Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване процеса на разработване, прилагане и контрол на общински политики в партньорство и координация с всички заинтересовани страни.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Организация и управление на проекта: Дейността представлява организация, координация и изпълнение на заложените дейности, мониторинг върху постигането на заложените резултати и контрол върху изпълнението на изпълнителите по проекта, спазването на срокове и разходването на средствата по проекта. За осигуряване на качественото и в срок изпълнение на поетите пред УО на ОПАК ангажименти, чрез реализиране на настоящия проект се предвижда дейността да се осъществи при следния ред: 1. Сформиране на екип за управление на проекта. На базата на сключване на граждански договори в екипът ще бъдат привлечени 3 (трима) служители на общинска администрация Никопол, както и 1 (един юрист) – външно за общината физическо лице. 2. Провеждане на работна среща за разработване и прилагане на механизми за комуникация и работа и механизми за осъществяване на текущ мониторинг и оценка на изпълняваните дейности 3. Провеждане на процедура за избор на изпълнител на заложените по проекта дейности съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки и Правилника по прилагането му и сключване на договор/и. 4. Създаване и поддържане на система за съхранение и архивиране на документацията по проекта. 5. Създаване и поддържане на система за комуникация между екипа, изпълнителя и заинтересованите страни и УО на ОПАК, административно-техническото обезпечаване на проектните дейности. 1 818.95 0.00
Дейност 2. Разработване и въвеждане на правила и методики за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнение на общински политики за устойчиво развитие: Дейността в частта си по Разработването на правила и методики за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнение на общински политики за устойчиво развитие ще бъде възложена на външен изпълнител избран съгласно разпоредбите на ЗОП и Правилника по прилагането на ЗОП. В рамките на цялостното изпълнение на дейността се предвижда да бъдат извършени следните действия: 1. Проучване и анализ на съществуващата система/механизми/правила и методики за мониторинг, контрол и оценка при изпълнението на общински политики. Проучването следва да се извърши на база документална проверка и провеждане на фокус-групи – външен изпълнител. 2. Оценка на изпълнението на Общинския план за развитие 2007-2013 г. чрез провеждането на документална проверка, провеждане на фокус-групи и/или анкетно проучване (по усмотрение на изпълнителя, подкрепено с обосновано решение) – външен изпълнител. 3. Разработване на правила и методики за мониторинг, контрол и оценка при изпълнението на общински политики. Същите ще бъдат обект на Обществен форум, което ще бъде организирано и осъществено в рамките на Дейност 4 – външен изпълнител. 4. Внасяне на разработения по т. 3 документ за обсъждане от Общински съвет (ОбС), гр. Никопол – кандидат по проекта. 5. Въвеждане на правилата и методиките с Акт (решение) на ОбС Никопол – кандидат по проекта. 28 500.00 0.00
Дейност 3. Разработване на общински план за развитие 2014-2020.: Дейността ще бъде осъществена от външен изпълнител избран съгласно разпоредбите на ЗОП и Правилника за прилагането му съвместно с кандидата – Община Никопол. В рамките на дейността се предвижда да бъдат изпълнени следните действия: 1. Провеждане на проучвания с цел събиране на информация и статистически данни за извършване на социално-икономически и SWOT анализ; 2. Анализ на социалното и икономическо състояние на община Никопол. Анализът ще бъде извършен на база събраната информация и данни по т. 1. 3. Извършване на SWOT анализ. 4. Стратегическо планиране – определяне на мисия, визия, цели, приоритети и мерки, които да залегнат в Общинския план за развитие 2014-2020. 26 000.00 0.00
