Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на община Панагюрище за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им чрез провеждане на  надграждащи и допълващи обучения

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
3. Провеждане на специализирани и групови обучения за развиване на ключови компетентности на служителите от администрацията и повишаване на експертизата им : Обучение 1: Работа с AUTO CAD за специалисти Продължителност: 40 учебни часа Обучение на 12 служители Обучение 2: Практически аспекти и казуси в областта на строителството и строителния надзор Продължителност: 40 учебни часа Обучение на 26 служители Обучение 3: Групово обучение за подобряване на координацията – двумодулно за всички служители: „Работа в екип и ефективност” и „Разрешаване на конфликтни ситуации” Продължителност: 30 учебни часа, изнесено 3 дневно Обучение на 180 служители Обучение 4: Практически аспекти в работата на звено ГРАО Продължителност: 24 учебни часа Обучение на 22 служители Обучение 5: Работа с уязвими групи Продължителност: 27 учебни часа Обучение на 24 служители 100 680.00 0.00
2. Провеждане на курсове за служителите от администрацията в Института по публична администрация: Курс 1: Прилагане на Европейския опит и практика в България (УА-9) Продължителност: 2,5 дни, 20 учебни часа Обучение на 37 служители Курс 2: Приложни въпроси за интеграцията на етническите групи в Република България (ЗА-5) Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа, 27 души Обучение на 27 служители Курс 3: „Управление на промяната и организационно развитие“ (УА-7) Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа, Обучение на 37 служители Курс 4: „Концепция за комплексно административно обслужване“ (УА – 8) Продължителност: 1 дни, 8 учебни часа Обучение на 37 служители Курс 5: „Управление на знанието в администрацията“ (ЗА-1) Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа Обучение на 37 служители 48 000.00 0.00
4. Дейности за информация и публичност: Съгласно коригендума на Регламент на Комисията (ЕО) № 1828/ 2006 от 8.12.2006 г. и Ръководството за информиране и публичност дейностите по информиране и публичност ще се осъществяват чрез: • Изработване на табела за проекта с флага на ЕС, наименование на проекта и посочване на подкрепата от ЕС; • Изработка на 400 броя брошури за представяне на постигнатите резултати и проведените дейности при реализацията на проекта • Предоставяне на информация за финансовата подкрепа от ЕС по настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна помощ в официалната документация на проекта в съответствие с изискванията, предвидени в Ръководството за публичност. • Провеждане на пресконференция при стартирането на проекта за информиране на обществеността и представяне на проекта. • Провеждане на заключителна пресконференция за представяне на резултатите от проекта. Ще се представят заключителните резултати, степента в която проектът е постигнал предварително поставените цели и задачи, перспективите за очаквано устойчиво продължаване на дейността. • Изработване на банер и публикуване на информацията на интернет сайта на общината. • Изработване на рекламни комплекти • Публикации в печатни и дигитални медии 6 960.00 0.00
1. Организация и управление: Управлението и организацията на проекта ще се изпълнява от екип формиран с оглед осигуряване на успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на проектните дейности. При определянето на числеността екипа е отчетен обхвата на проектното предложение и спецификата на заложените дейности. Дейността обхваща: • Създаване на организационни предпоставки за управлението на проектния цикъл – контролирана среда. • Правилно разпределение на ресурсите и отговорностите при изпълнението на проекта. • Постигане на заложените цели и резултати. • Логистично обезпечаване на изпълнението на дейностите. 12 300.00 0.00
1.1 Провеждане на тръжните процедури предвидени в проекта.: С цел осигуряване на качествена документация за избор на изпълнители и правилно провеждане на процедурите по ЗОП, чрез открита покана ще бъде възложено на външен изпълнител разработване на документация за открити процедури по ЗОП с предмет „Избор на изпълнител за провеждане на обучения на служителите на Община Панагюрище” и „Избор на изпълнител за провеждане на мероприятия за визуализация и публичност“ 2 880.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).