Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Общата цел на Проекта е да бъде подобрено и улеснено обслужването на гражданите и бизнеса в общината чрез внедряване на електронна система за обслужване и управление на административните услуги, което ще доведе до повишаване на удовлетвореността на потребителите.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Анализ на административната готовност на община Пазарджик за въвеждане на система за електронно управление: - диагностика и анализ на процесите, бизнес функциите, съществуващите документи и информационни потоци в общината - проучване и използване на опита на водещите в областта на изграждане на електронно правителство администрации - идентифициране и приоритизиране на административни услуги - определяне на насоки за реинженеринг на процесите в администрацията 28 600.00 0.00
Дейност 2: Изработване на Методика за цялостно изграждане на система за електронно управление : С дейността ще се създаде методика за изработване и прилагане на практика на системата за електронно управление, която да заложи правилата и критериите за въвежданети й. 85 000.00 0.00
Дейност 3: Изграждане не система за улесняване на достъпа на представители на учзвими групи и хора с увреждания: При тази дейност ще се създадат помагала, наръчници, софтуерни модули, бази данни, които ще позволят на представители на учзвими групи и хора с увреждания да използват равнопоставено с останалите потребители, услугите които ще се предоставят от системата на електронно управление. 43 000.00 0.00
Дейност 4: Изграждане на единна операционна среда за управление и предоставяне на електронни административни услуги в реално време: При тази дейност ще се създаде надеждна система за идентификация и информационна сигурност, изграждане на интегриране информационно-управленска среда, осигуряване на интегрирани електронни услуги за задоволяване на потребностите на гражданите и бизнеса. По тази дейност ще се извърши унифициране и свързване на разработената система със съществуващите държавни и административни системиза електронно управление и електронни разплащания. 270 500.00 0.00
Дейност 5: внедряване и тестване на системата и провеждане на съпътстващо обучение на служителите работещи с нея: При тази дейност ще се извърши пробно пускане на системата в дейстие, пилотно приложение и тестване с реални данни и документи в реални условия. Ще се подготви документацията за крайните потребители. Ще се инсталират допълнителните приложения и модули и ще се пробва цялостното решение в работни условия.Ще се направи подготовка за свързване на със системите на електронното правителство на национално ниво. 166 000.00 0.00
Дейност 6: Популяризиране на система за електронно управление сред гражданите и бизнеса на община Пазарджик: При тази дейност ще се извърши популяризиране на системата на електронно управление в общината: - създаване на ПР концепция - провеждане на кръгла маса при стартирането на проекта - провеждане на кампания в регионалните електронни медии - създаване и отпечатване на информационни брошури и др. 73 000.00 0.00
Дейност 7: Дейности за визуализация и публичност: Общината ще представи мерките и резултатите от проекта на местната общност, чрез организиране на 2 пресконференции - в началото и в края на проекта с представители на медиите и бизнеса 3 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).