Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Да се усъвършенства прилагане на държавната политика в областта на архивното дело чрез създаване на условия за прилагане на модерни механизми и инструменти за фондообразуване, опазване  и използване на архивите.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Подготовка на тръжна документация за една обществена поръчка по ЗОП и избор на изпълнители по Дейности: 2.3, 4.1, 4.2. и 5: Ще бъде подготвена тръжна документация за обществена поръчка за избор на изпълнители по ЗОП за: - дейност 2.3 провеждане на методически срещи за анализ на потенциалните въздействия и дейност 4.1 работа в групи - дейност 4.2. Предпечатна подготовка и отпечатване на 600 комплекта от по 6 свитъка „Методическия Кодекс”; - дейност 5. – Информация и публичност. 0.00 0.00
Дейност 2. Анализ на състоянието, проучване на добрите практики, анализ на потенциалните въздействия и сравняване на вариантите: Поддейности: 2.1. Анализ на състоянието и разработване на план за усъвършенстване на прилагането на държавната политика; 2.2. Проучване на добрите практики във водещите страни (Франция, Холандия); 2.3. Провеждане на 6 еднотипни двудневни работни методически срещи в шестте Регионални дирекции Архиви (РДА), в които ще участват експерти, за да бъде извършен анализ на потенциалното въздействие и сравняване на вариантите. 0.00 0.00
Дейност 3. Определяне на механизъм за наблюдение и оценка на въздействието, разработване на необходимите документи за усъвършенстване на политиката, включително „Методически кодекс”: Поддейности: 3.1. Определяне на механизъм за наблюдение и оценка и задаване на варианти за нов “Методически кодекс”; 3.2. Изработване на план за действие, правила за мониторинг на усъвършенстването на политиката на ДАА, и нов “Методически кодекс”; 3.3. Приемане на правила за мониторинг на усъвършенстване на политиката на ДАА и разработване на нов “Методически кодекс”; 3.4. Разработване на нов “Методически кодекс”. 0.00 0.00
Дейност 4. Сравняване на вариантите в групи, внедряване на правила за мониторинг на изпълнението на политиката на ДАА и прилагането на новия “Методически кодекс”: 4.1. Ще бъдат проведени 6 еднотипни двудневни работни срещи в шестте Регионални дирекции Архиви (РДА), в които ще участват групи - представители на държавната администрация и постоянни фондообразуватели. Ще бъде разработена програма за представянето на новите положения в „Методически кодекс” и ще бъдат разисквани вариантите за приложението им. Програмата ще следва шестте основни раздела на новия „Методически кодекс”. 4.2. След анализ и съобразяване с информацията получена в групите, ще бъде оформен окончателен текст на нов „Методически кодекс”. 4.3. Ще бъде стартирана процедура за приемане и утвърждаване на новия „Методически кодекс”; 4.4. Ще се извърши предпечатна подготовка и ще се отпечата „Методически кодекс”, негов електронен вариант ще бъде качен на страницата на ДАА. 4.5. Ще бъдат огласени правилата за мониторинг и ще стартира изпълнението му. 0.00 0.00
Дейност 5. Дейности за информация и публичност: Като комуникационен канал за разпространение на информация за дейностите и резултатите от проекта ще бъдат използвана интернет страницата на ДАА, на която ще бъдат публикуван банер, отвеждащ към информация за проекта и неговите цели, за получената от ОП „Административен капацитет” подкрепа. Ще бъдат изработени: - информационна табела; - винил постер за зала; - 500 бр. брандирани флаш-памет (USB); - 1000 бр. брандирани химикалки; Ще бъде проведен информационен ден за огласяване на резултатите от проекта; 0.00 0.00
Дейност 6. Оценка и отчитане: В рамките на дейността експерт оценител ще работи съвместно с екипа за управление на проекта и подизпълнителите по проекта и ще изготви два междинни доклада за оценка, а в края на проекта – окончателен доклад за оценка. Екипът по проекта ще изготвя междинни технически и финансови отчети и финален технически и финансов отчет под наблюдението на експерта оценител. 0.00 0.00
Дейност 7. Управление на проекта: Дейността предвижда сформиране и поддържане на екип за изпълнение и управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: ръководител, координатор, счетоводител и технически сътрудник. Екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и приемането на ефективна система за комуникация между тях. Координаторът ще осъществява процеса на съгласуване и взаимодействие при изпълнение на планираните дейности между всички ангажирани с проектната реализация страни. Счетоводителят на проекта ще изпълнява финансов контрол; ще организира и изпълнява цялостната финансова отчетност на дейностите. Техническият сътрудник ще отговаря за събирането, обработването и съхраняването на проектната документация. Екипът ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение. За целите на изпълнението на проекта, в частност провеждането на срещите на екипа, ще бъдат използвани офиси в сградата на ДАА, София. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).