2. Провеждане на курсове за служителите от администрация в Института по публична администрация - София: Обучение 1: Управленски умения
Курс: Прилагане на европейския опит и практика в България
- сигнатура (УА–9)
- продължителност: 2,5 дни, 20 учебни часа
- обучаеми – 15 човека ръководен персонал
Обучение 2: Под-програма допълнителни
специализирани обучения
Курс: Приложни въпроси за интеграцията на етническите групи в република България
- сигнатура (ЗА–5)
- продължителност: 2 дни, 16 учебни часа
- обучаеми – 10 човека от различни отдели, работещи с различни етнически групи
Обучение 3: Под-програма електронно правителство
Курс: Процедури за предоставяне на услуги и тяхното моделиране
- сигнатура (ЕП–2)
- продължителност: 2 дни, 16 учебни часа
- обучаеми – 25 човека – ръководен персонал и информатици по отдели
Курс: Оперативна съвместимост - изисквания и реализация
- сигнатура (ЕП–3)
- продължителност: 2 дни, 16 учебни часа
- обучаеми – 8 човека, специалисти информационни технологии
Курс: Електронни документи и електронен подпис
- сигнатура (ЕП–5)
- продължителност: 1 ден, 8 учебни часа
- обучаеми – 17 човека – ръководен персонал и информатици
|
21 745.00
|
0.00
|
4. Дейности за информация и публичност: Съгласно коригендума на Регламент на Комисията (ЕО) № 1828/ 2006 от 8.12.2006 г. и Ръководството за информиране и публичност дейностите по информиране и публичност ще се осъществяват чрез:
• Изработване на табела за проекта с флага на ЕС, наименование на проекта и посочване на подкрепата от ЕС – 1 брой;
• Изработка на 200 броя брошури за визуализация на проекта и 200 броя за представяне на постигнатите резултати
• Предоставяне на информация за финансовата подкрепа от ЕС по настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна помощ в официалната документация на проекта в съответствие с изискванията, предвидени в Ръководството за публичност.
• Провеждане на пресконференция при стартирането на проекта за информиране на обществеността и представяне на проекта.
• Провеждане на заключителна пресконференция за представяне на резултатите от проекта. Ще се представят заключителните резултати, степента в която проектът е постигнал предварително поставените цели и задачи, перспективите за очаквано устойчиво продължаване на дейността.
• Изработване на електронен банер и публикуване на информацията на интернет сайта на общината.
• Публикации в хода на проекта в печатни и дигитални медии за информиране на обществеността за приноса на ЕСФ за подобряване на институционалната среда на територията
• Електронен банер, публикуван на регионални сайтове за 7 месеца
• Рекламни комплекти, съдържащи еко-торбичка, флаш памет, химикал и папка с визуализация и информация за проекта.
|
9 956.00
|
0.00
|
3. Провеждане на специализирани и групови обучения за развиване на ключови компетентности на служителите от администрацията и повишаване на експертизата им: Обучения по ключови компетентности:
За управленско ниво:
• Обучение „Усъвършенстване на организационната дейност“
- продължителност: 24 часа, 3 дни, изнесено
- обучаеми – 28 човека - ръководен персонал
Основни теми:
Концепция за пестеливост на дейностите и процесите в администрацията;
Реинженеринг и непрекъснато усъвършенстване на дейностите и процесите в администрацията;
Моделиране и оптимизиране на дейностите и процесите;
Контрол на изпълнението и качеството в процесните вериги;
• Обучение „Работа с информационни източници и комуникация“
- продължителност: 24 часа, 3 дни, изнесено
- обучаеми – 20 човека отдел „Канцелария на кмета, връзки с обществеността, протокол и международно сътрудничество" и ръководен персонал
Основни теми:
Ефективни канали за доставка на информация.
Работа с информационни източници и нормативна уредба
Ефективно поведение пред медиите и други публични изяви
Обратна връзка и стратегия
Публично представяне и публично говорене
Вербална и невербална комуникация
Работа с документи и използване на свидетели
Боравене с информация и структуриране на комуникационните процеси за подобряване на координацията
Механизми за комуникация в организацията - между отдел/отдел и служител/служител
За експертен и изпълнителен състав е планирано следното:
Модул 1: Обучение: „Информационна обезпеченост на организацията“
Основни теми:
Работа с информационни източници и нормативна уредба
Вербална и невербална комуникация
Боравене с информация и структуриране на комуникационните процеси за подобряване на координацията
Ефективни канали за доставка на информация.
Механизми за комуникация в организацията - между отдел/отдел и служител/служител
Модул 2: Обучение „Обществени и граждански компетентности“
Основни теми:
Правила за работа с цел избягване на пренатовареност, грешки и максимална ефективност;
Разрешаване на ситуации на стрес, депресии и неефективност, лични кризисни ситуации;
Медиация – разрешаване на спорове и конфликтни ситуации – вътрешен и външен план; Инициативност; Взаимопомощ, сътрудничество и организация
- продължителност: 2 х 15 часа, общо 30 часа в 3 дни, изнесено
- обучаеми – 150 човека в 6 групи по 25 човека, провежда се на три пъти за времето на проекта
Специализирани обучения:
• Обучение „Практически аспекти в работата на звено ГРАО“ – за отдел Дирекция “Гражданска регистрация на населението”
- продължителност: 18 часа
- обучаеми – 24 човека отдел ГРАО, разделени на 2 групи по 12 човека
Модул 1:
Основни акценти, промени и новости в нормативната рамка
Наредба за издаване удостоверения въз основа на регистъра на населението
Наредба за функциониране на единната система за гражданска регистрация
Закон за гражданската регистрация
Модул 2:
Практически насоки по издаване на удостоверения и попълване на основните документи по гражданско състояние, регистъра на населението, регистъра на адресите, предоставяне на достъп до регистъра на гражданското състояние, даване на ЕГН и неговата корекция.
• Обучение „Прилагане на Е-управление в публичната сфера“
- продължителност: 8 часа, 1 ден, изнесено, провежда се на 3 пъти
- обучаеми – 180 човека, 3 групи по 60 човека
Основни теми:
Практическо прилагане на е-управлението от административната структура, модели на сътрудничество, добри практики, които въздействат върху общественото развитие и качеството на административното обслужване.
Форми, техники и организация на Е-участие в АУП чрез прилагане на уеб базирани форуми, видеоконфериране, онлайн гласуване, дистанционна комуникация, споделянето на знания и добри практики.
"Безхартиено" управление при създаване, съхраняване, редактиране, споделяне, извличане на информация и архивирането й.
Социалните медии и тяхното социално и икономическо въздействие върху гражданите, бизнеса и администрацията. Професионални и социални мрежи като инструмент за повишаване на демократизацията на регионално равнище.
|
118 800.00
|
0.00
|