Подобряване на професионалната компетентност и капацитета на служителите от общинска администрация Добрич за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност 1: Управление на проекта: Със стартиране на проекта ще стартира работата на екипа за управление и изпълнение, ще бъде обсъден планът за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност; ще бъде изготвен детайлен план-график и в случай на възникнала непредвидена ситуация - актуализация на плана за действие. Дейностите по управление, отчетност, мониторинг и контрол ще се изпълняват съобразно изискванията, заложени в Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет”. Ще бъде извършвана регулярна документална проверка на изпълнението на дейностите по проекта, за осъществяване на ефективен и ефикасен вътрешен мониторинг и контрол. Ще бъдат изготвяни необходимите технически доклади и финансови отчети. Община град Добрич чрез свой експерт (бюджетен ред 1. от Приложение 2) ще подготви и проведе процедурите по ЗОП за избор на изпълнители за проектните дейности, които го изискват.
8 913.24
0.00
Дейност 2: Обучение в Института по публична администрация (ИПА): Община град Добрич, на база на идентифицираните потребности от обучение на служителите и предложенията в Каталога на ИПА за 2013 г., формира следните видове обучения в ИПА по направления и брой служители:
Управленски умения в администрацията (УА)
Стратегически мениджмънт в държавната администрация (УА-1) – 1 брой
Организационно развитие. Управление на промяната (УА-5) – 1 брой
Публичен имидж - елемент на доброто управление (УА-6) – 1 брой
Делова етика (УА-7) – 4 броя
Управление на човешките ресурси (ЧР)
Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2) – 5 броя
Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР-4) – 4 броя
Управление на промяната, времето и стреса (ЧР-5) – 5 броя
Ефективни комуникации в държавната администрация (ЕФ)
Комуникационна стратегия - разработване и план за реализиране (ЕФ-1) – 1 брой
Специфика на междукултурните комуникации (ЕФ-5) – 1 брой
Делова комуникация и етикет (ЕФ-6) – 2 броя
Държавен протокол и церемониал (ЕФ-7) – 1 брой
Практически умения за ефективни комуникации (ЕФ-8) – 5 броя
Правни аспекти и управление на административната дейност. Превенция и противодействие на корупцията (ПР)
Административно регулиране на стопанската дейност (ПР-2) – 1 брой
Административна стилистика (ПР-4) – 3 броя
Основни производства по АПК (за юристи (ПР-5) – 4 броя
Основни производства по АПК (за неюристи) (ПР-6) – 5 броя
Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за юристи) (ПР-7) – 4 броя
Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за неюристи) (ПР-8) – 10 броя
Семеен кодекс и кодекс на международното частно право -(ПР-9) – 11 броя
Форми на сътрудничество между администрацията и граждански и бизнес организации (ПР-19) – 1 брой
Финансово и стопанско управление (ФС)
Контрол, одит и отчетност в администрацията (ФС-1) – 1 брой
Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-2) – 4 броя
Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-3) – 2 броя
Е-правителство: изграждане, умения (ИТО)
Електронни таблици с MS EXCEL (базов курс) (ИТО-8) – 1 брой
Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали) (ИТО-9) – 1 брой
Основни познания за VISUAL BASIC и прилагането им за автоматизиране на задачите в MS EXCEL (ИТО-19) – 1 брой
Презентационни умения. MS POWER POINT (базов курс) (ИТО-23) – 6 броя
Специализирано чуждоезиково обучение (ЧЕО)
Делови умения - участие в работни срещи, дискусии и посещения (на английски език) (ЧЕО-4) – 1 брой
Презентационни умения (на английски език) (ЧЕО-5) – 1 брой
43 790.00
0.00
Дейност 3: Чуждоезиково обучение (различно от предлаганите в ИПА):
20 200.00
0.00
Дейност 4: Обучение за работа със специфични групи граждани (не е включено в каталога на ИПА и в проекта на НСОРБ): Обучение в жестомимичния език
- 6 служители
3 000.00
0.00
Дейност 5: Специализирано обучение за общински служители: Правила и практическо приложение на договори по FIDIC
– 3 служители
Инвеститорски контрол на строежи и ремонти
- 6 служители
Актуални моменти в практическото прилагане на ЗУТ
- 18 служители
Установяване, изчисляване и удостоверяване на осигурителен стаж. Работа с учрежденски архиви
- 1 служител
13 295.00
0.00
Дейност 6: Дейности за информация и публичност: Предвиждат се две пресконференции – в началото на изпълнение на проекта и заключителна. Ще бъдат изготвени две информационни дипляни - с информация за изпълнявания проект и предвидените дейности и с информация за резултатите от проекта и постигнатите цели. Дипляните ще се предоставят на пресконференциите и ще са на разположение в звената за административно обслужване. В рубриката Проекти на общинския сайт ще се разкрие и поддържа подрубрика за проекта. При изпълнение на всяка дейност в подрубриката ще се публикува информация, която ще се изпраща същевременно като прессъобщение на регионалните и местни печатни и електронни медии.
0.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN