Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Повишаване административния капацитет на общинските служители в община Горна Оряховица за по-ефективно и ефикасно изпълнение на професионалните задължения
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Организация и управление на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от двама членове – ръководител и счетоводител. На първата среща на екипа ще бъде подготвен план за действие и ще бъдат определени конкретните ангажименти на членовете, ще бъде изготвен график за срещите на екипа по месеци. На а тези срещи ще бъде отчитан напредъка по отношение изпълнението на проекта, постиженията и резултатите., ще се изолират евентуалните пропуски и несъответствия като се предвидят начини за тяхното преодоляване. Организацията на дейностите ще е изцяло ангажимент на екипа за управление на проекта. В рамките на тяхната дейност ще бъде подготвена необходимата документация за провеждане на тръжната процедура. 6 375.14 0.00
Дейност 2. Обучения, проведени в Института по публична администрация: 2.1 Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 ЧР-4/. Учебно съдържание на обучението включва нагласи към конфликтите, същност и видовеконфликти, управление на конфликтите и стратегии за разрешаване на конфликти. Предназначено е за служителите в звената по човешки ресурси. В него ще вземат участие 10 служители. 2.2 Практически умения за ефективни комуникации /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 ЕФ-8/. Обучението включва развитие на качествата за ефективна комуникация и техники за усъвършенстването им, с което се цели подобряване на социалния климат в работната среда. В обучението ще бъдат включени 8 служители. На участниците в обученията са предвидени командировъчни според Наредбата за командировките в страната. Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат. 7 020.00 0.00
Дейност 3. Обучения по ключови компетентности: 3.1 Лидерски умения и екипна ефективност В обучението ще се включат 15 служители, а продължителността му ще е 20 учебни часа. Обучението е предназначено за ръководните длъжности в общинската администрация. 3.2 Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи В обучението ще се включат 17 служители, а продължителността му ще е 20 учебни часа. Обучението е предназначено за експертните длъжности в общинската администрация. 3.3 Комуникативни и презентативни умения В обучението ще се включат 26 служители, а продължителността му ще бъде 20 учебни часа. Обучението е предназначено за всички длъжности в общинската администрация. 37 460.00 0.00
Дейност 4. Компютърно обучение: 4.1 Обучение за работа с текстообработка и електронни таблици Обучението ще включва запознаване с възможностите на MS Word и MS Excel за създаване на текстови документи и изготвянето на електронни таблици за различни цели в ежедневната работа на служителите в администрацията. По този начин ще се осигури възможност за предоставяне на услуги по електронен път. В обучението ще бъдат включени 25 служители. Продължителността на обучението е 60 учебни часа. 4.2 Компетентности за електронно управление В обучението ще бъде представена информация за възможностите на електронното правителство, перспективи за развитие в общината, нужният административен капацитет на служителите. Практически обучението ще е насочено към работа с електронно подписани документи. В обучението ще бъдат включени 10 служители, а продължителността на обучението е 60 учебни часа. Участниците, преминали успешно курса, ще получат сертификат. 16 800.00 0.00
Дейност 5. Дейности за информация и публичност: Провеждане на две пресконференции - начална и заключителна (началната конференция има за цел запознаване на обществеността с проекта, а заключителната – представене на постигнатите резултати). Изработване на брошури с темите на обученията и начините за вземане на участие в тях. Изработка на банер - ще бъде поставен при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на семинарни папки /с името на проекта и логото на програмата/, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. Блок-листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията. Регистрационни форми за формиране на желанията на участниците за включване в съответните обучение. Флаш-памети с логото на програмата. 2 610.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).