Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване на ефективността на държавната администрация за реализиране на политики, резултатиращи в качественото обслужване на гражданите и бизнеса и насочени към създаването на условия за икономически растеж и заетост чрез повишаване професионалната компетентност на служителите на бенефициента.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1. Провеждане на обществена поръчка по ЗОП за избор на обучителска организация.: Дейността предвижда провеждането на обществена поръчка за избор на организация обучител. Основно изискване към изпълнителя обучител ще бъде той да е в състояние да предложи на бенефициента всички обучения с тяхната комплексност, индивидуална пригодност към нуждите на възложителя и в съответните области на отделните обучения, наеме за обучители ведущи специалисти. Ще се поставят изисквания за наличен опит от изпълнението на подобни проекти през последните 3 години, постигнат оборот от тези обучения не по-малък от заявения по настоящия проект бюджет, възможност за поемане на логистиката по проектните дейности и изработването на обучителски материали и материали за информация и публичност по изпълнението на предвидените с проекта дейности. Техническата спецификация ще се разработи от експерт на дирекция „Финанси на реалния сектор” и с приложени бележки на проектния координатор, ще се одобри от ръководителя на проекта. Решението за откриване на обществената поръчка, обявлението за тръжна процедура и текстът на договора за възлагане ще се изготвят от дирекция ФУС на Министерство на финансите, която ще проведе самата обществена поръчка. 465.37 0.00
2. Чуждоезиково обучение (специализирани приложения и ефективна комуникация на английски език).: Дейността ще включва различни специализирани области на приложение на английски език и обученията по нея с различна регулярност, ще продължат сумарно 9 месеца. Предвидени са следните обучения, които ще се проведат от изпълнител избран по реда на ЗОП: - 4 часа по 3 дни ежемесечно за срок от 9 месеца, 13 души - комуникативен английски език за икономисти/финансисти: индивидуално за ръководители и експерти по месторабота или на друго място в гр. София; - 4 часа по 3 дни ежемесечно за срок от 9 месеца, 7 души английски език за икономическа/финансова терминология, индивидуално за ръководители и експерти в гр. София; - 3 дни по 8 часа дневно за срок от 8 месеца, 6 души – английски език за представяне на становища и убеждаване на група/публика извън София; Следното обучение ще се проведе от ИПА: - 5 дни, 40 часа, 1 човек, английски език за работа с институциите на ЕС – (ЧЕО–6) Всички часове са астрономически и с изключение на обучението на ИПА, ще се провеждат като индивидуални обучения с отделните служители по разработена специална методика, съобразена единствено с нуждите на бенефициента. Обемът от часове предвиден с приложените индикативни оферти за 12 месеца ще бъде поет за 9 месеца, поради реализирането на обществената поръчка за избор на обучител през първите три месеца на проектния срок. Оценка и одобрение на индивидуалните обучителски програми и препоръки за тяхното коригиране ще предложи експерт на бенефициента, ангажиран по дейността преди започването на обученията. Експертът ще обобщи резултатите и ще направи анализ на ползите и недостатъците от осъществените обучения след тяхното приключване и ще представи доклад с бележките си на проектния координатор. 34 366.43 0.00
3. Обучения за укрепване и развитие на лични умения.: Дейността включва обучения по: - Основни производства по АПК за неюристи (ПР-5), 1 човек, обучение на ИПА; Обучения организирани от изпълнител избран по ЗОП: - 2 дни в София, обучение за придобиване на умения за постигане на екипна и лична ефективност, 2 души; - 2 дни в София, обучение по Устойчиво решаване на конфликтни ситуации в трудови колективи, 3 души; - 2 дни в София, обучение по дейности за придобиване на лична увереност, 2 души; - 2 дни в София, обучение по водене на работни срещи и съвещания, 5 души; 2 дни в София, обучение по ефективно представяне пред публика, 4 души; - 3 дни извън София, тренинг за изграждане на екип, - подходящ за колектив, който се стреми към повишаване на зрелостта и ефективността на професионалните взаимоотношения