Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Надграждане на професионалната компетентност на служителите в администрацията на Държавната агенция за закрила на детето за ефективно прилагане на отговорностите като единствен орган на Министерски съвет по координация, мониторинг и контрол на политиките за деца 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
4. Организиране и участие на служителите от администрацията на ДАЗД в професионални курсове от каталога за обучение на Института за публична администрация за 2014 /ИПА професионални/: Осъществяването на дейността включва организирането и участието на: - 13 служители в обучение: Комуникационни стратегии и изграждане на публичен образ /УА-8/; 27 служители в обучение: Разработване, прилагане и мониторинг на публичните политики /ПП-1/; 15 служители в обучение: Роля и политика на администрацията за управление на миграционните процеси /ПП-9/; обучение: Прилагане на административно процесуалния кодекс /ПП-5-1: 6 служители в обучение/; обучение: Прилагане на административно процесуалния кодекс ПП-5-2: 12 служители в обучение/; Прилагане на гражданско процесуалния кодекс /ПП-6-1: 6 служители в обучение/; обучение: Прилагане на гражданско процесуалния кодекс /ПП6-2: 12 служители в обучение/. 17 000.00 0.00
2. Подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнители по проекта /провеждане на процедура за избор на изпълнители съгласно Закона за обществените поръчки/: Дейността включва подготовка и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители за извършване на следните дейности по проекта: дейности – 1, 5, 6, 7, 8. 0.00 0.00
8. Дейности за информация и публичност: В рамките на дейността ще бъде проведена комуникационна кампания за популяризиране на дейностите, приноса и резултатите от проекта. Дейността ще включва: 1. Публикуване на информация за проекта на интернет и на фейсбук страниците на ДАЗД; 2. Дизайн и отпечатване на рекламна брошура, папки, химикалки, тефтери, блок-нотове, настолен календар – бележник, по проекта; 3. Включване на информация и резултатите от проекта в годишния доклад за дейността на ДАЗД. 8 000.00 0.00
3. Създаване на график за провеждане на обученията за служителите от администрацията на ДАЗД: Дейността включва изработване на график за провеждане на обученията за служителите от администрацията на ДАЗД, относно планираните курсове и времеви график на обученията. 0.00 0.00
6. Организиране и участие в езикови курсове за служителите от администрацията на ДАЗД, които не са включени в каталога за обучения на Института за публична администрация : Осъществяването на дейността включва организирането и участието на: 35 служители от администрацията на ДАЗД в английски езикови курсове; 6 служители от администрацията на ДАЗД в немски езикови курсове. 21 320.00 0.00
5. Организиране и участие на служителите от администрацията на ДАЗД в специализирано обучение по Закона за достъп до обществена информация /извън каталога на Института по публична администрация/: Осъществяването на дейността включва организирането и участието на: 12 служители в специализирано обучение по прилагане на Закона за достъп до обществена информация. 1 500.00 0.00
1. Управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта /Организация/: Като първи етап от изпълнение на дейността се предвижда сформиране на проектен екип за управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта, и за осигуряване на експертиза при изпълнение на проектните дейности. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Той ще планира, извършва подготовка и организация на дейностите, контрол над тяхното изпълнение и отчитането им пред Бенефициента и Управляващия орган. В екипа ще бъдат включени следните позиции: Ръководител на проекта; Координатор на проекта; счетоводител. Проектният екип ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат планирани предстоящите задачи и дейности, както и отчитане на резултатите от реализираните дейности. По време на първите срещи ще се разработи подробен и текущо актуализиран план и график за действие с конкретни задачи, срокове, роли и задължения на проектния екип. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за управлението и конкретното разпределение на отговорностите и задачите между отделните членове на екипа. Координаторът ще извършва текущ вътрешен мониторинг на проектните дейности, с цел спазване на крайните срокове и навременно установяване на потенциални рискове за изпълнението им, ще подготви и следи за изпълнението на график за провеждане на обученията за служителите от администрацията. Счетоводителят ще осъществява финансовата отчетност на дейностите и ще завежда и съхранява всички разходооправдателни документи. Екипът по проекта ще подготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение. За целите на изпълнението на проекта и провеждането на срещите на екипа, ще бъдат използвани помещения в сградата на Кандидата, определени за офис на проекта. Подготовката на междинните и финалните отчети за изпълнението на проекта ще се извърши съгласно Ръководството за изпълнение на проекти по ОПАК и изискванията на Управляващия орган. Сред основните задачи на проектния екип ще бъде осъществяването на текущ контрол над изпълнението на проекта за гарантиране, че изпълнението на проекта е в съответствие с изискванията на договора по ОПАК. 17 708.59 0.00
7. Организиране и провеждане на изнесено обучение за служителите на ДАЗД с цел усъвършенстване на индивидуалните знания, умения и поведение, проявявани в реалната работна среда. : Осъществяването на дейността включва организирането и провеждането на двудневно обучение, което цели да надгради индивидуалните знания, умения и поведение, необходими в работна среда за професионално изпълнение на стратегическите и оперативни цели на служителите на ДАЗД. 22 700.81 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).