Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Оптимизиране на структурата, избягване на дублиращи се функции  и повишаване на ефективността на  Изпълнителна агенция „Медицински одит”
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 „Организация и управление на проекта“: Дейността предвижда поредица от действия, които следва да гарантират качествено и в съответствие с изискванията на ОПАК и относимото законодателство изпълнение на проекта: • Сформиране на екип за управление на проекта; • Разпределение на задълженията и отговорностите; • Утвърждаване на правила за контрол и работа на проектния екип; • Разработване на документация за провеждане на процедури за избор на изпълнители на Дейности 2, 3, 4 и 5 по проекта; • Обявяване и провеждане на процедурите; • Избор на изпълнители и сключване на договори с избраните изпълнители; • Мониторинг, контрол, координация и отчетност на изпълнението на проектните дейности; 9 580.00 0.00
Дейност 2 „Извършване на функционален анализ чрез стриктно прилагане на Единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация”: Функционалният анализ е основна дейност по проекта. Анализът ще бъде проведен от екип, включващ външни експерти. Ръководството и експерти на Агенцията ще сътрудничат на екипа и ще осъществяват контрол върху изпълнението на дейността. Функционалният анализ ще бъде разработен на база Единната методология за провеждане на функционален анализ. При оценката на релевантността на функциите, ефективността и ефикасността на дейността на агенцията ще бъдат използвани различни методи: проучване и анализ на документи и информация, анкетни проучвания, интервюта, наблюдение и експертни оценки. Основните етапи за провеждане на функционален анализ са: Етап 1: Планиране и подготовка на функционалния анализ (сформиране на екип; дефиниране на заинтересованите страни; уточняване на акцента на анализа; изготвяне на времеви график и разпределяне на отговорностите; комуникация и гарантиране на ангажираност); Етап 2: Провеждане на функционалния анализ (анализ на текущото състояние: анализ на релевантността, анализ на ефективността, анализ на ефикасността; идентифициране нa области за подобрение; формулиране на предложения за подобрение); Етап 3: Приключване на функционалния анализ (приоритизиране на областите и предложения за подобрение; изготвяне на план за действие; изготвяне на проект на доклада, обсъждане, изготвяне на окончателен доклад; комуникиране на резултатите от проведения функционален анализ със заинтересованите страни); Етап 4: Мониторинг, преглед и публичност на изпълнението (анализ на изпълнението на препоръките; информиране на заинтересованите страни за изпълнението на препоръките; публичност на резултатите от функционалния анализ). След приключване на функционалния анализ ще бъде проведена кръгла маса за дискусии с всички заинтересова страни: • Вътрешни: експерти от администрацията и служители на ръководни длъжности; • Външни: представители на други функционално свързани администрации, партньорски организации, заинтересовани страни, експерти, участвали в изготвянето на функионалния анализ. Участниците в кръглата маса ще се запознаят с основните констатации от проведения функционален анализ, предложените мерки за преодоляване на констатираните проблеми, както и с плана за действие за тяхното изпълнение с цел да бъдат отчетени оценките и препоръките на всички заинтересовани страни. Изготвеният доклад ще бъде предоставен за становище на лицата, отговорни за функционирането на администрацията, които познават спецификата на дейността й и ще бъдат ангажирани с реализирането на плана за действие. Този етап от проекта ще приключи с изготвен Окончателен доклад за извършен функционален анализ, съдържащ план за действие и мерки за подобрения. 40 000.00 0.00
Дейност 3 „Разработване на предложения за промени в нормативни, стратегически, вътрешни и други документи”: Дейността предвижда актуализация на действащи и/или разработване на нови нормативни, стратегически, вътрешни и други документи на администрацията. Тя ще бъде изцяло съобразена с резултатите от функционалния анализ, направените предложения за подобрения и приетите решения след проведените публични дискусии и работни срещи. Нормативните промени, включително и в Устройствения правилник на агенцията, ако е необходимо, са насочени към цялостно подобряване на релевантността, ефикасността и ефективността на администрацията и оптимизиране на функциите и организационната й структура. Актуализираните действащи и разработените нови документи ще бъдат отпечатани в сборник и предоставени на администрацията. 82 000.00 0.00
Дейност 5 „Информация и публичност”: В рамките на дейността са предвидени: • Провеждане на стартираща пресконференция; • Провеждане на заключителна пресконференция; • Медийни публикации; • Изработване на брошура с информация за проекта; • Изработване на тефтери, брандирани с логото на ЕС, ОПАК, ЕСФ, името на проекта; папки, брандирани с флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ, логото и слогана на ОПАК, името на проекта; химикалки, брандирани с логата и слоганите на ЕС, ЕСФ и ОПАК, флаш памет. • Изработване и поставяне на информационна табела в сградата на Агенцията; 8 995.00 0.00
Дейност 4 „Провеждане на съпътстващо обучение, свързано с провеждания функционален анализ”: След проведения функционален анализ, разработването на нови и актуализирането на действащи нормативни, стратегически, вътрешни и други документи на администрацията, ще бъде проведено двудневно изнесено обучение на 30 служители, пряко заинтересовани от направените промени и отговорни за тяхното прилагане в ежедневната дейност на администрацията. Ще бъдат подробно представени промените в нормативната база и организацията на работа. В рамките на дейността ръководството и служителите на Агенцията ще бъдат обучени да прилагат актуализираните и новоразработени документи. Обучението ще бъде проведено в зала с необходимото оборудване. На участниците в обучението ще бъдат осигурени: • папка с логото и информация за проекта; • химикалки; • флаш памет, с информация за нормативните промени; • тефтери с логото и информация за проекта. /рекламните материали ще бъдат изработени от изпълнителя на Дейност 5 „Информация и публичност”/ 6 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).