1. Организация и управление на проекта: Екипът за управление на Проекта ще включва: Ръководител, Координотор, Счетоводител. Конкретните ангажименти и обхватът на управленската отговорност ще бъдат разписани в длъжностните характеристики. При стартиране изпълнението на дейностите по Проекта ще се подпишат 3бр. договори с определените служители. Екипът за управление на Проекта ще бъде определен от Община Самуил в съответствие с определения бюджет в часове и човешки ресурси, при съблюдаване на изискванията за недопускане конфликт на интереси.
Предвижда се да се насрочват работни срещи на всеки 2 седмици, а при необходимост – по-често. Екипът ще осъществява вътрешен мониторинг по изпълнение на целите и индикаторите по проекта. Мониторингът ще бъде текущ - технически и финансов. Екипът ще бъде отговорен за изготвяне на междинни и финални отчети на проекта.
Всички документи, необходими за управление и отчитане на дейностите по проекта за защита на личните данни се създават и се съхраняват в посочените от българското и общностно законодателство начини и срокове. Всички документи се изготвят, поддържат и използват в съответствие със Закона за защита на личните данни. Актуализират се и се съхраняват подредени и заключени в специални шкафове, визуализирани с името на Проекта и знамето на ЕС и на ЕСФ. Архивирането и съхраняването на финансовите документи се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и разпоредбите на чл.90 от Регламент (ЕО) №1083/2006.
Отговорност за спазване на законодателството при изпълнение и управление на дейностите носят участниците в екипа за управление на Проекта.
Задължителна документация:
- Входящ и изходящ дневник за кореспонденция
- Книга за сигнали и предложения
- Присъствена форма на назначените по трудов договор
- Други при необходимост
Финансови документи:
- Финансов отчет и приложения
- Ведомости за заплати и отчети за осигуровки
- Други при необходимост
Разработването на настоящото проектно предложение e извършено от външен консултант в тясно сътрудничество с екипа на кандидата
|
6 542.90
|
0.00
|
2. Провеждане на процедури за избор на външни изпълнители по реда на Закона за обществени поръчки на дейности по проекта: В рамките на тази дейност след подписване на договор между община Самуил и УО на ОПАК ще бъде разработена документация за възлагане на обществени поръчки и обявена и проведена тръжна процедура за избор на външни изпълнители при спазване изискванията на Закона за обществените поръчки и най-добрата практика.
Предмет на обществената поръчка ще са дейностите:
Разработване на общински план за развитие 2014-2020г.
Разработване Концепция за пространствено развитие на община Самуил за периода 2013-2025г.
Актуализиране стратегически документи на община Самуил
Разработване и въвеждане на ефективни механизми за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнението на политики в община Самуил
Обучения свързани с въведените механизми за мониторинг и контрол
Дейности за Информация и публичност
|
3 500.00
|
0.00
|
3. Мерки за информиране относно политиките провеждани от община Самуил: Организиране от Общинска администрация Самуил на разяснителна кампания относно провежданите от община Самуил политики |
0.00
|
0.00
|
4. Разработване на общински план за развитие 2014-2020г. на община Самуил: Дейността ще се възложи на изпълнител след проведена процедура по ЗОП.
В структурно отношение Общинския план за развитие 2014-2020г. включва следните основни компоненти, които са определени с нормативни изисквания:
1. Анализ на икономическото и социалното развитие на община Самуил. Ще бъдат използвани получените резултати по проект „Мисия Благоденствие” на областна администрация Разград, Бюджетна линия BG051PO002/10/1.3-04
2. Определяне целите и приоритетите за развитие на общината за периода 2014-2020г.
3. Изготвяне на индикативна финансова таблица, обобщаваща необходимите ресурси за реализация на плана
4. Изработване индикатори за наблюдение и оценка на плана
5. Описание на необходимите действия за прилагане на принципа на партньорство и осигуряване на информация и публичност
6. Изготвяне Програма за реализация на общинския план за развитие, с която се конкретизират проектите за неговото изпълнение, съответните финансови ресурси и звената за изпълнение на проектите
7. Обществено консултиране на Общинския план за развитие на община Самуил чрез провеждане на 1бр. обществено обсъждане, 2бр. дискусии, 3 бр. кръгли маси, фокус групи, проучване чрез въпросници
8. Предварителна оценка на плана
|
17 600.00
|
0.00
|
5. Разработване Концепция за пространствено развитие на община Самуил за периода 2013-2025г. : Дейността ще бъде възложена на изпълнител избран след процедура по ЗОП
Стратегическото планиране на пространственото развитие на община Самуил обхваща разработването и актуализацията на система от документи за пространствено развитие на общинско ниво, определящи стратегия за интегрирано пространствено развитие, при отчитане на териториалния потенциал и принципите за балансирано устойчиво развитие.
В съответствие със Закона за регионалното развитие ще бъдат определени:
-Системата от документи за стратегическото планиране на пространственото развитие,
-обхватът и съдържанието, както и условията и редът за възлагане, изработване, приемане и прилагане на концепцията за пространствено развитие на община Самуил
Ще се проведе обществено консултиране на Концепцията за пространствено развитие на община Самуил чрез провеждане на 3 бр. кръгли маси, фокус групи
|
18 000.00
|
0.00
|
6. Актуализиране стратегически документи на община Самуил: Дейността ще бъде възложена на изпълнител избран след процедура по ЗОП
В рамките на тази дейност ще се актуализират следните стратегически документи:
• Общинска програма за опазване на околната среда
• Програма за управление на дейностите по отпадъците
• Общински план за действие по околната среда и здраве
• Общинска стратегия за предоставяне на социални услуги
• Програма за намаляване на безстопанствените кучета на територията на община Самуил
Ще се проведе обществено консултиране на изброените стратегически документи чрез провеждане на фокус групи
|
15 900.00
|
0.00
|
7. Разработване и въвеждане на ефективни механизми за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнението на политики в община Самуил: Дейността ще бъде възложена на изпълнител избран след провеждане процедура по ЗОП
В рамките на тази дейност ще бъде изградена информационна система за отчитане и наблюдение изпълнението на новите стратегически документи, разработени по настоящото проектно предложение
Въвеждане на правила за мониторинг и контрол при изпълнението на общинския план за развитие и конкретните общински политики
|
6 720.00
|
0.00
|
8. Обучения свързани с въведените механизми за мониторинг и контрол: Дейността ще бъде възложена на изпълнител, след проведена процедура по реда на ЗОП
20 общински служители в продължение на 23дни – по 2ч. дневно или /общо 45учебни часа/ ще бъдат обучени за ефективна работа по системата за мониторинг и контрол
|
2 880.00
|
0.00
|
9. Дейности за Информация и публичност: Дейността ще бъде възложена на изпълнител, след проведена процедура по реда на ЗОП
Предвижда се да бъдат проведени 2бр. пресконференции на проекта- встъпителната, на която ще бъдат представени целите, основните дейности и екипа на проекта и заключителна конференция с представяне на постигнатите резултати. Ще бъдат поканени представители на бизнеса, граждани, местните медии - целеви групи по проекта, където той ще се изпълнява. Предвиждат се две публикации в местните ежедневници при започване и в края на проекта.
Предвижда се изработване на 1бр. банер, на 1бр. информационна табела, материал - пластмаса, формат: 600 х 900 мм, информационни материали /брошура/-1000бр., 30бр. рекламни папки и 30бр. рекламни химикалки
При всяко провеждане на ключови събития по проекта ще бъдат свиквани кратки пресконференции, на които ще се канят представители на регионалните медии за разпространяване на прессъобщения в съответствие с изискванията за осигуряване на информация и публичност за напредъка и резултатите от проекта.
Във всички печатни и медийни материали, изработени по проекта ще се обявява съфинансирането от ЕСФ по ОПАК чрез поставяне логото и слогана им и европейския флаг. Задължително ще се изписва текста “Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕСФ”.
|
4 013.00
|
0.00
|