Дейност 4. Обществено консултиране и гражданско участие в процеса на вземане на решения: В рамките на дейността ще бъдат проведени две обществени обсъждания по отношение на Дейности 2 и 3 и една дискусия със заинтересованите страни във връзка с Дейност 3. 1. Ще бъдат организирана и проведена дискусиия със заинтересованите страни (неправителствени организации, представители и сдружения на бизнеса, изследователски и научни институции) по отношение определянето на мисията, визията и целите, приоритетите, които ще залегнат в Общинския план за развитие 2014-2020. Предвиждане се дискусията да бъде проведена в рамките на два дни. За целите на безпроблемното протичане и обезпечаване на дискусиите ще бъдат предприети следните мерки: 1.1. Наем на зала за провеждане на дискусията; 1.2. Отпечатване и разпространение на минимум 40 покани; 1.3. Изготвяне и отпечатване на минимум 40 броя информационни материали; 1.4. Осигуряване на аудио и визуална техника; 1.5. Кетъринг – осигуряване на тонизиращи напитки и вода за участниците. 2. Ще бъдат подложени на Обществен форум: А. Разработените мерки за мониторинг, контрол и оценка на изпълнението на общинските политики и Б. Взетите решения по приоритизиране областите на развитие, които ще бъдат заложени в плана за развитие на община Никопол за периода 2014-2020. В рамките на дейността по т. 2 ще бъдат публикувани покани на официалния сайт на Община Никопол. На общественото обсъждане по Дейност 3. ще бъдат поканени отново участниците в дискусията, с цел проследяване доколко техните предложения са взети предвид при окончателното определяне на приоритетните области в ОПР 2014-2020. Заедно с поканите ще бъдат публикувани и документите, съдържащи информация за темите, които ще бъдат обсъждани. Обществените обсъждания ще бъдат проведени в рамките на един ден, като за целта е необходимо да се предприемат следните мерки: 2.1. Наем на зала за провеждане на общественото обсъждане; 2.2. Осигуряване на аудио и визуална техника; 2.3. Изготвяне и отпечатване на минимум 50 броя информационни материали за всеки обществен форум. 2.4. Кетъринг – осигуряване на тонизиращи напитки и вода за участниците. Публикуване на ОПР 2014-2020 на страницата на Портал за обществени консултации – www.strategy.bg. 6 215.00 0.00
Дейност 5. Разработване на документи, свързани с реализация на процеса на формулиране, прилагане, мониторинг и контрол при изпълнение на общински политики и обучение на служителите за работа с тях.: Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител избран съгласно ЗОП и Правилника за прилагането му. В рамките на дейността се предвижда да бъде изпълнено следното: 1. Разработване на наръчник по прилагане на правилата и методиките за мониторинг, контрол и оценка при изпълнението на политики. Наръчникът ще включва две части: Част І. Документи, свързани с процеса на стратегическо планиране – формулиране и прилагане на общински политики и Част ІІ. Прилагане на правилата и методиките за мониторинг, контрол и оценка на общински политики. 2. Провеждане на обучение на служителите, тип семинар, по прилагане на правилата и методиките за мониторинг, контрол и оценка при изпълнението на политики. Ще бъдат обучени 30 души, на които ще бъде издаден сертификат за участие. 6 000.00 0.00
Дейност 6. Информация и публичност: Изпълнението на дейността ще бъде извършено съвместно между Община Никопол като възложител и избран по реда на ЗОП изпълнител. Целта на изпълняваната дейност е да бъдат информирани местните общности и широката общественост за резултатите от изпълнението на проекта и приносът на ОПАК и ЕСФ за неговото реализиране. Предвижда се провеждане на две пресконференции за представяне целите на проекти и последващите го резултати от изпълнението му. Ще бъдат поместени два броя публикации в местната преса. Ще бъдат отпечатани и разпространение 300 брой брошури, които ще бъдат предоставени на местната общественост. Ще бъдат разположени в предверието на общината, както и ще бъдат раздадени на присъстващите по време на пресконференцията и на участниците в дискусиите и общественото обсъждане. Ще бъдат публикувани прессъобщения на официалния сайт на общината с цел информиране на широката общественост за напредъка по проекта. Предвижда се на участниците в дискусията, общественото обсъждане и семинара да бъдат раздадени папки и химикалки с необходимите елементи за осигуряване на информация и публичност. 3 530.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).