Подобряване организацията на работа на Общинска администрация Стралджа за ефективно изпълнение на функциите й.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност 1. Изготвяне на документация за провеждане на процедури по ЗОП за избиране на изпълнител на отделните дейности и провеждане на тръжните процедури: Разработването на документацията за избор на изпълнителя по дейност 1, както и провеждането на процедурите, ще бъде извършена от екипа по проекта.
Дейността по разработване на документацията по дейности 2,3,4 и 5 ще бъде извършена от външен изпълнител, с който общината ще сключи договор, ще приеме резултатите от неговата работа и ще заплати извършената услуга.
Избраният изпълнител ще изработи следните пакети тръжна документация за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на Закона за обществените поръчки:
- Пакет тръжна документация за възлагане на поръчка по ЗОП за извършване на функционален анализ на Общинска администрация Стралджа по Единна методология за извършване на функционален анализ на администрацията;
- Пакет тръжна документация за възлагане на поръчка по ЗОП за разработване на Вътрешни правила за работа на Общинска администрация Стралджа.
- Пакет тръжна документация за възлагане на поръчка по ЗОП за провеждане на съпътстващи обучения по прилагане на новите Вътрешни правила за работа на Общинска администрация Стралджа.
- Пакет тръжна документация за възлагане на поръчка за реализиране на дейности по информация и публичност.
Изпълнителят на услугата трябва да има познания в областта ЗОП и опит в разработването на тръжна документация за възлагане на дейности на изпълнители. Ще участва с консултантска роля в провеждането на процедурите.
14 400.00
0.00
Дейност 2. Извършване на функционален анализ на общинска администрация Стралджа по Единна методология за функционален анализ на административните структури: Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител чрез процедура по ЗОП и ще включва следните етапи:
1.Планиране и подготовка на функционалния анализ – сформиране на екип; дефиниране на заинтересованите страни; уточняване на акцента на анализа; изготвяне на времеви график и разпределение на отговорностите; комуникация и гарантиране на ангажираност;
2. Провеждане на функционалния анализ – анализ на текущото състояние: анализ на релевантността, анализ на ефективността, анализ на ефикасността; идентифициране на области за подобрение, формулиране на предложения за подобрение, включително структурни промени;
3. Приключване на функционалния анализ – приоритизиране на областите и предложения за подобрение; изготвяне на план за действие, изготвяне на проект на доклада, обсъждане, изготвяне на окончателен доклад, комуникиране на резултатите от проведения функционален анализ със заинтересованите страни;
4. Мониторинг, преглед и публичност на изпълнението – анализ на изпълнението на препоръките; информиране на заинтересованите страни за изпълнението на препоръките, публичност за резултатите от проведения функционален анализ;
51 900.00
0.00
Дейност 3. Разработване на нови Вътрешни правила за работа на Общинска администрация Стралджа: Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител чрез процедура по ЗОП.
На база проведеният функционален анализ, разработените планове за действие и препоръки за подобрение ще се актуализира структурата на администрацията /ако такава необходимост бъде идентифицирана/. За подобряване работата на администрацията ще бъдат разработени нови Вътрешни правила за работа на администрацията за да се постигне подобряване на процесите, контрола и координацията в и между звената, да по-добро и адекватно обслужване на гражданите и бизнеса.
В разработването на правилата ще участват всички заинтересовани страни. Процесът ще се осъществява от външен изпълнител с опит в тази дейност, но при непрекъснатото и активно участие на целевата група. Участието на служителите в процеса ще допринесе за по-доброто разбиране на нововъведенията и по-висока мотивация за изпълнението на новите Вътрешни правила.
51 900.00
0.00
Дейност 4. Провеждане на съпътстващи обучения за прилагане на разработените нови Вътрешни правила за работа на Общинска администрация Стралджа: Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител чрез процедура по ЗОП.
Община Стралджа ще контролира работата на избрания изпълнител и ще заплати получената услуга. Изпълнителят ще извърши:
Анализ на потребностите от обучение и определяне на групите от обучаемите;
Подготовка на обучителна програма, подготовка и отпечатване на обучителни материали;
Провеждане на обучение за прилагане на новите Вътрешни правила.
Провеждане на измерване на ефекта от обучението.
Обучението ще се проведе на 2 групи, тъй като не е възможно всички служители едновременно да отсъстват поради участие в обучение.
14 500.00
0.00
Дейност 5. Дейности за информация и публичност: Дейността включва:
• Провеждане на 2 пресконференции :
- Встъпителна пресконференция за откриване и започване изпълнението на проекта с не по-малко от 80 участника.
- Заключителна пресконференция за отчитане изпълнението на проекта и постигнатите резултати – с не по-малко от 80 участника
• публичност на проекта в медиите – минимум 2 публикации;
• рекламен банер на Интернет-страницата на Община Стралджа;
• Изработване на рекламни материали
- 100 пакета с рекламни материали (папка А4, химикал, блокнот с 20 листа, USB);
- 300 брошури, представящи финансиращата програма, идеята, целите и начина на изпълнение на проекта за встъпителната пресконференция и разпространение;
- 300 брошури представящи резултатите от проекта, допринасящи за споделяне на опита по проекта;
- Изработване на информационен транспарант с размери 200 см х 80 см. Върху транспаранта ще се посочат:
− вида и името на проекта;
− емблемата на ЕС в съответствие с графичните стандарти и наименованието „Европейски съюз”;
− логото и слогана на ЕСФ;
− логото и слогана на ОПАК;
- 2 табели: за входа на Общината и за офиса на екипа по проекта .
13 190.00
0.00
Дейност 6. Управление на проекта:
14 600.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN