Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 771 TREES
Български

Programme: Administrative Capacity

Planning region: All

Description

Подобряване управленските  умения на висшите служители  на НАП чрез провеждане на екипен и индивидуален  коучинг по лидерство, придобиване на умения за реализирането му като подход на управление в НАП и изграждане на ефективен публичен имидж.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 : Провеждане на обществени поръчки с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането им, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки: Дейността включва следните поддейности: Поддейност 1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на поддейности 1 и 2 от дейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие Поддейност 2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител Поддейност 3: Подготовка и сключване на договор за възлагане на обществената поръчка с избрания изпълнител 4 016.46 0.00
Дейност 2: Провеждане на индивидуален и екипен коучинг по лидерство за висши служители в НАП и повишаване компетентността за изграждане на публичен имидж: В рамките на дейност 2 следва да се проведат следните обучения: Поддейност 1: Провеждане на индивидуален коучинг за висши служители на НАП 12 висши служители: главен секретар, 2 заместник изпълнителни директори, директори в Централно управление на НАП, директори на Териториални дирекции. Сесии: 12 х 10 индивидуални сесии – общо 120 сесии по 1,5ч. Съдържание : Коучинг сесии/обучения по програма (ценности, лидерство, умения за комуникация, изграждане на доверие, умения за слушане, задаване на въпроси, целеполагане, управление на присъствията); Коучинг сесии за баланс между личен и професионален живот; Коучинг сесии с наблюдение и менторство от експерт-коуч. При индивидуалния коучинг коучинг-треньорът и всеки от 12-те ръководители ще работят по съгласуван план. По време на индивидуалните сесии водещият ще дава постоянна обратна връзка на участника за неговия напредък в целевите области за развитие. Обучените висши служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение. Цели на обучението: Участниците да повишат знанията и уменията си за лидерство и управление и прилагане на коучинг подхода в пряката им работа и организацията. Поддейност 2: Провеждане на екипен коучинг за висши служители в НАП Две групи по 14 висши служители – директори на дирекции в Централно управление, директори на Териториални дирекции. Сесии/обучения за всяка група:  8 екипни сесии по 1 ден; Съдържание: екипен коучинг, НЛП модели, коучинг за целеполагане, за делегиране, за ефективна комуникация, за даване на обратна връзка и т.н.  2 екипни сесии с менторство по 3 часа Принципът на срещите за коучинг с менторство е провеждането на екипен коучинг от участниците, който се изразява в трениране на коучинг уменията им. Примерна среща:  Сесия клиент-коуч между двама от участниците  Обратна връзка и въпроси от останалите участници  Обратна връзка от ментор/коуч, който присъства и наблюдава  Общо за две групи: 16 екипни сесии по 1 ден; 4 екипни сесии с менторство по 3 часа. Цели на обучението: Висшите служители в организацията да повишат и придобият нови знания и умения за управление и прилагане на подхода коучинг; Да повишат собствената си ефективност, да изберат модел на поведение и комуникация, да подобрят уменията си за взимане на решения и за избора на възможни варианти за действие. В рамките на горепосочените поддейности 1 и 2 ще се подготвят от избрания изпълнител, план-графици на дейностите по провеждане на обученията свързани с коучинга. Също така изпълнителят следва да разработи и предостави пакети с учебни материали за целите на коучинга. Обучените висши служители следва да бъдат сертифицирани по екипен коучинг, както и да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение. Обученията по поддейности 1 и 2 следва да бъдат проведени на български език. Материалите за целите на обученията да се предоставят на български език, на хартиен и по 2 бр. на оптичен носител. Разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала за обучението, провеждане на самото обучение и материалите за обучение следва да са за сметка на Изпълнителя. Поддейност 3: Провеждане на обучение на тема: „Публичен имидж – елемент на доброто управление” (УА-6) Реализирано обучение за 30 служители на ръководни позиции, в две групи по 15 служители, 3 дни – 24 учебни часа. Цели на обучението: да се усвоят подходи и варианти на решения за изграждане на ефективен публичен имидж, като елемент на доброто управление. Обучените служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение. 76 900.00 0.00
Дейност 3: Дейности за информация и публичност: Поддейност 1: Провеждане на общественa поръчкa с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки. Поддейността включва: Подготовка на процедура за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на дейност 3 поддейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие; Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка; Сключване на договор с избрания изпълнител. Поддейност 2: Осигуряване на информация и публичност Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта включващо:  Изработване и разпространяване на 80 броя рекламни комплекти (папка, бележник, химикалка)  Изработване на информационна брошура по проекта 100 броя Освен горепосочените поддейности, екипът на НАП ще предприеме и следните допълнителни действия при осигуряване на информация и публичност на проекта:  Създаване на специална Категория в Интернет и Интранет страниците на НАП, където да бъде публикувана информация за напредъка по проекта;  Публикуване на обява в сайта на БАУРЧР- Ще бъде публикувана обява с информация относно проекта на специализираната интернет страница на БАУРЧР;  Провеждане на информационна среща за реализираните резултати от проекта На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК. 3 855.52 0.00
Дейност 4: Организация и управление на проекта: Дейността включва:  Организиране на цялостното изпълнение на проекта;  Сформиране на разширен екип и изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта;  Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки;  Управление на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете;  Следене на индикаторите за изпълнение на проекта;  Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми;  Управление на промените;  Контрол за изпълнението на дейностите за информация и публичност;  Изготвяне на технически доклади и финансови отчети за направените разходи;  Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране. 3 910.89 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).