Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Повишаване на квалификацията на човешките ресурси и подобряване на професионалната компетентност чрез обучения в администрацията на община Годеч 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Провеждане на обучения на служителите от общинската администрация: 1.1. Подбрани обучения от каталога на Институт за публична администрация за 2013г. • Управление и оценка на изълнението (ЧР-2) – 10 души - секретар, зам.кмет, деловодител, фин.контрольор, 3 нач. На отдели, по 1 експерт от трите отдела • Прилагане на нормативната уредба за планиране на човешките ресурси в държавната администрация (ПР-3) – 8 души - зам.кмет, секретар, по един експерт от трите отдела, 3 нач отдели • Основни производства по АПК (за неюристи) (ПР-6) – 9 души - зам.кмет, 5 души от отдел ТУЕ, 3 души от отдел АОФСД • Конфликт на интереси-правна рамка и практики (ПР-17) – 8 души - зам.кмет, секретар, по един експерт от трите отдела, 3 нач отдели • Механизми за противодействие на корупцията при обществени поръчки (ПР-22) – 15 души - секретар, зам.кмет, 5 души от отдел ТУЕ, 8 души от отдел АОФСД • Актуални въпроси при изготвяне на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-2) – 7 души - секретар, 2 души от отдел МДТНП, 4 души от отдел АОФСД • Работа с електронно подписани документи (ИТО-5) – 16 души - зам.кмет, секретар, ком.специалист, 3 нач. Отдели, 4 души от отдел ТУЕ, 1 човек от отдел МДТНП, 5 души от отдел АОФСД 1.2. Подбрани обучения, които не са включени в Каталога на ИПА и в проекта на НСОРБ • Подобряване на презентативните умения – 18 души - кмет, зам.кмет, секретар, 8 кметски наместници, 3 нач. Отдели, 2 души от отдел ТУЕ и 2 души от отдел АОФСД • Обучения за работа с граждани от уязвими групи – 18 души - 3 нач. Отдели, 8 кметски наместници, секретар, 4 души от отдел АОФСД, 2 души от отдел МДТНП, 2 души от отдел ТУЕ • Обучения в ключови компетентности: екипна ефективност, лична ефективност, ефективно лидерство - Обучение за цялата администрация - 37 души 1.3. Провеждане на специализирани обучения, пряко свързани със специфичната дейност, която изпълняват • Разработване и прилагане на стратегии и планови документи на общинско ниво, приложими за следващия програмен период 2014 – 2020 г. - Обучение за цялата администрация – 37 души • Надграждащо обучение по издаване на удостоверения въз основа на регистрите за населението – 10 души - 8 кметски наместници, зам.кмет, секретар 62 972.00 0.00
Дейност 2. Дейности, свързани с осигуряването за информация и публичност: В рамките на тази дейност е предвидено провеждането на две пресконференции. Първата пресконференция е предвидена за началото на проекта, като цели запознаване със задачите на проекта и сроковете за тяхното изпълнение. Своевременно информация по текущото изпълнение на дейностите по проекта ще се публикува на уеб-страницата на община Годеч. Финалната пресконференция ще има задачата да запознае обществеността с извършените дейности по проекта и да отчете резултатите от тях. С цел широкото запознаване на гражданите с проекта ще бъдат разработени, отпечатани и разпространени 100 брошури. 2 700.00 0.00
Дейност 3. Дейности, свързани с управлението на проекта: Организационната структура за изпълнение на проекта ще се състои от екип за управление на проекта (ЕУП), който ще е формиран на ниво община. ЕУП ще включва : 1. Ръководител; 2. Координатор; 3. Счетоводител. Екипът ще се състои от един външен за общината ръководител и двама общински служители с подходяща квалификация и опит в управлението на проекти. Сформираният екип ще създаде организация и ще работи за реализация на основните и специфични цели на проекта, чрез управление на комуникацията, координиране на дейностите, разпределяне на отговорности, управление на разходите, наблюдение и мониторинг за успешно приключване планираните дейности. Екипът ще бъде отговорен за изготвянето на междинните и окончателния доклад към Управляващия орган на ОПАК и за своевременно провеждане на обществените поръчки. За по-ефективното управление на проекта ще се изготви План за действие, в който ще се заложат срокове за изпълнение разпределение на дейностите. Ще се провеждат всеки месец работни срещи, в рамките на които да се решават текущи въпроси и да се координират действията. Автобиографиите на членовете на екипа са приложени към настоящото проектно предложение. 5 970.80 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).