Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Настоящият проект цели повишаване на капацитета и ефективността на администрацията в община Плевен.  
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност. 1. Провеждане на обучения, подбрани от Каталога на ИПА за 2014г. : Обученията, подбрани от Каталога на ИПА включват следните: 1. Управление на промяната и организационното развитие (УА-7) 2. Прилагане на закона за защита на класифицираната информация (ПП-9) 3. Разбиране за рисковете и тяхното управление (ЗА-6) 4. Процедури за предоставяне на услуги и тяхното моделиране (ЕП-2) 13 860.00 0.00
Дейност 2: Провеждане на специализирани обучения: В Дейност 2 е предвидено провеждането на следните обучения: 1. Конфиденциалност и информационна сигурност 2. Ораторски и презентационни умения 3. Управление на конфликтни ситуации 4. Комуникация с потребителите на външни услуги - изграждане на доверие в публичните институции 5. Правен режим на регулиране на информационните технологии 58 750.00 0.00
Дейност 3. Осигуряване на работни материали: В рамките на Дейност 3 следва да бъдат осигурени материали за провеждане на обученията по Дейност 2, като ще бъдат доставени следните материали: 1. Тефтер А5 с индивидуална корица - пълноцветен печат, тяло с дати: 244 стр, датирано, 2 цвята, бял офсет 70 гр./кв.м., 2 езика BG и EN, информационни страници, текстилна лента; 2. Настолен календар с параметри: 290х165 мм; хартия: тяло - финландски офсет 70 гр./кв.м., корици - хром лукс 260 гр./кв.м.; обем тяло: 60 страници, една седмица на страница, лични данни, азбучник, календар, корици и подложка: пълноцветен печат; 3. USB флаш памет, 2GB; 4. Химикалка; 5. Пластмасов бадж и връзка, с отпечатани името на проекта и логото на програмата, по зададени модели от община Плевен. 11 700.00 0.00
Дейност 4: Осигуряване на логистика: По дейността ще се извършат услугите по организация на обученията, транспорт и настаняване на участниците в обученията (където са предвидени изнесени обучения), както следва: 1. Осигуряване и заплащане на транспорта на участниците (обучаеми, членовете на екипа за управление на проекта) в обучителните курсове. Транспортът ще бъде организиран двупосочно от местоработата на участниците – град Плевен, до избраните места за провеждане на курсовете; 2. Организиране и заплащане на настаняването за всички участници в двойни стаи, в подходящ хотел, минимум три звезди; 3. Осигуряване и заплащане на конферентни зали за целта на обученията. 4. Осигуряване и заплащане на необходимото техническо оборудване (екран, мултимедия, флип-чартове, безжични микрофони, многоканална озвучителна система) за презентации и дискусии в залите за провеждане на мероприятията; 5. Организиране и заплащане на кафе- паузи, обяд и вечеря, според броя на участниците (обучаеми, екип за управление на проекта, лектори) в обучителните курсове. 52 000.00 0.00
Дейност 5. Дейности по Управление на проекта: Управлението на проекта ще се осъществява от екип от четирима души: 1. Ръководител; 2. Координатор; 3. Счетоводител; 4. Експерт. Всички членове на екипа са служители на общинска администрация Плевен. Подбрани са кадри, които да имат достатъчен опит в управлението на проекти и тяхната ангажираност да позволява качественото изпълнение на дейностите по проекта. Дейностите по Управление на проекта включват: 1. Дейности по координация и организация на обученията; 2. Подготовка на тръжна документация за възлагане по реда на ЗОП на дейности по проекта за избор на външни изпълнители, както следва: - За избор на изпълнител за организиране на специализирани обучения и осигуряване на материали за обучаемите - За избор на изпълнител за материали и консумативи за администрирането на проекта; - За избор на изпълнител за осъществяване на логистичната част от проекта – транспорт, настаняване, изхранване, осигуряване зали и техника; - За избор на изпълнител за информация и публичност по проекта 3. Провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители на външни услуги. 4. Упражняване на контрол върху изпълнението на дейностите, включително наблюдение и вътрешна оценка на проекта за проследяване на изпълнението, на заложените индикатори, и контрол на реализирането на дейностите по проекта.Дейности по отчитане (изготвяне на междинни и окончателен доклад) към Управляващия орган на ОПАК Автобиографиите на членовете на екипа са приложени към настоящото проектно предложение. 16 995.56 0.00
Дейност 6. Дейности за информация и публичност: В съответствие с изискванията за осигуряване на публичност на проекти, финансирани с фондове на ЕС, се предвижда осъществяването на мерки за публичност и информираност за популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Административен капацитет” чрез Европейския социален фонд, в съответствие с правилата за комуникация и визуализация, предвидени в чл.8 от Регламент 1828/2006г. на Комисията и Приложение 1 към него, както и с Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите, утвърдени от Управляващия орган на ОПАК. Дейностите за информация и публичност ще включват следното: 1. Провеждане на две пресконференции, една в началото и една в края 2. Публикации в печатни издания - ще бъдат разпространени 2 прессъобщения в местни печатни издания, които ще отразяват работата по проекта; 3. Банер – ще бъде изработен 1 банер, който ще се поставя в залите, където се провеждат пресконференцията и обученията; 4. Микросайт на проекта, вграден в основния сайт на общината, който ще съдържа програмата за обученията, презентации, информация за обучителите, обратна връзка от обучаемите; 5. Електронен банер, който ще бъде публикуван на сайта на Община Плевен и ще води към микросайта; Тази дейност ще бъде извършена в пълно съответствие с изискванията, посочени в Приложение 13 „Задължения на бенефициента за осигуряване на информация и публичност”, част от Документите за информация. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител. 3 650.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).