Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Осигуряване на съвместима информационно-комуникационна среда за по-ефективно и качествено административно обслужване на граждани и бизнес
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Управлението на проекта ще бъде реализирано от екип, състоящ се от: ръководител на проекта, координатор и счетоводител – служители на ИАСРЖ. Задълженията и отговорностите ще бъдат ясно разпределени между отделните членове на екипа и ще осигурят успешно изпълнение на проекта и постигане на поставените цели. Екипът ще отговаря за изпълнението на дейностите от стартирането до приключването на проекта. Процесът на организация и управление се състои от: планиране, реализиране на проектните дейности, мониторинг, контрол на финансите, наблюдение и анализ на вътрешните и външните фактори, имащи отношение към изпълнението на проекта и, в случай на необходимост, предприемане на мерки в отговор на тези фактори. Дейността включва също и осъществяване на всички задачи, свързани с подготовката и провеждането на съответните процедури за определяне на външен изпълнител по отделните дейности на проекта. Ще се изготвят и окомплектоват необходимите тръжни документации. Това ще се извърши от външен изпълнител, избран съгласно разпоредбите на ЗОП. За успешното реализиране ще отговаря екипът за управление на проекта. 13 668.40 0.00
Дейност 2 Изграждане и интегриране на електронни регистри: Дейността се състои в изграждане и интегриране в процеса на работа на служителите на ИАСРЖ и на взаимодействие с представители на ДФЗ, МЗХ и развъдни организации, на цялостна информационна система за осигуряване на електронни регистри и автоматизиран обмен на данни и информация. Най-общо, планираната за разработване информационна система (софтуер) включва следните основни софтуерни компоненти: • Документооборот - Изготвяне на стандартна процедура за електронен обмен на документи в конкретни случаи като: първоначална регистрация на развъдна организация (РО) в системата; определяне на бизнес модел за всяка въведена РО и др. • Електронни Регистри – Въвеждане и обработка на данни за създаване и поддържане на следните електронни регистри: Регистър на развъдните стада; Регистър на мъжките разплодни животни; Регистър за внос на биологични продукти; Регистър за внос на разплодни животни; Регистър за износ на разплодни животни. Всеки регистър ще съдържа съответните раздели и подраздели, в зависимост от изискванията на приложимото законодателство и задълженията на ИАСРЖ по тяхното водене. • Онлайн обучение на нови потребители - Ще осигури възможност за неприсъствено последващо обучение на различните типове потребители, веднага след тяхната регистрация, което да позволи оптимална работа със системата; • Администриране и управление на процеси и потребители - ще осигури възможност за конфигуриране, администриране и управление на системата от страна на ИАСРЖ, като по този начин ще бъдат реализирани оптимизация на сроковете за преконфиигуриране на системата, регистрация и преконфигуриране на потребители; независимост на системата от страна на външни субекти и оптимизация на разходите по поддръжка; • Автоматизирана резервираност и възстановяване на системата - ще осигури алгоритъм и инструменти за създаване на резервно копие и възстановяване в случай на нужда на структурата на базите данни и др.; • Комуникационни модули със стандартен вход/изход за обмен на данни с други системи - ще осигури възможност за автоматизиран обмен на данни с други системи съхраняващи и обработващи данни, представляващи обекти на системата, като информационната система на БАБХ; информационните системи на РО и др.; • Валидация на данни - ще осигури изработка и реализация на алгоритъм за проверка и валидация на постъпващите данни съгласно критериите на ИАСРЖ; • Системен журнал - съдържа данни за системни събития, действия на потребители и хронология за използване на системата; • Геокодиране на данни - ще позволи визуализация на географското разпространение на различните видове и породи животни на територията на Р. България. По този начин ще бъдат генерирани данни за анализ на общото състояние на животновъдството в страната Всички софтуерни компоненти са взаимозависими и взаимосвързани така, че заедно да формират целостта на автоматизираната система и да осигурят коректното й функциониране в пълнота. Изпълнението на дейността ще бъде възложено на външен изпълнител, избран съгласно разпоредбите на ЗОП. 416 000.00 0.00
