Дейност 2: Обучения, които са включени в каталога за обучения на ИПА: Предвижда се кандидатът да организира включването на служителите в обучения, които са в каталога на ИПА за 2013 г. по следните програми:
УПРАВЛЕНСКИ УМЕНИЯ В АДМИНИСТРАЦИЯТА
1. Стратегически мениджмънт в държавната администрация (УА–1), с продължителност 3 дни; 3 броя служители.
2. Превенция на корупционния риск (УА–2), с продължителност 2 дни, 3 броя служители.
3. Организационно развитие. Управление на промяната
(УА–5), с продължителност 2 дни, 3 броя служители.
4. Публичен имидж – елемент на доброто управление
(УА – 6), с продължителност 3 дни, 2 броя служители.
5. Делова етика (УА–7), с продължителност 2 дни, 7 броя служители.
Планира се да бъдат обучени 18 служители от общата и специализирана администрация.
УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ
1. Управление и оценка на изпълнението (ЧР–2), с продължителност 2 дни, 2 броя служители.
2. Умения за набиране и подбор на служители в държавната администрация (ЧР–3), с продължителност 2 дни, служител «Човешки ресурси».
3. Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР–4), с продължителност 2 дни, 2 броя служители.
Планира се да бъдат обучени 5 служители от общата администрация.
ЕФЕКТИВНИ КОМУНИКАЦИИ НА ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ
1. Връзки с обществеността (ЕФ–3), с продължителност 3 дни, 3 броя служители.
2. Изграждане на публичен имидж (ЕФ–4), с продължителност 2 дни, 3 броя служители.
3. Делова комуникация и етикет (ЕФ–6), с продължителност 2 дни, 9 броя служители.
Планира се да бъдат обучени 15 служители от общата и специализирана администрация.
ПРАВНИ АСПЕКТИ И УПРАВЛЕНИЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА ДЕЙНОСТ. ПРЕВЕНЦИЯ И ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА КОРУПЦИЯТА
1. Административно регулиране на стопанската дейност (ПР–2), с продължителност 2 дни, 3 броя служители.
2. Политикaтa на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България (ПР– 10), с продължителност 2 дни, 1 служител.
3. Съдебен контрол в правото на ЕС (ПР–13), с продължителност 3 дни, 2 броя служители.
4. Основи на материалното право на ЕС (ПР–14), с продължителност 2,5 дни, 3 броя служители.
5. Участие на България в процеса на вземане на решения от институциите на ЕС и нарушение на задължението за прилагане на правото на ЕС (ПР–15), с продължителност 2 дни, 2 броя служители.
Планира се да бъдат обучени 11 служители от общата и специализирана администрация.
ФИНАНСОВО И СТОПАНСКО УПРАВЛЕНИЕ
1. Контрол, одит и отчетност в администрацията (ФС–1), с продължителност 2 дни, 7 броя служители.
Планира се да бъдат обучени 7 служители от общата администрация.
Е-ПРАВИТЕЛСТВО: ИЗГРАЖДАНЕ, УМЕНИЯ
1. Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронното управление (ИТО–2), с продължителност 1,5 дни, 2 броя служители.
2. Административно обслужване (ИТО–4), с продължителност 2 дни, 4 броя служители.
3. Работа с електронно подписани документи (ИТО–5), с продължителност 1 ден, 3 броя служители.
4. Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD (ИТО–6), с продължителност 1,5 дни, 1 служител.
5. Електронни тaблици с MS EXCEL (базов курс) (ИТО–8), с продължителност 3 дни, 1 служител.
6. Сonfiguring, managing and maintaining WINDOWS SERVER2008 SERVERS (BASIC COURSE) (дистанционна форма) (ИТО–29), с продължителност 30 учебни часа, 1 служител.
Планира се да бъдат обучени 12 служители от общата и специализирана администрация.
СПЕЦИАЛИЗИРАНО ЧУЖДОЕЗИКОВО ОБУЧЕНИЕ
1. Презентационни умения (на английски език) (ЧЕО–5), с продължителност 5 дни, 4 броя служители.
Планира се да бъдат обучени общо 4 служители от специализираната администрация.
Обученията ще се провеждат, в съответствие с графика, изготвен от ИПА за 2013 г. Успешно преминалите курса на обучение ще получат сертификат/удостоверение.
|
11 450.00
|
0.00
|
Дейност 5: Дейности за информация и публичност: Изпълнителят ще организира две пресконференции (начална и финална), на които ще бъде представен проекта и резултатите от изпълнението му; ще бъдат изготвени и разпространени материали, отговарящи на указанията на УО за публичност на ОПАК, като: банери и табели, обучителни и презентационни материали; ще бъдат направени 6 бр. публикации в три специализирани печатни медии за популяризиране на проекта; текущо ще бъде публикува информация на сайта на ИАЖА http://www.iaja.government.bg/, свързана с реализирането на дейностите по проекта (най-малко 3 бр. новини), както и ще бъдат изпълнявани и други дейности за постигане на публичност на ОПАК. Във всички предвидени материали и събития по проекта ще бъде обявявано съ-финансирането от ЕСФ по ОПАК, чрез поставяне на логата и слоганите на ЕС, на ЕСФ и на ОПАК. Също така задължително ще се изписва или цитира текста “Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съ-финансирана от Европейския съюз чрез ЕСФ”. Предвидените рекламно-информационни материали ще бъдат разпространени по време на провежданите кампании. |
6 240.00
|
0.00
|