Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Основната цел на проекта е повишаване на квалификацията на служителите на общината за по - ефективно изпълнение на преките им задължения и функции и предоставяне на качествени услуги на гражданите и бизнеса 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Управление на проекта: Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, състоящ се от ръководител и счетоводител. Екипът ще провежда регулярни срещи и ще отговаря за всички дейности от организационен и координационен характер, свързани с изпълнението на проекта. Ще бъде създаден детайлен план за изпълнението на задачите и неговата реализация ще бъде проследявана. Г-жа Даниела Кьосева ще отговаря за цялостното организиране, реализиране и отчитане на проекта; управлението и мониторинга на осъществяваните дейности, както и всички организационни въпроси, касаещи реализацията на предвидените обучения. Ще отговаря за кореспонденцията с изпълнителите и държавните ведомства и ще докладва за напредъка на проекта и за идентифицираните проблеми, с цел те да бъдат решени в най-кратки срокове. Предвид отличните му организационни и управленски умения, ще изпълнява длъжността „Ръководител на проекта“. Г-жа Виолета Палева - счетоводител на проекта, който ще отговаря за реализирането на предвидените разходи и счетоводното отчитане на проекта. Счетоводителят ще осъществява финансовия мениджмънт на проекта - ще следи за правилното изразходване на средствата, плащането на избраните изпълнители, както и ще е изцяло отговорен за изготвянето на искания за плащане и финансовата част на междинни/финален отчети. *Към проектното предложение са приложени копия на автобиографиите на членовете на екипа. 6 025.15 0.00
Дейност 2: Езикови обучения: Обучението ще обхване 35 служители от общинска администрация и подчинените й структурни звена. Предвидената форма на обучение е модулна (150/200 учебни часа), със занятия по два пъти седмично, с продължителност 5 учебни часа. Обучението ще бъде проведено по отделни групи, разделени в 3 нива А1, А2, В2 и C1 и. Ще включват теоретична и практическа част. Целта на обучението е да се повиши езиковата грамотност на служителите чрез придобиване на основни и надграждащи знания по английски език. Броят на хората по групи е определен след направен анализ на базовото ниво на владеене на езика от всеки един служител, както и на изявено желание за преминаване през повече от едно ниво, с цел надграждане и затвърждаване на получените знания. Разпределението по ниво/брой е както следва: Ниво А1 – 11 служителя – 150 учебни часа; Ниво А2 – 14 служителя – 150 учебни часа; Ниво В2 и С1 – 10 служителя – 200 учебни часа; Процедурата за избор на изпълнител ще бъде организирана и проведена съгласно изискванията на ЗОП (публична покана). Езиковите курсове завършват със сертификат за преминатото ниво на обучение. 24 200.00 0.00
Дейност 3: Обучения в ИПА: Дейността обхваща следните дейности от каталога на ИПА за 2013 г.: 1. Умения за набиране и подбор на служители в държавната администрация (ЧР-3)- 4 служителя, двудневно обучение 2. Публичен имидж – елемент на доброто управление (УА -6) – 5 служителя за 3 дневно обучение 3. Делова Етика (УА – 7) – един служител, 2-дневно обучение 4. Изграждане на публичен имидж (ЕФ – 4) 2 служители, 2-дневно обучение 5. Държавен протокол и церемониал (ЕФ – 7) – 2 служителя на 2-дневно обучение 6. Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР – 4) – 2 служителя на 2-дневно обучение 7. Е-правителство: Успешни практики и предпоставки за развитие (ИТО – 1) – 2 служителя на 2-дневно обучение 8. Административно обслужване (ИТО – 4) – 5 служителя на 2-дневно обучение 9. Работа с електронно подписани документи (ИТО – 5) – еднодневно обучение на 5 служителя 10. Прилагане на гражданския процесуален кодекс (за не юристи) (ПР-8) – 1 човек на 1,5-дневно обучение 11. Семеен кодекс и кодекс на международното частно право (ПР–9) – един служител, 1,5 дни 12. Презентационни умения. MS Power point (ИТО–23) – 3 служителя, за 3 дни 13. Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2) – един служител за 2 дни. 11 730.00 0.00
Дейност 4: Провеждане на външни специализирани обучения за повишаване квалификацията на служителите: 1. Компютърни знания и умения: • Office 2007/2010 – ниво начинаещи 3 служителя; • Office 2007/2010 – ниво напреднали 13 човека; • Photoshop CS5 – 6 човека. 2. Ключови компетенции: • Лидерски умения и екипна ефективност – 8 човека; • Умения за управление на стреса и управление на времето – 9 човека; • Европейско гражданство и работа в интелектуална среда – 12 човека; • Комуникативни и презентационни умения – 15 човека; • Социални отношения, ефективни преговори и справяне с конфликти – 15 човека; Процедурата за избор на изпълнител ще бъде организирана и проведена съгласно изискванията на ЗОП (публична покана). 40 780.00 0.00
Дейност 5: Информация и публичност: За достигане на максимална публичност и прозрачност ще бъдат предприети следните конкретни мерки: • Откриване на проекта с пресконференция за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта. • Изработване на 4 банера и 1000 брошури с информация за проекта. • Закриване на проекта с пресконференция за постигнатото по проекта. • Организация на публикации в печатните медии и излъчвания в електронните медии. Процедурата за избор на изпълнител ще бъде организирана и проведена съгласно изискванията на ЗОП (публична покана). 7 200.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).