в него, 20 души; - 2 дни извън София, тренинг за развитие на комуникативните умения при професионални ангажименти свързани с интензивно ежедневно общуване и изискващи умения за осъществяване на трайни и ефективни контакти, 10 души; - 2 дни извън София, тренинг за разрешаване на конфликти, подходящ за личности и колективи, имащи активни контакти с хора и вероятност за поява на конфликтни ситуации в работата с външни лица, 10 души; - 2 дни извън София, тренинг за устойчивост към стресогенни въздействия, подходящ за хора, извършващи монотонни дейности или изпитващи психически натоварвания , 10 души; - 2 дни извън София, тренинг за уверено поведение. Овладяване на техники за ефективно поведение чрез отстояване на собствената позиция, без конфронтиране с околните, 10 души; - 2 дни извън София, тренинг за формиране на лидерски умения на мениджмънта, 5 души. Всички часове са астрономически и се предвижда 8 часова ангажираност през дните на обученията с изключение на последните по отделните обучения. Ще бъдат ангажирани лектори психолози и експерти в съответните области, които са ведущи специалисти в тях и са готови да прилагат съчетание от колективни форми на обучения с индивидуални. Лекторите сами ще разработят методиките си по зададени от възложителя параметри и критерии. Първото обучение ще се проведе от ИПА, а останалите от обучителска организация избрана с тръжна процедура, съгласно ЗОП. Оценка и одобрение на обучителските програми и препоръки за тяхното коригиране ще предложи експерт на бенефициента, ангажиран по дейността преди започването на съответните обучения. Експертът ще обобщи резултатите и ще направи анализ на ползите и недостатъците от осъществените обучения след тяхното приключване и ще представи доклад с бележките си на проектния координатор. 21 512.43 0.00
4. Специализирани обучения по финансов анализ на ПЧП и корпоративни проекти.: Дейността включва следните обучения: - 2 дни извън София, финансов анализ на инфраструктурни и корпоративни проекти, 6 души; - 2 дни извън София, финансово моделиране на проекти, 5 души; - 1 ден в София, анализ разходи – ползи, 5 души; - 2 дни извън София, анализ на публичните разходи, 5 души; - 2 дни извън София, управление на динамични рискове, 4 души; - 2 дни извън София, модели за споделяне на рискове в големи инвестиционни проекти, 4 души; - 2 дни извън София, показатели за анализ и оценка на инвестиционни проекти, 8 души; - 2 дни извън София, финансов инжинеринг, 6 души. Всички часове са астрономически и се предвижда не по-малка от 8 часова ангажираност през дните на обученията с изключение на последните по отделните обучения. Обучителската организация ще бъде избрана с тръжна процедура по ЗОП и ще има цялостен организационен (вкл. логистичен) ангажимент за провеждането на обученията. Обученията ще бъдат предварително адаптирани към конкретната дейност на бенефециента. Одобрение на обучителските програми и препоръки за тяхното коригиране ще предложи експерт на бенефициента, ангажиран по дейността преди започването на съответните курсове. Експертът ще обобщи резултатите и ще направи анализ на ползите и недостатъците от осъществените обучения след тяхното приключване. Той/тя ще представи доклад с бележките си на проектния координатор. 23 074.67 0.00
5. Дейности за информация и публичност: Тази дейност ще бъде съставна на дейности 2, 3 и 4, тъй като информацията и публичността ще се обезпечат с използването на информационен банер и рекламни материали (лога на ЕС и ОПАК върху учебни материали и офис консумативи) при провеждането на обученията. Материалите осигуряващи информация и публичност ще бъдат изработени съгласно указанията в НАСОКИТЕ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ ПО ОПАК. Информация за проведените обучения ще се поддържа и на страницата на Министерство на финансите в Интернет до приключването на проекта. Обучителската организация, изпълнител по дейности 2, 3 и 4 ще бъде отговорна за правилното и коректно изпълнение дейност 5. Контрол върху качеството на изпълнението ще поеме проектният координатор, който ще отговаря и за навременността и качеството на материалите, обявявани на страницата на Министерство на финансите в Интернет. 1 300.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).