Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Изграждане на национален електронен регистър на проекти в областта на изграждане и развитие на техническата инфраструктура, свързана с подобряване на достъпността на средата, благоустрояване и осъществяване на проекти със социална значимост. Внедряване на нови електронни административни услуги, свързани с използването на разработените регистри.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Изграждане на национален електронен регистър на проекти в областта на изграждане и развитие на техническата инфраструктура, свързана с подобряване на достъпността на средата, благоустрояване и осъществяване на проекти със социална значимос: Проектиране и разработване на електронен национален регистър Ще се извърши проектиране и разработване на на електронен регистър, който да служи за съхранение и ползване по електронен път на данните различните проекти. Системата трябва да бъде внедрена чрез използване на многослойни, отворени архитектурни стандарти, с оглед на постигане на: - Намаляване разходите по внедряване; - Централизирана поддръжка на множество приложения; - Скалируемост и функционални подобрения; - Оперативна съвместимост. Изисквания за архитектурата: - Архитектура, ориентирана към услугата - АОУ; - Автономност на модула, интегриране и оперативна съвместимост; - Разширяемост на компонентите без архитектурни/структурни промени; - Използване на обекта – ориентирани/релационнни модели. Дейността включва: - Проектиране на Информационната система - Изграждане на Информационна система с трислойна, обектно ориентирана архитектура; - Дефиниране на нива на достъп Инсталация, първоначално захранване с данни на системата и обучение Дейността включва инсталацията на системата в рамките на администрацията на МИП и първоначално захранване на данни. Изграждане на интерфейс, който да дава възможност за връзка на регистрите с централните системи на електронното управление. Типът и параметрите на интерфейса ще се съгласуват с МТИТС по време на разработването на техническото задание за възлагане на обществена поръчка 435 000.00 0.00
Дейност 2: Информация и публичност: Организиране на разяснителна кампания за представяне на помощта на програмата „Административен капацитет” за постигане на целите на проекта. Дейността включва: • планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на резултатите от проекта и дейностите, които са предмет на анализ – разяснителна кампания в печатни и електронни издания, разработване на електронни информационни бюлетини; провеждане на две пресконференции – в началото и при приключването на проекта • Отпечатване на информационна табела, която ще бъде поставена в сградата на МИП • Разработване и отпечатване на информационни материали по проекта, които включва брошура и USB, химикалка За всички дейности ще се осигурява информираност и публичност с помощта на традиционни и електронни средства относно целите и начините на финансиране на проекта. Върху всички материали, обяви и публикации ще бъде оповестено, че проектът е получил финансиране от ЕСФ чрез ОПАК. Съгласно изискванията за информация и публичност, информационните материали ще съдържат: името на проекта, името и логото на ОПАК, името на ЕСФ и флага на ЕС. За информацията, разпространявана по електронен път (Интернет страници, електронни съобщения) или чрез аудио-визуални материали, описаните мерки за публичност и информираност ще се прилагат аналогично. 12 100.00 0.00
Дейност 3. Одит на проекта: В рамките на Дейността ще бъде извършен независим одит на проекта за получаване на разумна увереност, че:  Разходите са извършени съобразно Договора за безвъзмездна финансова помощ;  Разходите са извършени в съответствие с европейското и националното законодателство, включително съобразно правилата за избор на изпълнител (ЗОП, ПМС 330);  Всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС, ПМС № 62/2007 и ПМС № 231/2007 г.;  Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и др.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни;  Декларациите за възстановяване на средства, подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от съответния УО;  Разходите са извършени в съответствие със счетоводните принципи. Поддържа се отделно аналитично отчитане на разходите в счетоводната система;  Разходите са извършени през периода, упоменат във финансовия/те отчет/и, за дейността по изпълнение на посочения по-горе договор;  Разходите са вписани в отчета на бенефициента (и в отчетите на партньорите в случай на финансов принос в полза на бенефициента от страна на партньорите);  Проверка на приходи от дейността;  Разходите не включват недопустими разходи съгласно чл.10 от ПМС 231/20.09.2007 г.;  Спазени са мерките за информация и публичност;  Спазени са изискванията съгласно ЗФУКПС по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека;  Всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване. 4 800.00 0.00
Дейност 4: Управление на проекта: В обхвата на тази дейност са включени всички дейности, свързани с организацията и управлението на проекта. Предвижда се тя да стартира непосредствено след сключването на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и да се изпълнява през целия период на действие на проекта. В рамките на тази дейност се предвижда изпълнението на следните поддейности:  Сформиране на екипа по проекта – за изпълнението на проекта ще бъде определен екип от експерти, а именно – Ръководител на проекта; трима Координатор на проекта; Счетоводител на проекта; Юрист, един ИТ експерт и Технически сътрудник. В рамките на тази поддейност ще бъдат изготвени съответните вътрешни правила/заповеди за работата на екипа;  Провеждане на регулярни месечни срещи – в рамките на тази поддейност ще бъдат провеждани месечните срещи на екипа по проекта, на които ще бъдат обсъждани, както напредъка по изпълнение на проекта, така и съответните бъдещи действия за гарантиране спазването на план-графика за изпълнение на дейностите по проекта; Организиране и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители – екипът по проекта ще изготви график за планираните за изпълнение от външни изпълнители дейности по проекта и ще организира и проведе обществените поръчки в съответствие със Закона за обществените поръчки. Екипът за управление на проекта, съвместно с външния консултант ще разработи документациите за възлагане на обществените поръчки за изпълнението на Дейности 1, 2, и 3 от настоящият проект. Организиране и изпълнение на задълженията за отчитане на напредъка по проекта – екипът за изпълнение на проекта ще подготвя и изпраща на Договарящия орган изискуемите по проекта отчети и доклади за отчитане на техническия и финансов напредък по проекта. В рамките на тази поддейност ще бъде осъществявана и цялата кореспонденция с Договарящия орган, свързана с изпълнението на проекта. 8 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).