Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Повишаване административния капацитет на общинските служители в община Дряново за по-ефективно и ефикасно изпълнение на професионалните задължения
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 : Управление на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде подготвен и сформиран екип от двама членове – ръководител и счетоводител. На първата среща на екипа ще бъде подготвен планът за действие и конкретните ангажименти всеки член, ще бъде изготвен график за ежемесечните срещи на екипа, на които ще се отчита напредъка по отношение изпълнението на проекта, постиженията и резултатите от проекта. Ще се изолират в максимална степен евентуални пропуски и несъответствия като се предвидят начини за тяхното преодоляване. Организацията на дейностите ще е изцяло ангажимент на екипа за управление на проекта. В рамките на тяхната дейност ще бъде подготвена необходимата документация за провеждане на тръжната процедура. 7 886.89 0.00
Дейност 2 : Обучения по ключови компетентности: 2.1 Повишаване чувствителността и подобряване на практиките на служителите от администрацията при работа с малцинства В обучението ще се включат 36 служители, а продължителността му ще е 20 учебни часа. Обучението е предназначено за експертните длъжности в общинската администрация. 2.2 Повишаване мотивираността на служителите с цел изграждане на ефективна и качествена администрация В обучението ще се включат 18 служители, а продължителността му ще е 20 учебни часа. Обучението е предназначено за ръководните длъжности в общинската администрация. 2.3 Социални отношения и презентативни умения В обучението ще се включат 27 служители, а продължителността му ще бъде 20 учебни часа. Обучението е предназначено за служителите на експертни нива. 52 530.00 0.00
Дейност 3 : Обучение по английски език – Начално ниво: Обучението ще включва подготовка на служителите за работа с английски език. В обучението ще бъдат включени девет служители, а продължителността му е 100 учебни часа. 7 650.00 0.00
Дейност 4 : Подготовка на служителите в администрацията за работа с информационни технологии: 4.1 Компютърни приложения в ежедневната работа на служителите Обучението ще включва запознаване с възможностите на MS Word и MS Excel за създаване на текстови документи и изготвянето на електронни таблици за различни цели – справки, отчети, работа в интернет среда, както и работа с електронно подписани документи. По този начин ще се осигури възможност за предоставяне на услуги по електронен път. В обучението ще бъдат включени 15 служители. Продължителността на обучението е 60 учебни часа. 4.2 Компетентности за електронно управление. В обучението ще бъде представена информация за възможностите на електронното правителство, перспективи за развитие в общината, нужният административен капацитет на служителите. Практически обучението ще е насочено към работа с електронно подписани документи. В обучението ще бъдат включени 8 служители, а продължителността на обучението е 60 учебни часа. Участниците, преминали успешно курса, ще получат сертификат. 10 350.00 0.00
Дейност 5 : Обучения, проведени в Института по публична администрация: 5.1 Делова етика /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 УА-7/. Обучението включва анализ на факторите за неетичност в администрацията, етични стандарти и етика на отношенията, стратегии за справяне с морални и етични дилеми и делови етикет. В обучението ще бъдат включени 5 служители. 5.2 Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 ЧР-4/. Учебно съдържание на обучението включва нагласи към конфликтите, същност и видовеконфликти, управление на конфликтите и стратегии за разрешаване на конфликти. Предназначено е за служителите в звената по човешки ресурси. В него ще вземат участие 9 служители. На участниците в обученията са предвидени командировъчни според Наредбата за командировките в страната. Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат. 5 460.00 0.00
Дейност 6 : Информираност и публичност: Провеждане на две пресконференции - начална и заключителна (началната конференция има за цел запознаване на обществеността с целите, дейностите и очакваните резултати на проекта, а на заключителната ще бъдат представени постигнатите резултати). Изработване на брошури с темите на обученията и начините за участие в тях. Изработка на банер - ще бъде поставен при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на семинарни папки /с името на проекта, задължителните реквизити за публичност/, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. Блок-листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията. Регистрационни форми за формиране на желанията на участниците за включване в съответните обучение. Флаш-памет с логото на програмата. 3 145.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).