Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване на професионалната компетентност на служителите в НАП за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Провеждане на обществени поръчки с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането им, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки;: Дейността включва следните поддейности: Поддейност 1: Подготовка на процедура за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на поддейности 2 и 3 по дейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие. Поддейност 2: Организиране и провеждане на процедури за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител; Поддейност 3: Подготовка и сключване на договор за възлагане на обществената поръчка с избран изпълнител. 1 725.92 0.00
Дейност 2: „Надграждане и усъвършенстване на капацитета на служители на НАП с цел повишаване качеството на предоставяните услуги за клиентите на Агенцията“: Дейността включва провеждането на следните обучения: Поддейност 1: „Тренинг: Как да мотивираме ефективната работа на служителите“ (З-6); Така посоченото обучение е включено в Каталога на ИПА за 2014 г. В рамките на обучението се очаква служителите на НАП да придобият приложими в практиката знания и умения за повишаване ефективността на своята работа. Придобитите нови знания и уменения за мотивиране на служителите се очаква да спомогнат за цялостното подобряване на работния процес, като по този начин ще се осигури по-ефективното и адекватно предоставяне на услуги за клиентите на Агенцията. В обучението ще бъдат обучени 4 служители на НАП. Обучените служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение. Поддейност 2: „Семинар: Социалните мрежи и комуникация с гражданите“ (ЕП-8) Така посоченото обучение е включено в Каталога на ИПА за 2014 г. В рамките на обучението се очаква служителите на НАП да придобият нови практически знания и умения във връзка с провеждане на комуникация с клиенти посредством използването на социалните мрежи и други съвременни методи за обмен на информация. Придобитите нови знания и уменения за служителите на ИЦ ще създадат предпоставки за разширяване възможностите за комуникация с клиентите на Агенция, следвайки визията на НАП да е модерна и ефективна приходна администрация в услуга на обществото. В обучението ще бъдат обучени 5 служители на НАП. Обучените служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение. Поддейност 3: Провеждане на обучение за надграждане на уменията за работа с клиенти по телефона на служителите на ИЦ на НАП, с цел по ефективно спазване на установените критериите за качество, контролиране на времетраенето на проведените разговори, качество и изчерпателност на предоставената информация, умения и техники за предоставяне на информация източници на предоставяне на информация , клиентска удовлетвореност, изграждане на личностен стил в телефонната комуникация; акценти в телефонното обаждане за обслужване на клиенти В рамките на това обучение, ще се разгледат някои основни теми, свързани с дейността на ИЦ на НАП като например: Стандарти за комуникация, задължителни при работа по телефона с клиенти на Агенцията; изисквания за спазване на етикет в телефонната комуникация; показатели за измерване на индивидуалната дейност на служителите; прилагане на индивидуални подходи към клиентите на ИЦ на НАП; инструменти-показатели за измерване на клиeнтската удоволетвореност от работата на Информационният център на НАП; Прилагане на различни подходи и техники за боравене с гласова комуникация. Обучението има за цел да надгради и доразвие наличния към момента капацитет на служителтие от ИЦ в посочените области, като се базира на действащите критерии за качество и стандарти за поведение, като също така се разгледат насоки и мерки за усъвършенстване на същите, предвид нарастващите потребности на клиентите на Агенцията. Критериите и стандартите са съотносими към поведението, резултативността и ефективността на служителите на ИЦ и дават отражение на индивидуалната им оценка. Предвид изложеното и с цел максимално постигане на унифициран подход и начин на работа при изпълнение на служебните ангажименти на служителите от ИЦ на НАП следва да бъдат разгледани горе цитираните теми. В обучението следва да е тридневно и в него да вземат участие 32 служители на НАП. Обучените служители на НАП следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение. Разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала за обучението, провеждане на самото обучение и материалите за обучение следва да са за сметка на Изпълнителя. Обучените служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение. Поддейност 4: Провеждане на обучение за надграждане на уменията за водене на преговори с длъжници. Акценти и методи за събиране на вземания с меки способи, включително водене на преговори с длъжници по телефона В рамките на това обучение ще се акцентира върху развитието на специфичен личностен стил при осъществяването на телефонна комуникация с клиентите на НАП. Ще бъде развит капацитета на служителите за водене на разговор, прилагайки адекватни за конкретната ситуация модели за поведение и стандарти за комуникация. В тази връзка, придобите в рамките на това обучение специфични познания и умения ще допринесат за съществено подобряване на ефективността и ефикасността при предоставянето на услуги от ИЦ на НАП на индивидуално ниво за всеки отделен служител. Чрез обучението, служителите на НАП, ще надградят и разширят своите умения и познания за осъществяване на комуникация с клиенти, имащи задължения към приходната администрация. за справяне на служителите с трудни клиенти. В рамките на обучението ще бъдат развити ключовите компетентности у служителите за постигате на максимална ефективност при работата с лица с просрочени задължения към НАП, като се обърне специално внимание на методите за събиране на вземания с меки способи, с оглед спецификата на дейността на ИЦ на НАП. В допълнение, включването на посоченото обучение в настоящия проект е продиктувано от разширяване на дейностите по доброволно изпълнение при събиране на вземания от страна на ИЦ, както и сформиране на нов екип, изцяло ангажиран с тази функция. Предвижда се при провеждане на планираната дейност да се измерят индивидуалните входни и, съответно, изходни нива на участниците Предвижда се обучението да е двудневно и в него да вземат участие 32 служители на НАП. Обучените служители на НАП следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение. Разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала за обучението, провеждане на самото обучение и материалите за обучение следва да са за сметка на Изпълнителя. 65 140.00 0.00
Дейност 3: Дейности за информация и публичност: Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта: • Изработване и публикуване на 2 бр. прессъобщения относно проекта – в началото и в края му; • Създаване на специална Категория в Интернет и Интранет страниците на НАП, където да бъде публикувана информация за напредъка по проекта; На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като се използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК. 600.00 0.00
Дейност 4: Управление на проекта: Дейността включва: • Организиране на цялостното изпълнение на проекта; • Изготвяне на подробен план за изпълнението на проекта; • Организирането и провеждането на процедуриа за възлагане на обществена поръчка; • Управление на сключения договор – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете; • Следене на индикаторите за изпълнение на проекта; • Управление на рисковете и промените, както и разрешаване на възникнали проблеми; • Контрол за изпълнението на дейностите за информация и публичност; • Изготвяне на технически доклади и финансови отчети за направените разходи; • Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране. 6 997.79 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).