Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Постигане на прозрачност и достъпност до общинските административни дейности и процеси, и подобряване на механизмите за ефективен граждански контрол върху дейността на общинските администрации
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1.1.Анализ и проучване удовлетвореността на гражданите и бизнеса от предоставяната информация за работата и дейността на общинска администрация: Проучванията ще бъдат извършени чрез анкетни карти, разпространявани както в звената за административно обслужване така и сред представители на бизнеса, ползвали услуги на общинските администрации на 6 общини. Резултатите ще бъдат представени на специално издадени информационни листи, както и публикувани в местните общински издания. Ще се изготви и публикува обобщен доклад 21 200.00 0.00
1.2.Създаване на база данни на административните услуги: Изготвяне на технологично описание на услугите, предоставяни от общинските администрации; Създаване на електронна база данни с технологичното описание на услугите, систематизирано в специално приложение с публичен достъп от електронния портал на съответната община; Издаване „Сборник административни услуги” 24 991.68 0.00
1.3.Създаване на електронни регистри и обновяване на информационните системи: Създаване на следните електронни публични регистри: Регистър на общинска собственост, Регистър на разпоредителните сделки, Регистър на обществените поръчки, Регистър на регулаторните режими, Регистър на индивидуалните административни актове,Регистър на проектите, Регистър на предоставените документи 365 081.10 0.00
1.4.Проучване на българския и европейския опит за ефективен граждански контрол върху работата на общинската администрация и установяване на партньорство с местните власти при вземане на решения на местно ниво: Ще бъде проведено изследване на българския опит за предоставяне на електронен достъп до проследяване процеса на извършване на административна услуга и участие на гражданите във вземането на решения на местно ниво; Организиране и провеждане на четиридневен семинар в Холандия; Разработване и публикуване на Наръчник „Ефективния граждански контрол-гаранция за ефективно и прозрачно местно самоуправление” 48 904.00 0.00
2.1. Разработване на електронна базирана система за достъп до процеса на извършване на общински административни услуги: Ще бъде разработено уеб-базирано приложение към съществуващите електронни деловодни системи за проследяване процеса на извършване на административна услуга 72 137.28 0.00
2.2. Разработка и поддръжка на електронни портали на общините: Разработване на единен софтуерен продукт за електронни портали на общините на български и английски език 154 529.92 0.00
2.3. Внедряване на интегрирана система за създаване и визуализация на информация : Ще бъде изградена специална система за създаване и визуализация на информация за достъп до информацията за административните услуги, публичните регистри, наредбите и дейността на общинските съвети и анкетна карта за измерване на удовлетвореността на гражданите от административното обслужване 60 855.36 0.00
2.4. Обучение на общински служители: Провеждане на (три-дневно) обучение на общински служители; Издаване на „Наръчник на общинския служител” 37 929.68 0.00
2.5. Информационно осигуряване на гражданите и бизнеса за организацията и структурата на общинската администрация: Организиране и провеждане на 6 информационни едно-дневни семинара във всяка община за популяризиране на Електронната базирана система за достъп до процеса на извършване на общинска административна услуга, създадените електронни портали на общините, интегрираната система за създаване и визуализация на информацията; Изработване и разпространение на информационни брошури; Изработка на информационни табелки (баджове) 23 100.60 0.00
3.1. Управление и отчитане на проекта: Ежемесечни срещи на екипа за управление на проекта; Двумесечни срещи на партньорите по проекта; 106 399.83 0.00
3.2. Подготовка и провеждане на тръжни процедури: Подготовка на документи; Провеждане на процедурите и обявяване на резултатите от процедурата 2 569.20 0.00
3.3. Дейности за информация и публичност: Организиране и провеждане на две пресконференции; Организиране и провеждане на информационни срещи по общини за представяне на проекта; Изработване на плакати и стикери, информационни листи на проекта; Изготвяне на банер на проекта; Разработване на Интернет сайт на проекта; 41 239.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).