Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Повишаване на професионалния капацитет и мотивацията на общинска администрация Нова Загора чрез обучения.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Организация и управление на проекта: За целите на изпълнението на проекта, ще бъде сформиран екип за управление и координация, който ще се състои от хора с различни профили, необходими за качественото реализиране на заложените дейности. Екипът ще следи изпълнението на проектните дейности да се извършва в съответствие с установените процедури и изисквания на Възложителя и съответно заложените в договора. Ще отговаря и за спазване на заложените срокове, ще оказва постоянен мониторинг и контрол върху дейността на изпълнителите, както и за предоставяне на информация на обществеността. След сформирането си, екипът ще разработи график на дейностите и ще определи конкретни отговорни лица за изпълнението им; ще разработи методология за извършване на мониторинг и контрол и план за реализиране на информационната кампания. Периодично ще извършва контрол и по отношение на изразходването на бюджетните средства, ще следи за постигането и измерването на конкретните резултати. Екипът ще подпомогне и дейностите, свързани с изготвянето на конкурсната документация и провеждането на обществените поръчки за избор на изпълнители. 6 340.74 0.00
Дейност 2. Провеждане на обучения от Института по публична администрация - ИПА : Предвиждат се за изпълнение следните три обучения от каталога на Института по публична администрация: 1. Прилагане на административно-процесуалния кодекс / за неюристи/, в което са включени 17 служители. Постоянните промени в нормативната уредба създават предпоставки за допускане на неволни пропуски в работата на служителите от администрацията на Община Нова Загора. Поради тази причина първият модул за обучение е свързан със прилагането на административно –процесуалния кодекс. Предложеното обучение включва следните акценти: • Предмет, обхват и действие на административно - процесуалния кодекс (АПК). Основни принципи. Страни и представителство. • Издаване на: индивидуални актове; общи и специфични . • Оспорване на административните актове по административен ред. • Възобновяване на производствата по издаване на административни актове и предложения и сигнали. • Производство по оспорване на административни актове по съдебен ред (първа съдебна инстанция, касационна инстанция, обжалване на определения и разпореждания на административните съдилища). • Производства по отмяна на влезли в сила съдебни решения по административни дела. • Производства по защитата срещу неоснователни действия и бездействия на администрацията. • Производства по изпълнение на административните актове и на съдебните решения. • Производства по установяване на административни нарушения и налагане на административни наказания по реда на АПК. 2. Деклариране на конфликт на интереси, в което са включени 35 служители. Законът за конфликт на интереси е сравнително нов за прилагане от администрациите като цяло. Повечето служители не са запознати в детайли с неговото прилагане, освен длъжностните лица, които постоянно работят с нормативна уредба. Поради този факт е необходимо по-голяма част от служителите да се запознаят със закона и с начините за прилагането му. Обучителният процес ще съдържа следното съдържание: • Същност и специфика на конфликта на интереси в публичната администрация. • Единна система за управление на конфликта на интереси; деклариране. • Декларация за несъвместимост. • Декларация за частни интереси. • Декларация за настъпили промени. • Декларация за частен интерес по конкретен повод. • Последици при нарушения във връзка с декларирането. • Задължения във връзка с декларирането. Контрол върху декларациите. • Анализ на риска от конфликт на интереси. • Решаване на казуси. 3. Етика и превенция на корупцията в администрацията, с предвидени 18 обучаеми. За публичната администрация в Р България постоянно се изказват мнения и съмнения за занижена етика на служителите и действаща корупция в администрацията. За да се избегнат тези твърдения, които в по-голямата си част са нереални е необходимо да наблегне над фактите, чрез които в работата си общинските служители ще доказват своята почтеност и етичност. В този модул на обучение е включено следното учебно съдържание: • Същност на корупцията, причини, разпространение и вреди. • Международна правна рамка за превенция и противодействие на корупцията и ангажиментите на България. • Международни и национални институции, ангажирани в противодействие на корупцията. • Политика и мерки за превенция и противодействие на корупцията. • Публичната отчетност като неделима част от политиката за прозрачно управление и изпълнение. • Етичните кодекси като инструмент за ограничаване на корупцията. 21 800.00 0.00
Дейност 3. Провеждане на обучения по ключови компетентности : При изпълнение на Дейност 3 ще се проведат следните обучения по ключови компетентности: 1. Екипна ефективност – 28 участника 2. Лична ефективност – 28 участника; 3. Ефективна комуникация – 28 участника. За трите обучения ще се изготвят материали и лекции, които да стимулират личната, екипна ефективност и ефективната комуникация. Обучителния процес ще се организира от избраният изпълнител за извършване на поръчката. 33 600.00 0.00
Дейност 4. Дейности за информация и публичност: Избора на фирма за изпълняване на мерките за информираност и публичност ще се осъществи през първия месец съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки, в съответствие с принципите за спазване на прозрачност и равнопоставеност. За осигуряване на информация и публичност ще бъде организирана и проведена заключителна пресконференция, изработени 1 информационна табела, 100 рекламни брошури, 100 химикалки, 100 тефтера, 100 хартиени торбички. 1 666.65 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).