Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Повишаване квалификацията и компетентността на служителите в Изпълнителна агенция „Железопътна администрация”. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Управление на проекта: Назначаване на екип за организация и управление на проекта. Организиране на текущо отчитане на изпълнението на проекта. Осъществяване на комуникация с УО на ОПАК. Провеждане на срещи с избраните изпълнители на дейностите по проекта. 7 478.88 0.00
Дейност 2: Обучения, които са включени в каталога за обучения на ИПА: Предвижда се кандидатът да организира включването на служителите в обучения, които са в каталога на ИПА за 2013 г. по следните програми: УПРАВЛЕНСКИ УМЕНИЯ В АДМИНИСТРАЦИЯТА 1. Стратегически мениджмънт в държавната администрация (УА–1), с продължителност 3 дни; 3 броя служители. 2. Превенция на корупционния риск (УА–2), с продължителност 2 дни, 3 броя служители. 3. Организационно развитие. Управление на промяната (УА–5), с продължителност 2 дни, 3 броя служители. 4. Публичен имидж – елемент на доброто управление (УА – 6), с продължителност 3 дни, 2 броя служители. 5. Делова етика (УА–7), с продължителност 2 дни, 7 броя служители. Планира се да бъдат обучени 18 служители от общата и специализирана администрация. УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ 1. Управление и оценка на изпълнението (ЧР–2), с продължителност 2 дни, 2 броя служители. 2. Умения за набиране и подбор на служители в държавната администрация (ЧР–3), с продължителност 2 дни, служител «Човешки ресурси». 3. Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР–4), с продължителност 2 дни, 2 броя служители. Планира се да бъдат обучени 5 служители от общата администрация. ЕФЕКТИВНИ КОМУНИКАЦИИ НА ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ 1. Връзки с обществеността (ЕФ–3), с продължителност 3 дни, 3 броя служители. 2. Изграждане на публичен имидж (ЕФ–4), с продължителност 2 дни, 3 броя служители. 3. Делова комуникация и етикет (ЕФ–6), с продължителност 2 дни, 9 броя служители. Планира се да бъдат обучени 15 служители от общата и специализирана администрация. ПРАВНИ АСПЕКТИ И УПРАВЛЕНИЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА ДЕЙНОСТ. ПРЕВЕНЦИЯ И ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА КОРУПЦИЯТА 1. Административно регулиране на стопанската дейност (ПР–2), с продължителност 2 дни, 3 броя служители. 2. Политикaтa на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България (ПР– 10), с продължителност 2 дни, 1 служител. 3. Съдебен контрол в правото на ЕС (ПР–13), с продължителност 3 дни, 2 броя служители. 4. Основи на материалното право на ЕС (ПР–14), с продължителност 2,5 дни, 3 броя служители. 5. Участие на България в процеса на вземане на решения от институциите на ЕС и нарушение на задължението за прилагане на правото на ЕС (ПР–15), с продължителност 2 дни, 2 броя служители. Планира се да бъдат обучени 11 служители от общата и специализирана администрация. ФИНАНСОВО И СТОПАНСКО УПРАВЛЕНИЕ 1. Контрол, одит и отчетност в администрацията (ФС–1), с продължителност 2 дни, 7 броя служители. Планира се да бъдат обучени 7 служители от общата администрация. Е-ПРАВИТЕЛСТВО: ИЗГРАЖДАНЕ, УМЕНИЯ 1. Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронното управление (ИТО–2), с продължителност 1,5 дни, 2 броя служители. 2. Административно обслужване (ИТО–4), с продължителност 2 дни, 4 броя служители. 3. Работа с електронно подписани документи (ИТО–5), с продължителност 1 ден, 3 броя служители. 4. Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD (ИТО–6), с продължителност 1,5 дни, 1 служител. 5. Електронни тaблици с MS EXCEL (базов курс) (ИТО–8), с продължителност 3 дни, 1 служител. 6. Сonfiguring, managing and maintaining WINDOWS SERVER2008 SERVERS (BASIC COURSE) (дистанционна форма) (ИТО–29), с продължителност 30 учебни часа, 1 служител. Планира се да бъдат обучени 12 служители от общата и специализирана администрация. СПЕЦИАЛИЗИРАНО ЧУЖДОЕЗИКОВО ОБУЧЕНИЕ 1. Презентационни умения (на английски език) (ЧЕО–5), с продължителност 5 дни, 4 броя служители. Планира се да бъдат обучени общо 4 служители от специализираната администрация. Обученията ще се провеждат, в съответствие с графика, изготвен от ИПА за 2013 г. Успешно преминалите курса на обучение ще получат сертификат/удостоверение. 11 450.00 0.00
Дейност 3: Обучения, които не са включени в каталога за обучения на ИПА - обучения в ключови компетенции: Предвижда се кандидатът да организира включването на служителите в обучения, които не са включени в каталога за обучения на ИПА, но са насочени към служители за изграждане на ключови компетенции по чужди езици: 1. Английски език с професионална насоченост (базов курс) 2. Английски език с професионална насоченост (средно напреднали) 3. Английски език с професионална насоченост (напреднали) Планира се да бъдат обучени 30 служители от специализираната администрация. Обучението ще се провежда два пъти седмично в работно време, от 15:30 ч. до 17:30 часа, в продължение на 24 седмици. По проекта ще се насърчава електронната/дистанционна форма на обучение. Успешно преминалите курса на обучение ще получат сертификат/удостоверение. 10 440.00 0.00
Дейност 4: Провеждане на специализирани обучения, пряко обвързани със специфичната дейност, която изпълняват съответните служители.: Предвижда се кандидатът да организира провеждането на специализирани обучения за служителите от администрацията на ИАЖА, които са пряко обвързани със специфичната дейност, която изпълняват тези служители. 1. Тема: Въвеждане в експлоатация на структурни подсистеми и железопътни превозни средства с планирана продължителност 12–16 часа за 10 броя служители. 2. Тема: Общи методи за безопасност в железопътния транспорт и оценка на риска с планирана продължителност 12–16 часа за 10 броя служители. 3. Тема: Обучение по ISO: 9001-2008 и 19011/2011 с планирана продължителност 12–16 часа за 11 бр. служители. Обучението може да се извърши от висококвалифицирани експерти на SGS или друга одитираща организация. 4. Тема: Обучение по оперативна съвместимост на железопътния транспорт с планирана продължителност 12–16 часа за 10 броя служители. Обученията по тема 1, тема 2 и тема 4 могат да се извършват от експерти на Европейската железопътна агенция или НОБ на Чехия или други висококвалифицирани експерти. Успешно преминалите курса на обучение ще получат сертификат/удостоверение. 52 800.00 0.00
Дейност 5: Дейности за информация и публичност: Изпълнителят ще организира две пресконференции (начална и финална), на които ще бъде представен проекта и резултатите от изпълнението му; ще бъдат изготвени и разпространени материали, отговарящи на указанията на УО за публичност на ОПАК, като: банери и табели, обучителни и презентационни материали; ще бъдат направени 6 бр. публикации в три специализирани печатни медии за популяризиране на проекта; текущо ще бъде публикува информация на сайта на ИАЖА http://www.iaja.government.bg/, свързана с реализирането на дейностите по проекта (най-малко 3 бр. новини), както и ще бъдат изпълнявани и други дейности за постигане на публичност на ОПАК. Във всички предвидени материали и събития по проекта ще бъде обявявано съ-финансирането от ЕСФ по ОПАК, чрез поставяне на логата и слоганите на ЕС, на ЕСФ и на ОПАК. Също така задължително ще се изписва или цитира текста “Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съ-финансирана от Европейския съюз чрез ЕСФ”. Предвидените рекламно-информационни материали ще бъдат разпространени по време на провежданите кампании. 6 240.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).