Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: „Организация и управление на проекта“: Установяването на ефективна система за координация, вътрешен контрол и мониторинг е ключов фактор за качественото изпълнение на предвидените дейности в рамките на проекта. В тази връзка непосредствено след сключване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, ще бъде мобилизиран Екипът за управление на проекта, ще бъдат планирани детайлно дейностите в тяхната последователност и взаимовръзки, в съответствие с предложения График за изпълнение на проекта. Организацията и управлението на процесите и етапите на изпълнение на проекта ще се наблюдава, контролира и отчита от Екипа за управление на проекта:  Ръководител проект;  Координатор;  Счетоводител. 8 993.02 0.00
Дейност 2: „Избор на изпълнители по реда на ЗОП“: Изборът на изпълнители ще бъде извършен в съответствие с правилата на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагането му. 2.1 Избор на изпълнител за разработване на тръжна документация по реда на ЗОП; 2.2 Разработване на тръжни документации за избор на изпълнител по реда на ЗОП; 2.3 Провеждане на процедура за избор на изпълнител за провеждане на обучения по реда на ЗОП; 2.4 Сключване на договори с избраните изпълнители. 2 496.00 0.00
Дейност 3: „Провеждане на обучения, включени в Каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2014 г., свързани с подобряване на професионалните умения на служителите от общинската администрация в сферите на тяхната компетентност”: Поддейност 3.1 Избор на изпълнител Метод на възлагане – директно възлагане. Изпълнител - Института по публична администрация (ИПА). Поддейност 3.2 Провеждане на обученията В рамките на дейността ще бъдат проведени следните обучения, включени в Каталога на ИПА за 2014 г.:  „Комуникационни стратегии и изграждане на публичен образ“ (УА-10);  „База данни с MS ACCESS“ (ИТО - 4);  „Бързопис по БДС“ (ЗА-10). Следващата таблица представя кратка информация за броя участници в обученията и времето необходимо за усвояване на материята № по ред Вид обучение Каталог № Брой участника 1 Комуникационна стратегия и изграждане на публичен образ УА-10 6 2 База данни с MS ACCES ИТО-4 8 3 Бързопис по БДС ЗА-10 7 Общо участници 21 6 200.00 0.00
Дейност 4: „Провеждане на обучения от външна обучителна организация, насочени към развитие на личностните компетенции на служителите от общинската администрация”: В рамките на дейността ще бъдат проведени следните обучения:  „Работа в екип“;  „Лидерство и лидерски умения“;  „Ръководни умения“. Следващата таблица представя синтезирана информация за темите на обучения, броя участници и времетраенето на всяко мероприятие в дни. № Тема на обучение Дни Общ брой ТЕМА № 1 „РАБОТА В ЕКИП“ 1. Изграждане и развитие на екипи; Принципи на работата в екип; Екипна ефективност; Комуникация в екипа; Дискусии и вземане на решения в екипа; Ефективни срещи на екипа; Конфликти в екипа; Сплотяване на екипа; Учене и творчество в екип; Различия и екипни роли 3 49 ТЕМА № 2 „ЛИДЕРСТВО И ЛИДЕРСКИ УМЕНИЯ“ 2. Понятие за лидерство: същност, видове лидери, лидерски стилове, определяне на собствен лидерски стил; Качества и умения на лидера: личностни качества и професионални умения. Възможности за развитие и самоусъвършенстване; Ръководене на екип – лидерски роли и ситуации; Управление на конфликти; вдъхновение на другите; Креативност 3 49 ТЕМА № 3 „РЪКОВОДНИ УМЕНИЯ“ 3. Умения за поставяне на цели; Умения за планиране; Умения за вземане на високо -ефективни решения; Умения за делегиране и определяне на приоритети; Умения за мотивиране на служителите; Умения за комуникация „лице в лице“; Умения за управления на взаимоотношенията с вътрешните и външните клиенти на общинската администрация; Умения за управление на промените в Общината 3 49 Общ брой участници: 147 (сто четиридесет и седем) 73 382.40 0.00
Дейност 5: „Дейности за информация и публичност”: Поддейност 5.1 Избор на изпълнител Ще бъде избран изпълнител за публикуване на платени съобщения в медиите, във връзка с информиране на обществеността с целите и постигнатите резултати от проекта. Поддейност 5.2 Изпълнение на дейности за информация и публичност:  Провеждане на пресконференции (2 бр.) в гр. Криводол, в сградата на общината.  За популяризиране на проекта сред обществеността и всички заинтересовани страни ще бъдат проведени две пресконференции. Първото публично събитие ще бъде организирано непосредствено след сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Криводол и УО на ОПАК. Заключителната пресконференция ще запознае обществеността с постигнатите резултати от изпълнението на проекта.  Публикации в медиите в началото и в края на проекта – 2 бр.;  Публикуване на актуална информация във връзка с настоящия проект на интернет страницата на община Криводол;  Упоменаване на финансовия принос на ЕСФ чрез Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. във всички доклади за напредък, както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дейностите по проекта. 2 520.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).