Създаване на условия за ефективно реализиране на комплексното административно обслужване чрез създаване на Единен регистър на обектите за съхранение на зърно и осигуряване на оперативна съвместимост с регистъра на земеделските производители
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Д 1. Дейности за организация и управление на проекта: 1. Сформиран екип за организация, управление и отчитане на проекта:
• Финален доклад и междинни технически отчети;
• Протоколи от проведени срещи на екипа за управление на проекта.
2. Изготвени и съгласувани от УО на ОПАК документации за обществени поръчки, които ще включват дейностите по:
3. Проведени процедури по ЗОП и избрани външни изпълнители за дейностите по проекта.
Успешно приключила организация и управление на проекта
12 153.00
0.00
Д 2. Изграждане и внедряване на софтуер за обмен на данни между Единния регистър за обектите за съхранение на зърно и регистъра на земеделските производители
: В рамките на тази дейност се предвижда създаване на Единен регистър за обектите за съхранение на зърно, свързването му с регистър на земеделските производители и създаване на нова административна услуга - подаване на месечни отчети за произведеното, продадено и налично зърно.
Създаването на Единния регистър ще включва три модула – публични складове, зърнохранилища и други обекти
Ще се създаване на модел за оптимизация и реинженеринг на процесите в контекста на електронното управление;
Ще се изготви функционален модел на регистъра, модел на дейностите и описание на бизнес-процесите;
Ще се разработи модулната структура (модули и връзки между тях), спецификация на съдържанието на модулите и архитектура на системата. Предвижда се системата да се състои от 3 модула (изброени по-горе).
Внедряване на регистъра и интегриране на съществуващите бази-данни.
Създаване на регистъра и интегриране на съществуващите бази-данни към регистъра на земеделските производители.
279 000.00
0.00
Д3. Дейности за информация и публичност: В рамките на тази дейност ще се провежда популяризиране и представяне на резултатите от проекта до възможно най-широк кръг служители на администрацията и медиите.
Дейността включва:
Подготвяне и отпечатване на 2 прессъобщения
Конференции (в началото и в края на проекта) за обявяване на целите на проекта и за запознаване с постигнатите резултати от проекта и демонстрация на услугите;
Изготвяне и отпечатване на 100 бр. тефтери, химикалки и брошури
Изработване на банер 1 бр.
Популяризиране на дейностите по проекта чрез интернет страницата на службата.
6 700.00
0.00
Д 4. Одит: В рамките на тази дейност ще бъде извършен одит на проекта, при приключване/финализиране на останалите основни проектни дейности. Одитът ще бъде извършен от сертифициран одитор избран в съответствие с приложимите законови процедури за избор на външен изпълнител.
2 800.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN