Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване качеството на обслужване от страна на администрацията и повишаване на квалификацията на служителите й посредством предоставяне на възможност за развитие на специфичните знания и умения и усъвършенстване на притежаваните от тях ключови компетентности във връзка с обслужването на гражданите и бизнеса с цел по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 3: Организиране и провеждане на обучения, които не са по Каталога на ИПА. Мониторинг на обученията : Дейността включва следните поддейности: - Изготвяне на задание по избраните теми и подготвяне на документация, съгласно изискванията на ЗОП. - Избор на изпълнители на обученията. - Подписване на договор с избраните обучителни институции – по стандартна форма за договор за услуга по ЗЗД, включващ клаузи свързани със съдържанието на обучението, графика за провеждане на обученията, качеството на преподавателите, методите на провеждане на обученията, логистиката на обученията (зали, оборудване, режим на учене и почивки, кафе–паузи, учебни материали, учебни пособия, наръчници и учебници др.). - Организиране на присъствието на служителите на обученията: подготвени заповеди за участие в обученията, проведен инструктаж със служителите; - Мониторинг върху протичането на обученията – ще се създаде организация за проверка по време на обученията и за контрол по съдържанието; - Оценка и анализ на резултатите от обученията: ще бъде направена оценка непосредствено след провеждането на обученията и 3 месеца след провеждането им. Тези дейности ще бъдат насочени към провеждането на следното обучение: практически умения за представяне и разясняване на административни норми, процедури и решения при предоставянето на услуги към гражданите и представителите на бизнеса. 54 575.00 0.00
Дейност 2: Планиране, организация и координация на изпълнението на обучения, проведени от ИПА. Мониторинг на обученията: Дейността включва следните поддейности: - Заявяване на обученията пред ИПА по съответната форма; - Уточняване на график за провеждане на обученията; - Подписване на договор с ИПА по стандартна форма; - Организиране на присъствието на служителите на обученията: подготвени заповеди за участие в обученията и проведен инструктаж със служителите; - Мониторинг върху протичането на обученията – ще се създаде организация за проверка по време на обученията и за контрол по съдържанието; - Оценка и анализ на резултатите от обученията: ще бъде направена оценка непосредствено след провеждането на обученията. Тези дейности ще бъдат насочени към провеждането на следните обучения избрани от Каталога на ИПА на основата на извършеното проучване на потребностите от обучение: • Административна стилистика (ПР - 4) – 3 групи по 15 служителя и 1 група от 14 служители; • Управление и оценка на изпълнението (ЧР - 2) 1 група от 10 служители и 1 група от 7 служители.  Създаване на добре изглеждащи документи с MS Word (ИТО - 6) - 3 групи по 10 служители;  Работа с дълги документи с MS Word (ИТО - 7) - 3 групи по 10 служители;  Електронни таблици с Excel (базов курс) (ИТО 8) - 2 групи по 11 служителя;  Електронни таблици с Excel (напреднали) (ИТО 9) - 2 групи по 11 служителя. 21 610.00 0.00
Дейност 4: Дейности за информация и публичност: Информация за извършване и постигане на целите, заложени в проектното предложение. При реализирането на тази дейност ще бъдат спазени всички изисквания за информация и публичност на ЕС и Управляващия орган на ОПАК. През целия период на изпълнение на проекта ще бъде поставен важен акцент върху необходимостта от публичност и информация. Ще бъдат спазени всички изисквания за визуализиране на финансовата подкрепа: на всички издания, покани, програми и материали за обучения, както и на всички останали печатни материали и на интернет сайта да бъдат поставяни логото и текст, информиращ за подкрепата. 5 000.00 0.00
Дейност 1: Организиране на дейности по общо управление на проекта: Ефективното и своевременно изпълнение на дейностите на проектното предложение Подписване на договори с членовете на екипа за управление на проекта. Екипът на проекта ще се състои от 3 човека, определени от кандидата. Провеждане на месечни работни срещи за отчитане на постигнатите резултати в отделните подетапи и предприемане на коригиращи действия при възникнали проблеми. Разпределение на отговорностите между членовете на екипа по проекта. Дейността на екипа ще се организира и извършва в съответствие с принципите, правилата и изискванията за управление на проектния цикъл и на ОПАК. Проектът ще се изпълнява под наблюдението и ръководството на Кмета на СО район „Красно село. Районът разполага с офис, оборудване и технически средства, необходими за управление на проекта. 8 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).