато това е задължително) и другите документи от тръжното досие; - Създаване на Оценителна комисия, провеждане на процедурата и сключване на договор със спечелилия оферент. 7 132.90 0.00
2. Дейност за информация и публичност: Дейността предвижда: 1. Първоначално оповестяване чрез местните (печатни и елек-тронни) медии за стартирането на проекта. 2. Организиране на встъпителна пресконференция (за 35 души) за официално откриване и представяне на проекта пред обществеността, целевата група, заинтересованите страни и медиите с помощта на мултимедийна презентация. 3. Изготвяне и разпространение два вида рекламно-инфор-мационни брошури: - единия вид (250 бр.) при стартиране на проекта и ще включва информация за целите и дейностите на Оперативна програма „Административен капацитет”, като цяло и на проекта в частност (тяхното разпространение ще започне на встъпи-телната пресконференция); - вторият вид (250 бр.) брошури ще отразяват постигнатите нап-редък и резултати от проекта и ще започнем разпростране-нието им на заключителната пресконференция. 4. Периодично ще се публикуват в печатните и електронни ме-дии съобщения за напредъка и дейностите на проекта. 5. Организиране на заключителна пресконференция за офи-циалното финализиране на проекта и отчитане на постигна-тите резултати. 6 550.00 0.00
3. Извършване на Функционален анализ на Общинска администрация – гр. Рудозем: Избраната чрез тръжна процедура организация ще изготви пълен и подробен Функционален анализ на състоянието и организация- та на дейностите в Общинска администрация – гр. Рудозем, което освен задължителна дейност е и необходима основа за следващите дейности по проекта. Функционалният анализ като процес на изследване и оценка на релевантността на функциите, ефективността и ефикасността от дейността на Общинска администрация – гр. Рудозем ще бъде из-готвен в съответствие с „Единна методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация” и съот-ветно Наръчника за прилагане на Единната методология за про-веждане на функционален анализ в държавната администрация 58 000.00 0.00
4. Провеждане на дискусии и разяснения относно резултати- те от извършения функционален анализ: Провеждане на 6 броя дискусии с представители на различните звена и ръководството на Общинска администрация - гр.Рудозем, даващи разяснения и обобщения на резултатите от проведения функционален анализ в институцията. Дискусиите ще се проведат както следва: - с Дирекция „Финансово-стопански дейности и Бюджет”, Административно-правно и информационно обслужване; - с отдел „Планиране и разработване на проекти”; - с отдел „Строителство и благоустройство” - със заетите в секторите „Образование” и „Здравеопазване и социални дейности”; - със заетите в секторите „БКС”, „Сметоизвоз” и „Ав-тотранспорт” - с ръководството на Община Рудозем (кмет на община, секретар на община, зам. кметове, кметове на кметства и общински съветници). Всяко отделно звено ще има възможност, чрез дискусиите да конкретизира проблематиката и да генерира идеи и възможности за подобрения в полето на действие произтичащо от изпълня-ваните от него функции. Провеждането на дискусиите е фрагмен-тирано по звена тъй като работата не е еднородна и съответно проблемите са различни. Посредством дискусиите ще бъде получена и необходимата обратна информация която ще спомогне за вземането на правилни решения за повишаване на ефектив-ността в работата на Общинската администрация. 0.00 0.00
5. Програма за повишаване на капацитета на Община Рудо-зем за изготвяне, управление и изпълнение на проекти : Избраната чрез тръжна процедура организация ще изготви Прог-рама за повишаване на капацитета на общината за изготвяне, управление и изпълнение на проекти. Програмата ще се изготви на базата на предварителна оценка на капацитета на общината, фокусирана върху броя и квалифи-кацията на служителите имащи отношение към разработването и управлението на проекти. Освен самата Програма ще се изготвят и обучителни материали и ще се проведе обучение на гореспоменатите служители 0.00 0.00
6. Вътрешен мониторинг и отчитане на резултатите пред общ- ността, медиите и донора: Върху всички дейности, поддейности, услуги и доставки ще се упражнява постоянен контрол. Ще се проведат анкети сред пред-ставители на целевата група и общността (както с анкетни карти на хартиен носител, така и чрез задаване на въпроси в секцията „Анкета” на официалния сайт на общината – www.rudozem.bg ) за да се отчете степента на информираност и удовлетвореност от дейностите по проекта. Ще се подготвят и представят на Управляващия орган съот-ветните междинни и финален отчети, а представяне на резул-татите пред общността и медиите ще стане на заключителната пресконференция. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).