Дейност 1 – Организация и управление на проекта: Постигане на ефективна организация и управление на проекта с цел реализиране на специфичните му цели. Това ще се постигне чрез:
- Изготвяне на подробен план за действие за изпълнение на заложените дейности;
- Организиране на първа работна среща, както и 7 регулярни;
- Създаване на механизъм за логистика и координация;
- Създаване на процедури за работа на сформирания екип;
- Изготвяне на всички необходими документи, свързани с изпълнението на проекта, в това число процедури по НВМОП, протоколи, технически отчети, формуляри и форми, и др.;
- Управление на отношенията с изпълнителите по проведените процедури и създаване на механизъм за мониторинг и контрол, с цел проследяване на изпълнението на дейностите по заложените график и бюджет;
- Проследяване изпълнението на заложените индикатори;
- Изготвяне и съхраняване на проектно досие.
|
29 854.72
|
0.00
|
Дейност 2 – Съвместно разработване на анализи и провеждане на проучвания в община Банско и община Кройдън на съществуващите механизми за професионална реализация, за честни и прозрачни процедури за израстване в кариерата, за равни възможности за мъже: - Работно посещение на 5 експерти по УЧР от община Кройдън в община Банско за проучване на съществуващите механизми в посочените области и двама експерти, от страна на избрания изпълнител;
- Работно посещение на 7 експерти от община Банско в община Кройдън за проучване на съществуващите механизми в посочените области и двама експерти, от страна на избрания изпълнител;
- Анализиране на събраните данни, от страна на избрания изпълнител, за проучените механизми в посочените области след двете проведени работни посещения и изготвянето на обобщен доклад с препоръки за трансфер на конкретни механизми в община Банско;
- Провеждане на Дискусия за представяне и запознаване с резултатите от работните посещения на експертите, проучванията и анализа с участието на 20 представители от община Банско и 5 представители от община Кройдън
|
49 300.00
|
0.00
|
Дейност 3 – Идентифициране и трансфер на добрите практики в община Банско от община Кройдън в областта на атестацията на служителите, подбора на човешките ресурси, дистанционно обучение на служителите, въвеждане на млади специалисти в естеството на р: - Проучване на добрите практики в община Кройдън относно идентифицираните категории в УЧР, чрез работно посещение на експертна група от 7 човека от Община Банско и трима експерти, от страна на избрания изпълнител;
- Посещение на експертна група от 3 човека от община Кройдън в община Банско и трима експерти, от страна на избрания изпълнител, за заснемане на съществуващото състояние и провеждане на работни срещи за обсъждане на възможностите и начините за трансфериране;
- Анализ и изготвяне на доклад за приложимостта на идентифицираните добри практики в областта на атестацията на служителите, подбора на човешките ресурси, дистанционно обучение на служителите, въвеждане на млади специалисти в естеството на работа, организация и управление на обученията и в областта на медиацията относно приложимостта й в управлението на човешките ресурси;
- Разработване на процеси за трансфер в звената по УЧР и внедряване на идентифицираните добри практики в община Банско;
- Провеждане на Конференция с обобщение на анализираните теми с участието на 3-ма представители на община Кройдън и представители на целевите групи за запознаване с резултатите от анализите и трансфера на добрите практики.
|
48 600.00
|
0.00
|
Дейност 4 – Съвместно разработване на наръчник и ръководство, съдържащи конкретни практики за отделни аспекти на процеса на управление на ЧР, и организиране на обучение за тяхното практическо прилагане с цел повишаване на административния капацитет н: - Провеждане на кръгла маса на тема „Модерното управление на човешките ресурси – предизвикателство пред малки и големи администрации.”
- Съвместно разработване на наръчник и ръководство за развитие на човешките ресурси, съдържащо указания за работа, методологии и вътрешни правила по отделни аспекти на процеса на управление на ЧР и свързаните с тях трансферирани практики, в това число и система за прилагане на вътрешен експертен опит;
- Изготвяне на нормативни и други вътрешни документи за въвеждане на разработените документи.
- Провеждане на двумодулно обучение: теоретичен модул на тема „Приложно поле на системата за коучинг и менторство в работата на общинските администрации и екипи” с участието на цялата общинска администрация на Община Банско с общо 5-ма лектори и представители на община Кройдън, с цел споделяне на добри практики и практически модул за усвояване на знания и умения по изготвените наръчник и ръководство;
- Подготовка и подписване на меморандум за постоянно сътрудничество между двете администрации за обмен на иновативни практики в областта на управлението на човешките ресурси.
|
46 900.00
|
0.00
|
Дейност 5 – Организиране на Център за обмен на информация в сферата на човешките ресурси с участие на представители на всички целеви групи, установяване на работни контакти за дискусии и обмен на добри практики и водещ опит с други общини на територи: - Изготвяне на покани до минимум 12 български и чуждестранни общини, в това число партньора по проекта, за вземане на участие в работна група и дискусия по приемане на механизми за обмен на информация и споделяне на опит;
- Изработване и приемане на правила за обмена на информация и работа на Центъра, устройствен и функционален статут и средносрочен план за работа
|
47 800.00
|
0.00
|
Дейност 6 – Дейности за информация и публичност: Информиране на всички заинтересовани страни за целите и дейностите на проекта и за резултатите от него. Това включва:
- Откриване на проекта с конференция с представители от двете страни за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта;
- Изработване банери и рекламни материали;
- Организиране на финална конференция за закриване на проекта и популяризиране на резултатите;
- Публикуване на съобщения в печатни и електронни медии;
- Публикуване на информация на интернет страницата на община Банско за прогреса на проекта.
|
28 700.00
|
0.00
|
Дейност 7 – Провеждане на одит за изпълнението на проекта: Дейността ще включи:
- Удостоверяване, че проектът е постигнал специфичните си цели;
- Изработване на одитен план;
- Изработване на междинен одитен доклад;
- Изработване на годишен доклад;
- Изработване на окончателен одитен доклад.
|
5 850.00
|
0.00
|