Изграждане и внедряване на информационна система на БАБХ за обслужване и автоматизиране на процесите по обработка на вноса на животински продукти и продукти от неживотински произход.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
4. Информация и публичност: В рамките на тази дейност ще се провежда популяризиране и представяне на резултатите от проекта до възможно най-широк кръг служители на администрацията на БАБХ и Агенция “Митници”, настоящите партньорите и потенциални бъдещите такива, обществеността и медиите.
Тази цел ще бъде осъществена посредством:
- Подготвяне на материали за медиите, които да отразяват дейността по проекта;
- Подготовка и отпечатване на доклад за резултатите от проекта, който ще бъде разпространен до администрациите на централно ниво, потребителите на услуги - 50 броя;
- Конференции (в началото и в края на проекта) за запознаване с постигнатите резултати от проекта и демонстрация на услугите;
- Изготвяне и отпечатване на информационни материали;
- Популяризиране на дейностите по проекта чрез електронни медии и Интернет.
27 825.00
0.00
3. Одит на проекта: Одитът се извършва с цел да се провери дали декларираните разходи при изпълнение на проекта са извършени по законосъобразен и целесъобразен начин, съгласно разпоредбите на договорите, регламентите и всички актове, отнасящи се до разходването на средства. Въз основа на извършените одитни процедури се изразява независимо мнение относно достоверността във всички аспекти на същественост на финансовите отчети, изготвени в съответствие с българското счетоводно законодателство. Заключенията на регистрирания одитор след извършения независим финансов одит се отразяват в одиторски доклад. Одитът се извършва за целия проект.
6 360.00
0.00
2. Доставка на необходимите софтуерни лицензи и хардуер за изградената в Дейност 1 система: В тази дейност ще се достави следното:
- необходимите софтуерни лицензи за бази данни, за нуждите на системата от дейност 1;
- сървърни системи за нуждите на изградената по дейност 1 система и базата й данни;
- работни станции за работа със системата разработена по дейност 1 – 10 броя.
39 750.00
0.00
1. Изграждане и внедряване на информационна система за обслужване и автоматизиране на процесите по обработка на вноса на животински продукти и продукти от неживотински произход: Информационната системата ще се състои от следните основни компоненти:
Електронен регистър на стоките преминали проверка през пунктовете на БАБХ на българската митница, който ще съдържа всички атрибути на вноса описани в единния ветеринарен документ за внос (CVED). В рамките на тази дейност ще се анализират данните, които се събират в момента от БАБХ и се пазят на хартиен носител и ще се създаде система, която да реализира електронен регистър обслужващ тези данни в бъдеще. Това ще даде възможност за по-лесен последващ контрол и справки в тези данни.
Система за управление на процеса по проверка на стоките подлежащи на проверка от БАБХ. Тази система ще дефинира пътя на обработка на стоките, необходимите атрибути и дейности свързани за тази обработка. По този начин ще се автоматизира процеса при обработка и ще се намалят грешките.
Интерфейс към системите на Агенция “Митници” и на ЕК TRACES за обмен на данни за съответния внос. По този начин БАБХ ще получава автоматично информацията за съответния внос, тази информация ще се записва директно в системата на БАБХ и ще може да се попълва автоматично при нужда от системата. Това ще намали значително натовареността на служителите по отношение на попълване на документи, ще намали грешките в документацията и ще намали времето за обработка на стоките.
Уеб базиран интерфейс за предоставяне на електронни услуги обслужващи и/или подпомагащи процеса по внос на стоки, за които се изисква проверка от органите на БАБХ. През този интерфейс бизнеса и гражданите ще могат да правят заявка за внос на стоки подлежащи на проверка от БАБХ и ще се предоставя възможност за електронно заплащане на услугата. В допълнение ще може да се получава обратна информация от БАБХ касаеща съответния внос, като например лабораторни резултати и/или становища на експерти, които към момента се пращат на хартиен носител.
Обучение на администратори и потребители на системата. Ще се проведат съпътстващи обучения за:
• работа с информационната система;
• служителите, които ще поддържат системата. (администратори);
Обученията ще се извършват на групи, съгласно предварително изготвени учебни програми и график.
681 315.00
0.00
5. Управление на проекта: За постигане на целите на проекта е необходимо да бъдат извършени следните дейности:
1. Определяне на ролите, задълженията и отговорностите в екипа за управление на проекта.
2. Изготвяне на подробен график за изпълнение на дейностите.
3. Разработване на технически задания и документации за стартиране на процедури по ЗОП за избор на изпълнител по всяка от дейностите.
4. Управление на изпълнението на всяка от дейностите по проекта.
5. Изготвяне на отчети по проекта.
39 724.41
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN