Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване процеса на изпълнение на задълженията, произтичащи от членството в ЕС чрез усъвършенстване на комуникацията и  координацията между столицата и Постоянното представителство на Република България към Европейския съюз (ППРБЕС), както и на системите за мониторинг и контрол. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 Развитие на системата Eunet : В дейността се предвиждат следните поддейности: 1.1. Анализ на функционалността на системата, с цел нейното усъвършенстване. 1.2. Изготвяне на техническите спецификации за усъвършенстване (надстройка) на системата EUnet с включване на промени в административния модул за подобряване на отчетността и контрола в работата на потребителите, изграждане на връзка със системите ИнфраСолв и Prelex, мониторинг на изпълнението на решенията от заседанията на СЕВ, създаване на нов модул за включване на програмни документи в системата,; история на промените в документите, създаване на модул за онлайн обучение на потребителите и актуализация на ръководството за потребителите, модул за провеждане на анкети на потребителите и анализ на резултатите. 1.3. Създаване на тестова среда за EUnet за преглед на промените преди внедряване в реалната система. 1.4. Изграждане на система за управление на промените. 1.5. Изграждане на система за резервиране на услугата.. 1.6. Миграция на EUnet върху новозакупена техника. 1.7. Реализация и внедряване на промените в реалната система. 1.8. Провеждане на обучения на потребителите на системата. 427 000.00 0.00
Дейност 2 Развитие на системата ИнфраСолв : В дейността се предвиждат следните поддейности: 2.1. Анализ на функционалността на системата, с цел нейното усъвършенстване. 2.2. Изготвяне на техническа документация за провеждане на процедура по ЗОП, за избор на изпълнител за усъвършенстване (надстройка) на системата ИнфраСолв с включване на нов модул за мониторинг и отчитане изпълнението на Плана за действие с мерките, произтичащи от членството в ЕС, както и за връзка на системата ИнфраСолв със системата EUnet и системата на ЕК за новоприетото законодателство на ЕС. 2.3. Провеждане на процедура за избор на изпълнител. 2.4. Създаване на тестова среда за ИнфраСолв за преглед на промените преди внедряване в реалната система. 2.5. Изграждане на система за управление на промените. 2.6. Изграждане на система за резервиране на услугата. 2.7. Реализация и внедряване на промените в реалната система. 2.8. Провеждане на обучения на потребителите на системата. 195 600.00 0.00
Дейност 3 Създаване на процедури за информационна сигурност на системите : В дейността се предвиждат следните поддейности: 3.1. Анализ на действащите правила за информационна сигурност в администрацията на Министерския съвет и изискванията на Съвета на ЕС за информационна сигурност. 3.2. Създаване на правила и процедури за информационна сигурност, съответстващи на политиката на администрацията на Министерския съвет и международно-признати стандарти за информационна сигурност като COBIT и ISO27002. 30 000.00 0.00
Дейност 4 Провеждане на работни срещи между представители на администрацията на централно ниво, работеща по въпросите на ЕС (столицата), и представители на ППРБЕС (Брюксел) за подготовка и участие в заседанията на КОРЕПЕР I и КОРЕПЕР II : В рамките на тази дейност се предвижда провеждане на работни срещи в Брюксел между 30 представители на администрацията на централно ниво, работеща по въпросите на ЕС (столицата), и представители на ППРБЕС за подготовка и участие в заседанията на КОРЕПЕР I и КОРЕПЕР II. За целта 30 експерта от столицата, разпределени в 3 или 4 групи групи, ще бъдат командировани за 4 работни дни в Брюксел, без дните на пътуване, по време на които те да участват съвместно с експертите от ППРБЕС в подготовката и провеждането на заседанията на КОРЕПЕР I и КОРЕПЕР II. Присъствието на заседанията на КОРЕПЕР ще бъде осигурено от ППРБЕС. Заседанията на КОРЕПЕР I и КОРЕПЕР II се провеждат всяка седмица, обикновено в сряда (КОРЕПЕР I) и в четвъртък (КОРЕПЕР II) и обхващат въпроси от всички политики на ЕС. В зависимост от дневния ред някои от заседанията на КОРЕПЕР могат да продължат и по два дни. Заседанията на КОРЕПЕР I и КОРЕПЕР II имат ключово значение при защитата на националния интерес на ниво ЕС, тъй като това е последното ниво, на което една национална позиция може да бъде променена. Целта на работните срещи е експертите от столицата в рамките на една работна седмица да бъдат включени реално в подготовката и да участват в заседанията на КОРЕПЕР – анализ и обсъждане на указанията от столицата, предложение за промяна на националната позиция, експертна помощ за Постоянния представител и на неговия заместник за обосноваване на националната позиция по време на заседанията на КОРЕПЕР, участие на съответния експерт в самото заседание на КОРЕПЕР и оформяне на доклада с резултатите от заседанието. В рамките на работните срещи следва да се разясни и механизмът и обосновката на указания за КОРЕПЕР от столицата, тъй като това в определени случаи остава неясно за експертите от ППРБЕС. 61 608.65 0.00
Дейност 5 Разработване на актуализирана нормативна уредба и други документи, които се налагат с оглед резултатите от предходните дейности по проекта: Тази дейност ще включва следните поддейности: • Актуализация на нормативната уредба и други документи, които се налагат с оглед резултатите от Дейности 1, 2, 3 и 4 от проекта. • Разработване на Правила за работа с новия програмен продукт, получен в резултат на реализацията на Дейности 1 и 2 от проекта; 17 205.00 0.00
Дейност 6 Дейности за информация и публичност : В рамките на тази дейност ще се публикуват съобщения на страницата на координационния механизъм по въпросите на ЕС (www.EUaffairs.government.bg) и ще се проведат 2 Конференции за популяризиране на проекта, както и за представяне на постигнатите резултати. Ще бъдат изготвени и отпечатани информационни материали относно целите и резултатите на проекта, както и предметни рекламни материали, популяризиращи проекта. 38 232.00 0.00
Дейност 7 Провеждане на одит на изпълнението на проекта : Ще се правят периодични одити, както и цялостен одит на проведените дейности по проекта и направените разходи, и ще се изготвят одитни доклади. Дейността ще гарантира правилното изразходване на средствата по проекта. 8 053.61 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).