Дейност 3 Закупуване на хардуер и лицензи: Дейността е обвързана с Дейност 2 и изработената информационна система (софтуер). Представлява хардуерно обезпечаване на проекта, включващо закупуването на следното хардуерно оборудване, необходимо за цялостното и коректно функциониране на софтуерните компоненти: - Сървър за приложения и FTP – на него ще бъдат инсталирани, конфигурирани и достъпни от потребителите всички приложения и компоненти на интерфейса на системата - Сървър за бази данни – ще бъде използван за конфигуриране на базите данни и физическото съхранение на данните. Очакван обем на данните е около 3 000 000 записа годишно - Непрекъсваемо захранване – чрез него ще бъде осигурена резервираност на захранването на сървърите и мрежовото оборудване, а оттам непрекъснат достъп и фунциониране на системата - Комуникационен шкаф – ще осигури възможност за физически монтаж, защита и осигуряване на необходимата работна среда на хардуера - Хардуерна защитна стена с включени: управление на мрежов трафик, управление на потребители, конфигуриране на достъпа, интегрирана анти вирусна защита и др.; - Комутатор – служи за концентриране на мрежовия трафик - Мрежов сторидж – мрежово устройство за архивиране на данни Към закупуването на хардуерното оборудване се добавя и софтуерен лиценз за ползване на хардуерна защитна стена и програмен продукт с лицензен стикер: Windows Server Standard 2012 R2 x64 English 1pk DSP DVD Дейността ще се възложи на външен изпълнител, избран съгласно разпоредбите на ЗОП. 26 352.00 0.00
Дейност 4 Съпътстващи обучения: Дейността включва съпътстващо обучение за 100 служители на ИАСРЖ. Ще бъде насочено към: - По-обстойно запознаване със същността, значението и ефективното използване на разработените софтуерни компоненти; - Подобряване ефективността и отчетността на администрацията по отношение изпълнението на задълженията по поддържане на съответните регистри, отнасящи се до селекция и репродукция в животновъдството - Подобряване координацията и взаимодействието с ДФЗ, МЗХ и РО Обучението ще се извърши под формата на лекции-презентации в рамките на 2 дни. Ще бъдат осигурени зала, необходимата техника и кетъринг. 15 000.00 0.00
Дейност 5 Одит по проекта: Дейността се състои в удостоверяване от независима, външна за проекта, страна на направените разходи и тяхната целесъобразност спрямо договорения бюджет, както и за изрядността на разходооправдателните документи. Одиторът верифицира извършените от бенефициента разходи, въз основа на фактури и/или други документи с еквивалентна доказателствена стойност, за доставка на оборудване, предоставяне на услуги по проекта и др. Докладът от одита по проекта, заедно с останалите отчетни документи ще бъде предоставен на управляващи орган на програмата. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, избран в съответствие с разпоредбите на ЗОП. 3 900.00 0.00
Дейност 6 Дейности за информация и публичност: В процеса на изпълнение на проекта ще бъдат реализирани редица дейности за популяризиране и визуализация на безвъзмездната помощ, предоставена от Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013, финансирана от Европейския социален фонд: - Организиране и провеждане на 2 пресконференции – 1 при стартиране на проекта (за представяне на целите, дейностите и очакваните резултати) и 1 при закриване на проекта (за представяне на постигнатите резултати и на разходваните средства). По време на двете пресконференции ще бъдат раздавани информационни материало; - Изработване на информационни материали – Включват се брошури, флаери и плакати с информация за проекта, които ще се поставят на видни места в офисите на ИАСРЖ. Те ще са разделени на две групи: изготвени и разпространени в началото на проекта – с информация за целите, дейностите и очакваните резултати, и в края на проекта – с информация за постигнатите резултати. Информационни материали ще се раздават и на участниците в двете пресконференции. Във връзка с провеждането им, в залите ще се поставят и информационни плакати и информационен банер. Всички материали ще отговарят на изискванията за осигуряване на информация и публичност. Ще бъдат възложени на външен изпълнител, избран съгласно разпоредбите на ЗОП. - 6 бр. публикации в интернет страницата на ИАСРЖ – Включва се периодично актуализиране на информацията за хода на проекта и резултатите от него. Това ще става посредством регулярни публикации на интернет страницата на ИАСРЖ, за които отговорност ще има координаторът по проекта. Публикациите ще са съобразени с изискванията за осигуряване на информация и публичност. 3 790.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).